Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214i 1.4 97r] Dziura w gazie i szarpie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214i 1.4 97r] Dziura w gazie i szarpie

Dziura w gazie na niskich obrotach,
Autor Wiadomość
ssmoku1981 



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 18:48   [Rover 214i 1.4 97r] Dziura w gazie i szarpie

Witam. mam taki problemik w moim roverku 214i
Jest coś w rodzaju Dziury w gazie na niskich obrotach, w momęcie dodanie gazu jadąc na biegu jest duże szarpnięcie, ale i jadąc bez gazu czasami też szarpie, wymieniłem : świece, kable, kopułke i palec, cewke zapłonową, nic nie pomogło. świece mają miesiąc a już są jakieś przydymione. czy to może być sonda lambda? silnik krokowy daje? co tam jeszcze może być?
Ostatnio zmieniony przez ssmoku1981 Czw Kwi 30, 2009 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 18:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 22:54   

ssmoku1981, silniczek krokow badz przepustnica
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 23:47   

ssmoku1981, przeczytaj to i popraw temat zgodnie z zasadami kącika.
_________________
It's all right...
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 10:08   

Ja w moim silniku świece wymieniłem raz, na jesień 2005 roku. Do dziś, przejechałem na nich ponad 85 kkm. Olej ostatnio wymieniłem w lato 2007, do dziś przejechałem na nim ponad 35 kkm.
I nic się nie dzieje z zapłonem. Przewody zapłonowe zmieniłem w lato 2008 z oryginałów. Kopułka i palec oryginały, tak samo cewka. Samochód ma ponad 13 lat i jest to umierający z godnością Polonez Atu z pierwszej serii z 1996 roku.
Silnik oczywiście na gazie, który wstawiłem mu zaraz po zakupie w sierpniu 2004. Do dziś, przekulałem nim na gazie ponad 95 tysięcy km. I chodzi jak zły, zima, lato, świątek - piątek.
Silnik ma lekko ponad 161 kkm przebiegu i jest on realny, jakoże mam do samochodu pełen komplet kwitów, łącznie z magiczną fakturą z FSO z 1996 roku, opiewającą na astronomiczną sumę 30 tysięcy PLN za ten nomen-omen, dobry i wdzięczny samochód.
Złego słowa nie dam powiedzieć zarówno na cały pojazd, jak i na jego silnik.
Wg mnie, pochodzi mi jeszcze dobre pięć lat, osiągając bezproblemowo 300 kkm, jak nie więcej.
Nie sprzedam go nikomu, umrze w moich rękach. Tak też planowałem prawie pięć lat temu, gdy go kupowałem. Stał się ten pojazd niejako moją częścią. Niezbywalną.
Gdy zakończy swój bieg, zrobię z niego pomniczek polskiej motoryzacji. Prywatny.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
ssmoku1981 



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 17:50   

dodam jeszcze że na zimnym silniku jakby mniej szarpie, świece mają miesiąc i są już dziwnie okopcone mimo jazdy na gazie, czy to skłania ku sondzie lambda?? czekam na fachowe opinie
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 20:35   

ssmoku1981 napisał/a:
dodam jeszcze że na zimnym silniku jakby mniej szarpie, świece mają miesiąc i są już dziwnie okopcone mimo jazdy na gazie, czy to skłania ku sondzie lambda?? czekam na fachowe opinie


To źle. Nie mają prawa być takie. Jeśli tak jest, to albo uszczelniacze zaworowe do wymiany, albo pierścienie tłokowe nie trzymają i puszczają olej do komory spalania, czyli czytaj, silnik do remontu, czyli dalej, ma już taki przebieg, że się kwalifikuje do tego.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
bandieta 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: śląsk



Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 21:53   

Ja bym jeszcze, skoro nie szarpie na zimnym, sprawdził czujnik temperatury. U mnie była dziura w gazie i szarpało właśnie z tego powodu.
 
 
ssmoku1981 



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 02, 2009 17:46   

zapewne chodzi o czujnik płynu chłodniczego z 2 przewodami? do wiatraka i do kompa? czy jak ten czujnik prawidłowo steruje wiatrakiem to już można stwierdzić że jest sprawny?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [200 1.4 16v] szarpanie,dziura w gazie, dużo pali
user2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lut 03, 2009 13:34
piter34
Brak nowych postów SOLVED [R214 Si 1.4 16v] Dziura w gazie na niskich obrotach
dziura w gazie
bandieta Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pią Maj 08, 2009 10:42
Brt
Brak nowych postów [Rover 214i 96r, 1.4 8V + LPG] Przestał jeździć na gazie..
Dydo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Lip 15, 2009 10:43
iktorn73
Brak nowych postów [R25]Silnik się dławi, dziura w gazie, tylko maks. lub wcale
msg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Wrz 09, 2013 15:30
damianos016ns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink