Wysłany: Wto Maj 19, 2009 09:55 [MG ZR R25 R200 R45 R400] Zmiana hamulców z 283 na 262 mm
Wiadomo jaki jest problem z dostępnością tarcz hamulcowych przednich do MG ZR 160.
znalazłem tylko takie, ale wszyscy narzekają że te się gną
dane tarczy 283mm:
http://moto.allegro.pl/it..._mgzr_mgzs.html
więc mam pytanko o sensowność i możliwość adaptacji przedniego układu hamulcowego do tarcz 262mm wentylowane występujące w Roverach Vi i Hondach Vti.
Tarcze i klocki są łatwo dostępne różnych firm i połowę taniej.
dane tarczy 262mm:
http://moto.allegro.pl/it...er_200_400.html
Trzeba będzie oczywiście zakupić zaciski od R200 czy R400 lub MG ZR 120 na wentylowane
pytania:
1. które najlepiej zaciski? a od hondy też mogą być?
2. czy będą te zaciski pasować w miejsce moich - czy jest taka sama piasta i mocowanie?
3. czy nie będzie przez to problemów z ABS -jaki to ma wpływ?
3. czy hamowanie będzie podobne?
bo o ile tarcze 262 są mniejsze, o tyle klocki idą większe, więc siła chyba powinna być
podobna. Co najwyżej gorsze odprowadzanie ciepła.
_________________ -------------
וροVVЄя
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 09:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
160 jest za szybka na 262, zresztą pierwsze słyszę, że ktoś chce hamulce zmniejszyć zadzwoń do Tomiego, na pewno znajdzie jakieś odpowiednie tarcze w rozsądnej cenie.
jak z możliwością adaptacji?
może ktoś adaptował w górę to wie czy się da i jaka różnica w sile?
ja u siebie zmienilem na tarcze 282mm i za nic nie wrocilbym to 262mm. Poprostu bylem w szoku jak one hamuja, 262mm jak ktos juz tu mowil to zwalniacze. Nie zmieniaj, bo wyjdzie gorzej niz miales w seri.
Jesli juz bedziesz chcial zmienic, to wszystko pasuje idealnie. Odkrecasz stare i zakladasz nowe.
[ Dodano: Sro Maj 20, 2009 00:09 ]
A co do tego ze EBC sie gna, to niewiem. Narazie mam zrobione 6tys na nich i jest ideal, nie ma zadnych drgan i nic nie sciaga.
U siebie mam te tarcze i klocki green stuff
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Przez pierwszych kilka dni pylily bardzo mocno, pozniej sie dotarly i juz jest ok. Ponoc klocki zuzywaja sie wolniej niz standardowe, a felgi sa bardziej czyste niz na oryginalach. W wiekszosci poruszam sie po miescie z predkosciami troche ponad norme, i zawsze hamuja elegancko.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 15:49
rodi_ napisał/a:
ja u siebie zmienilem na tarcze 282mm i za nic nie wrocilbym to 262mm. Poprostu bylem w szoku jak one hamuja, 262mm jak ktos juz tu mowil to zwalniacze. Nie zmieniaj, bo wyjdzie gorzej niz miales w seri.
Co jeszcze trzeba zmienic oprocz tarcz zeby zamontowac wieksze, cale zaciski?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum