Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Silnik vtec do 600tki??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Silnik vtec do 600tki??
Autor Wiadomość
jabco 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 119
Skąd: Golub-Dobrzyń

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 10, 2009 14:50   [R620] Silnik vtec do 600tki??

Witam zastanawiałem się ostatnio czy dało by rade zamontować do 600tki silnik np. 2.0,2.2 v-tec od hondy accord.Może ktoś ma zamontowany taki silnik???

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 16:21 ]
np.



[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 16:28 ]
np
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 10, 2009 14:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jasiu87
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 10, 2009 17:30   

Pewnie że można ;) tylko nie wiem jak z komputerem sterującym :/
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 08:45   

Wszystko sie da, ale kwestia gdzie to robic..
Ja bym sie zapytal kolegow ze streetshadows garage, czy to wykonalne i jak duze koszty sa, oni maja nawieksze doswiadczenie w Hondach, moze cos wiedza albo juz cos takiego robili.

Pewnie jak bedziesz mial juz silnik z osprzetem i pojedziesz to dobrej firmy to Ci go zamontuja i bedzie smigalo, swoja droga ciekawie by jezdzila taka 620 skoro masa Rovera to tylko 1280kg, a taki Accord TypeR wazy 1405kg.
Wiadomo ze silnik jest troche ciezszy, ale niewiele pewnie z 20-30kg co daje roznice ok. 100kg :)

Pewnie zamiast 7,2s do paki mialbys ponizej 7s :twisted:

To co kiedy zaczynasz swapa? :grin:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 09:17   

Bezproblemowo sie da... Najlepiej przerzucic z 2.3 do 2.2 najmniej roboty
 
 
 
Aurii 



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 16:37   

2.0 na 2.2 z preludy tez bez problemowo wchodzi.. zabawy jest tylko troszeczke z wiązką no i oczywiście obowiązkowa wymiana kompa!!! sama przekładka silnika jest w stylu plug end play ;)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 21:31   

http://rover600.homecall.co.uk/Julians.htm
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 15, 2009 10:47   

Widzialem z pol roku temu na allegro za 6tyś do sprzedania 600 z h22a.

Rowniez na allegro byla oferta silnika, skrzyni, polosi i przekladki za 5400zl. Placisz 5400 kolesiowi, a on Ci to wszystko przerzuca ze swojej Prelude anglika do Twojej 600.

Ja tez wlasnie mam w planach taki swap, ale to jeszcze duzo czasu, a poza tym zastanawiam sie czy nie lepiej kupic pod swapa lepiej wyposazonego 623
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 15, 2009 22:56   

2.2 VTEC (h22a) - ok. 180 KM, poprawcie mnie jeśli się mylę..

Z takim motorem 600-tka latałaby.
_________________
Roverlution
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 10:03   

Ja myslalem o tym 212KM :razz:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 11:04   

600 lata z 2.0Ti pod maską :wink: H22/23 to bardzo przyjemne motorki, pamiętam, że nasza 623 była do tego bardzo elastyczna ;) ogólnie warto próbować swapować ;) najprościej kupić 623 i wpakowac h22 bo jest praktycznie P&P ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Sob Maj 16, 2009 13:26   

Ja także się przymierzam do swapa na silnik z preludki ... tylko ile by kosztowała robocizna za przekładkę ...?
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 13:28   

jak masz garaż + chęci + know how to pewnie kratke browców :razz:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Sob Maj 16, 2009 13:36   

Markzo napisał/a:
jak masz garaż + chęci + know how to pewnie kratke browców :razz:


Mam garaż ,chęci i kratę browców ;D ale nie mam umiejętności do mechaniki a na pewno nie w takim zakresie ;/ ....
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 14:39   

no to prawie wszystko :mrgreen: primo - polookaj czy Twój motor i h22/23 mają te same mocowania i czy pasuje skrzynia biegów. Jeśli tak, to sam możesz motor przełożyć;) a wiązka pewnie nie różni się specjalnie, ogarnie ją rozgarniety elektryk ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 14:53   

pereziu napisał/a:
Ja myslalem o tym 212KM :razz:


Widzę, że chcesz już latać po całości :P





Drogi Marku :) , wszyscy wiemy, że silnik ze śmigiełkiem w każdym Roverze daje kopa.. Uwielbiam go w Tomciu, raz tylko jechałem 2.0 T :twisted:
_________________
Roverlution
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 20:29   

Wojtek88 napisał/a:
pereziu napisał/a:
Ja myslalem o tym 212KM :razz:



Wojtek88 napisał/a:
Widzę, że chcesz już latać po całości :P



Kolega wsadzil taki do Prelude od Accorda, wiec slinka cieknie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Maj 17, 2009 01:52   

Mocowania skrzyni i silnika jest to samo, osprzet jest ten sam tylko sa inne zbiorniczki i weze podcisnieniowe, aparat i kolektor ssacy...
Trzeba zmienic tez chlodnice na grubsza od 2.2/2.3
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Maj 17, 2009 11:34   

I kolektor ssący od 2,3 bo jest największy
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 18, 2009 13:04   

NEOSSS napisał/a:
Trzeba zmienic tez chlodnice na grubsza od 2.2/2.3


To ja to juz mam za soba. Mam chlodnice u siebie od 2.2 Vtec :razz:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 08:08   

Perez napisał/a:
NEOSSS napisał/a:
Trzeba zmienic tez chlodnice na grubsza od 2.2/2.3


To ja to juz mam za soba. Mam chlodnice u siebie od 2.2 Vtec :razz:

pewnie daje z 20 koni jak nic ;)
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R620si swap na vtec
olekorson Tuning mechaniczny 8 Czw Lut 21, 2008 22:48
olekorson
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS
Brak nowych postów [620 Si] silnik 2.0Ti
fuego003 Tuning mechaniczny 7 Pon Lut 08, 2010 16:37
dobryziom
Brak nowych postów większy silnik
Zeus Tuning mechaniczny 15 Nie Wrz 21, 2008 12:16
Zeus
Brak nowych postów Silnik 20T4H
GG Tuning mechaniczny 1 Pon Sty 07, 2008 17:29
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink