Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: nie wiem
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 19:57 [r200] Pytanie z serii: Skąd ten wyciek ?
Namierzyłem go za przednim kołem pasażera, tzn na jego wysokości ale dopiero po skreceniu kół go widać. Bagnetem sprawdzałem silnik no i pusto, co prawda bagnet mam troche powyginany i ciezko sie nim przebic przez ten otwor, wiec realnego poziomu nie pokazuje, ale niedalej jak kilka tygodni temu sprawdzalem i byl juz blisko minimum (wycieku wtedy nie bylo). Istotną informacją może być to, że po wypadku jakas obudowa czy oslona skrzyni biegów pękła, ale trzymała się normalnie i spełniała swoje funkcje (według mechanika) dlatego też nie została wymieniona. Poniżej załączam zdjęcia, może uda wam się z nich cos wywnioskować. Wyciek jest na tyle obfity że jak auto postoi około 2 dni to po uruchomieniu skapuje ten olej i na ulicy zostaje plamka srednio 2x2 cm, takim tępem to szybko moge doprowadzić do awarii któregoś ważnego urządzenia
miałem to samo tyle że w 400-tce ale silnik też serii L
widzę że filtr oleju też jest mokry
u mnie leciało uszczelniaczem wałka rozrządu w dół po silniku na filtr oleju a dalej na ziemię
uszczelniacz był na tyle uszkodzony że leciało dosyć sporo co zresztą było widoczne na bagnecie oleju
sprawdź uszczelniacz wałka rozrządu i wału korbowego czy któryś czasem nie puścił
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: nie wiem
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 18:12
Hehe, jak łatwo wywnioskować z moje posta powyżej, żaden ze mnie mechanik i pod maską to wiem jedynie co mnie uczyli na egzaminie jakis czas temu Mogł byś mnie obdarować jakąś wskazowka albo fotografią gdzie i w jaki sposob mam sprawdzic stan wymienionych przez Ciebie elementów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum