Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 19:49 [Freelander] British racing green
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Szukam farby kolor british racing green oryginalną numer jaki jest na tabliczce to 961 ,nie chcę kupować w mieszalni.Będę wdzięczny za informację gdzie można dostać taką farbę.Samochód mi się trochę porysował i muszę to popoprawiać więc dużo nie potrzebuję.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 17, 2010 21:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja kupilem z mieszalni i jezeli chodzi o odcien to ok wyszedl, ale niestety jakis matowy cholernik. Wydaje mi sie, ze kolega kiepsko polozyl i dlatego.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 08:57
Namieszaliście mi teraz w głowie więc pomimo,że nadal uważam że oryginalny będzie lepszy to zastosuję obie wersje i porównam co wyjdzie lepiej.Pomaluję trochę w mało widocznym miejscu.W mieszalni powiedzieli mi ,ze dokładnie taki sam kolor to się nigdy nie dobierze dlatego chcę zastosować oryginalny.Wydawało mi się ,że najpierw idzie kolor a potem bezbarwny więc w takiej sytuacji kolor który jest pod spodem jest cały czas taki sam a utleniać to się może górna bezbarwna warstwa
Wydawało mi się ,że najpierw idzie kolor a potem bezbarwny więc w takiej sytuacji kolor który jest pod spodem jest cały czas taki sam a utleniać to się może górna bezbarwna warstwa
Ale bezbarwny ci raczej nie wyblaknie nie widziałem zeby lakier z biegiem czasu ciemniał raczej jasnieje i utlenianie klaru na wierzchu powoduje raczej jego matowienie a nie zmianę koloru
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No i właśnie o to mi chodzi ,że jeśli zielony jest przykryty bezbarwnym to chyba robi się to dlatego żeby kolor był cały czas taki sam
W teorii tak, ale z biegiem czasu lakier pod spodem robi sie jasniejszy, a bezbarwny tak jakby znika....... Kiedys kupilem golfa II, na ktorym chyba nie bylo juz bezbarwnego, bo byl matowy i zamiast czerwonego mial prawie rozowy dach....
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No i właśnie o to mi chodzi ,że jeśli zielony jest przykryty bezbarwnym to chyba robi się to dlatego żeby kolor był cały czas taki sam
Klar się nakłada żeby uzyskać efekt metalik i żeby ochronić lakier a nie po to żeby koloru nie zmieniał każdy kolor zmieni sie nieważne czy będzie pomalowany bezbarwnym czy nie bezbarwny przepuszcza światło i kolor blaknie koniec trzeba malować kolorem dobieranym w mieszalni bo orginalny zawsze jest ciemniejszy
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 13:48 ]
pereziu napisał/a:
a bezbarwny tak jakby znika....... Kiedys kupilem golfa II, na ktorym chyba nie bylo juz bezbarwnego, bo byl matowy i zamiast czerwonego mial prawie rozowy dach....
Znika bo samochody się poleruje a niektórzy polerują mechanicznie i wtedy cały klar zchodzi mam w rodzinie Vectre spolerowaną że klar płatami odłazi
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Na kolorek zawsze musisz dac bezbarwny.Efekt polysku daje wlasnie warstwa bezbarwnego.Orginalne kolorki zawsze sa troche matowe i zawsze odroznisz miejsce gdzie bylo pryskane.No i cos chyba nie tak z tym nr koloru.Orginalnie powinne byc 3 litery.
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 14:06 ]
Aj dopiero zauwazylem ze mowimy chyba o freelanderku? To moze maja inne kody
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 16:36
Wychodzi na to ,że Freelander nie ma koloru British racing green tylko Epsom Green .Na tej drugiej stronie ,którą podałeś jest w tabeli chyba kod literowy HAF pewnie można zastępczo wyszukiwać też po tym.A może gdzieś bliżej można taki lakier kupić bo z Anglii to trochę trudno to sprowadzić.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 21:42
drax napisał/a:
W mieszalni powiedzieli mi ,ze dokładnie taki sam kolor to się nigdy nie dobierze
Powiedzieli tak dla zabezpieczenia , albo mają słaby sprzęt, albo ich żle zrozumiałeś , bo lakier się dobierze idealnie , tylko trzeba by jeszcze malować w tych samych warunkach co oryginał , a to jest niemożliwe jeśli auto nie było już malowane poza fabryką .Dobry lakiernik zawsze robi lakierem dobieranym komputerowo.
Sprubuj u TOMIEGO moze ma.Jesli nie to pozostaje import albo mieszalnia.Tutaj 300 mil. puszka spraja kosztuje okolo 8 funtow plus przesylka jakies 5 -10 funtow(musialbym sprawdzic).Jesli bedziesz mial problem moze sprobuje pomoc.
_________________ Chyba przesiade sie na MG ale dopiero jak moj klekocik padnie na amen czyli nie szybko
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 08:54
badek napisał/a:
Sprubuj u TOMIEGO
Za tydzień ma dać odpowiedź czy będzie miał tą farbę ,jeśli nie uda mi się zdobyć to skontaktuje się z tobą .Potrzebuję kilka setek w puszce a może 1 litr niech leży ,na zapas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum