Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2009 Posty: 65 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 17:33 [R620] Ciężko pracująca kierownica
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam jak w temacie,wydaje mi sie ze troche za ciezko pracuje,nie odbija swobodnie po skreceniu i wyjechaniu na prosta, oraz słychac delikatne jakby ocieranie-co moze byc?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 01, 2011 23:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 17:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
moze kola ci sie nie mieszcza w nadkolach moze juz koncowki drazkow zatarte maglownica pada pompa wspomagania niedomaga duzo moze byc przyczyn ,po pierwsze sprawdz plyn od wspomagania czy jest i czy czasami sie bombelki nie pojawiaja w nim,i dokladniej opisz problem jaki to jest dzwiek i czy np.kierownica raz chodzi luzniej raz ciezej ,i jak szerokie masz opony z przodu, przyczyn jest naprawde mnóstwo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2009 Posty: 65 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 17:42
kola 185/65/15,diwiek jakby cos szorowalo ale przy kierownicy,nie w komorze silnika,zadnych przeciekow na maglownicy.luzow tez bo byłem na szarpakach....
miałem kiedys reno 11 i taką przygode ,pewnego pieknego dnia stracił mi sie alarm i kierownica zaczeła ciezej chodzic olałem alarm ale kierownica mnie drazniła rozebrałem obudowe pod kierownica i co sie okazało -przyklejona puszeczka od alarmu odkleila sie i spadła na kolumne kierownicza kabelki owineły sie pieknie wokół niej co spowodowało ciezszy ruch a ze pare sie urwało to i alarm przestał działac.. tak wiec proponuje rozebrac obudowy i dostac sie do kolumny i obejrzec co sie tam dzieje , skoro z tamtad odgłosy dobiegaja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum