Dobra, pytałem juz wczesniej o rave, ale niestety tam nie ma tego co szukam, jest tu ktoś kto posiada MGZT ? Jeśli tak to poprosiłbym foty całego osprzetu turbiny, gdzie idą węże, jak podpięte jest podciśnienie z serwa , jak jest rozwiazana sprawa z odpowietrzeniem skrzyni korbowej etc.
Kolejna sprawa, śmigam na elektronice z 1,4, dojdzie turbina (zakładam ze bedzie około 0,2-0,3 bara na nie odprężonym silniku), i teraz zaczynaja się schody, komp mierzy podciśnienie w dolocie, turbina bedzie dawała nadciśnienie, pytanie czy na tyle duże ze komp zacznie świrowac ?
Jest tu wogóle ktoś kto już uturbiał zwykłe k16?
Ps. z angielskimi stronami jest jeden zasadniczy problem, nie wszystko umię sobie przetłumaczyć
w przyszłości byc moze sie zastanowimy nad przejściem na 1,8, jak padnie 1,6 (chcę go ciagnac do góra 140 KM)
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 16:46
ciekawy temat.... nawet bardzo... będę śledził postępy na bieżąco! Jeśli uda Ci się rozwiązać jakieś problemy z uturbieniem, to nie zapomnij opisać tego w tym temacie, a najlepiej by było, gdybyś zrobił to w postaci foto-relacji...
-turbina kompletna z całym osprzętem
-silnik w bdb stanie zamontowany juz w aucie
-jestem na etapie załatwiania części do zmontowania własnego blosa (mam inny pomysł na to ustrojstwo)
-mam chęci, i nieograniczoną ilość czasu na zrobienie tego, z racji tego ze jeszcze 4 lata będę studiował, więc auto praktycznie cały czas stoi w garażu bo ja siedzę w akademiku, niestety to jest też powód dlaczego auto powstaje tylko weekendami)
no i ogólnie nie należę do osób co się lubią poddawać
Ps, hamuilce juz mam przygotowane pod to wszystko, jeszcze zostało zrobic zawiesznie , ukałd kierowniczy też cały po modach, chodzi miodzio nawet z odłaczoną wspomą
tylko nie pytajcie w jakim to aucie bo mnie weźniecie za wariata
aha, narazie chcę zgromadzić jak najwiecej innformacji na temat problemów jakie mnie napotkają, bo będą na pewno, prace nad turbina ruszają w kwietniu
sebeks mógł byś to rozpisać jakoś dokładniej co i jak bo nie bardzo mogę rozszyfrować o jakim silniku mówisz co chcesz i jak przerabiać itd.. napisz ładnie po kolei to postaram się pomoc.
jeśli chcesz faktycznie dać doładowania na poziomie 0,2-0,3 to szkoda zachodu... do takiej pojemności 0,4 to jest naprawdę minimum.
Ps swini do strojenia będziesz musiał rozwiązać problem wtrysków i mieszanki czymś trzeba to ogarnąć. Widzę ze trochę dopisałeś ale podawaj dokładnie dane co to za turbina itd...
silnik 1,6 16v seria k (benzyna zeby nie było)
elektronika silnika z 1,4 16v seria k
kolektor dolotowy aluminiowy z 1,4 taki jak w polonezie, wtryski z 1,6 mam jak co, ale ponoć sa te same
turbina garrett ( z golfa IV) z pełnym osprzetem, numerów teraz nie jestem w stanie podać bo obecnie lezy u kumpla w UK i pzrywiezie ją w polowie kwietnia
co do doładowania to narazie myślałem nad takim, po prostu nie chce zakatowac tego silnika, a chcę z niego wyciagnać 135-140KM, jak trzeba bedzie wiecej doładowac to się doładuje
narazie planuję to tylko uruchomić na blosie(bo mam gaz obecnie zalożony) byle to ruszyło, ewentualnie w trybie awaryjnym a potem powolutko do przodu
tylko potzrebuję informacji jak pisałem w 1 poscie, bo nei chcę po doładowaniu stracic podcisnienia na serwie hamulcowym i zostanę bez hamulców, no i nie chcę pompować powietrza do skrzyni korbowej boi z niej należy je zasysac
Mam MG zt i mogę cyknąć foty ale jak widzę Ty masz 1,6 a ja 18t. Czy to bez znaczenia? Moge dodac , że jeśli zdecydujesz sie na uturbienie to według mnie 160km, które ja mam to niewiele. Chcę zarzucić nowy program na ok 200km. Powinno być trochę lepiej. Oczywiście zależy czego oczekujesz. pozdro
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 19:08
skibav6 napisał/a:
Mam MG zt i mogę cyknąć foty ale jak widzę Ty masz 1,6 a ja 18t. Czy to bez znaczenia? Moge dodac , że jeśli zdecydujesz sie na uturbienie to według mnie 160km, które ja mam to niewiele. Chcę zarzucić nowy program na ok 200km. Powinno być trochę lepiej. Oczywiście zależy czego oczekujesz. pozdro
jemu raczej chodzi o to jak to jest podlaczone wszystko pewnie
bo do twojej fury to 2.0 a najlpeij 2.5 tam bylo by odpowiednie takie 1.8 to do 45/MG ZS jest odpowiednie mozesz mi oddac ten silnik a sobie zapodasz V6
hehe oddać? nie nie . Mogłem kupić v6 ale chciałem ten silnik. Kupiłem go właśnie z myślą "chipowania". Poza tym nie wiem jak chodzi 2.5 ale mają 160 i 190 km, więc słabszy tyle samo co moje 18t a mocniejszy będzie miał mniej niż mój po upgradzie . Powinno być ok. Miałem 2.5 v6 170km vectrę i chodziła podobnie. Mam też dla porównania BMW e46 170km i też jest podobnie. Nie jest żle, ale mi zawsze mało. Wymieniałem kiedyś silnik na inny- lepszy i nigdy więcej. Dziś poprostu bym sprzedał i kupił z silnikiem jaki chcę.
Uturbianie silnika z kompresja 10.5 bez odprezania to raczej dobrze sie nie skonczy EGT raczej ciezko bedzie opanowac, a doladowanie 0.2 o szkoda zachodu. Poza tym turbosprezarka garreta w VW to nie jest przypadkiem z diesla?
po tym programie na 200km to ci te k-series wywroci sie na lewa strone...
Co to znaczy???
Kolego xROnx - 177km to miały z tego co się orientuję automaty, którego nie chciałem. Tak czy inaczej oba (160manual i 177auto) przyśpieszają gorzej 0-100. 190 jest trochę szybsze, ale spalanie ma sporo większe. Miałem w swoim życiu kilka v6 i wiem ile potrafią wypić. Swoją drogą 1,8t też do oszczędnych nie należy. Tak czy inaczej myślę, że po programie objadę 190-konną v6. Zależy mi jednak bardziej na elastyczności. Reasumując turbo jest ok. Dzięki niemu silnik R4 jest lżejszy od V6, lecz uturbienie to już wyzwanie i to popieram , więc służę pomocą. Jeśli zdjęcia są dalej potrzebne mogę zrobić.
tak silnik ma być bez odprężenia, z tymi 160KM znów nie przesadzajmy, to ma jeszcze pożyć, a nie jazda na jeden sezon
co do tych fotek to wlasnie chodzi mi o podłaczeine wszystkiego (układ olejenia turbiny, podcisnienie serwa itd)
dobrze wiedziec ze jest tu ktoś kto moze napisać soft, mnie wystarczy wersja SOFT, nie chce 200KM z 1,6 litra
turbina z golfa z diesla
narazie jestem na etapie zalatwiania rur nierdzewnych na spawanie wydechu, kolektor wydechowy będzie oryginalny rovera 4-2-1, reszta będzie dorabiana, tubo bedzie w moich rekach za jakieś 1,5 miesiąca, ostatnio bylem ogladac silnik z tomcata, niestety był juz wyciagniety z auta, wiec nie jestem w stanie zobaczyc jak towszystko bylo podpiete
po tym programie na 200km to ci te k-series wywroci sie na lewa strone...
Co to znaczy???
Kolego xROnx - 177km to miały z tego co się orientuję automaty, którego nie chciałem. Tak czy inaczej oba (160manual i 177auto) przyśpieszają gorzej 0-100. 190 jest trochę szybsze, ale spalanie ma sporo większe. Miałem w swoim życiu kilka v6 i wiem ile potrafią wypić. Swoją drogą 1,8t też do oszczędnych nie należy. Tak czy inaczej myślę, że po programie objadę 190-konną v6. Zależy mi jednak bardziej na elastyczności. Reasumując turbo jest ok. Dzięki niemu silnik R4 jest lżejszy od V6, lecz uturbienie to już wyzwanie i to popieram , więc służę pomocą. Jeśli zdjęcia są dalej potrzebne mogę zrobić.
1. a kto Ci zrobi program dla MEMS 3 bez emeralda ani rusz podejrzewam, czytalem pare wątków w uk i nie jest to takie proste
2. twoje gt2052 ls wg strony producenta konczy sie na 220KM czyli bedziesz musial dac duze doladowanie
3. a czy wtryski wytrzymaja??
pamietaj ze to w dalszym ciagu jest k series... i bez innych przerobek ten silnik ci sie rozpadnie szybciej niz Ci sie wydaje...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
teraz sie zacznie, jaki ze mnie wariat, juz uprzedzam, zawieszenie jest w trakcie modyfikacji, hamulce juz sa zrobione, układ kierowniczy zupełnie cały nowy (dawniej przekładnia ramieniowa, obecnie listwowa na mocowaniu wg własnego pomysłu-robione przez profesjonalnego spawacza, krecone do ramy gatunkowymi srubami, końcówki drążków dotaczane z jednolitego materiału równiez gatunkowego, rozstaw przedniej osi ma obecnie +8 cm, własnie zamówiłem najtwardsze dostępne sprężyny na przód, na tył resory będa zakute na twardo, ale to jak będzie czas, waga obecna auta przy pełnym zatankowaniu (łacznie 105 litrów w obu bakach) dochodzi do 1350kg jak jest wnetrze samochodu -obecnie wnętrze jest prawie całe wybebeszone)
kto zgadnie co to za auto
fabryczny silnik to 1500 OHV z duzego fiata, ma 20 k przebiegu od fabryki ale mocy jak na mnei za malo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum