Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 21:16 [R416 1.6Si 97r] przerywana praca silnika
witam wszystkich,
jestem nowym forumowiczem więc wybaczcie mi moje potknięcia. Od jakiegoś czasu mam narastający problem z pracą silnika a mianowicie z jego nierównomierną pracą. Zaczęło się od sporadycznych szarpnięć silnika z reguły występowały szarpnięcia zaraz po wyjściu silnika ze ssania. Teraz szarpie nawet na ssaniu (nie zawsze), obroty skaczą na wolnych obrotach, czasami przy wyprzedzaniu przerywało mi na ułamek sekundy co mogło być zgubne w skutkach. Są też dni gdzie silnik pracuje jak burza. Początkowo zdarzało się to gdy mało jeździłem ale teraz to już nie ma znaczenia. Mechanicy u których byłem rozkładają ręce. Zaczynam mieć dość tego samochodu. Może ktoś miał podobne objawy i sobie z tym poradził. Pomocy!!!
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 21:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to morze dorzuce jeszcze ,czujnik połozenia wału,temperatury,sonda lambda,wtryskiwacze,pompa paliwa,czujnik połozenia przepustnicy-a moze poprostu zapchany kat. albo syf w baku przyczyn moze byc wiele trzeba wszystko sprawdzic. a zapomniałbym jeszcze wezyki podcisnienia trzeba sprawdzic, nie mowiac ze moze to byc zwykły brak styku gdzies przy kompie albo ktoryms czujniku miłej zabawy w sprawdzaniu...
to morze dorzuce jeszcze ,czujnik połozenia wału,temperatury,sonda lambda,wtryskiwacze,pompa paliwa,czujnik połozenia przepustnicy-a moze poprostu zapchany kat. albo syf w baku
merlin11228 napisał/a:
wezyki podcisnienia trzeba sprawdzic
No i masz pełną listę. Skoro sprawdzałeś rzeczy wymienione przez kolegę NEOSSS, to pozostaje to co wymienił kolega merlin11228, ja obstawiam pompę paliwa, a żeby to na szybko sprawdzić, zostaw poluzowany korek wlewu paliwa - tak żeby nie robiło się podciśnienie w zbiorniku, następnie pojeździj i zobacz czy szarpie, jeśli szarpanie ustanie - to masz odpowiedź, pompa do wymiany.
Jeśli to nie pomoże to polecam raz jeszcze dobrze sprawdzić cewkę, przewody WN, świece, kopułkę, palec rozdzielacza, wężyk podciśnienia, wyczyścić przepustnicę.
to morze dorzuce jeszcze ,czujnik połozenia wału,temperatury,sonda lambda,wtryskiwacze,pompa paliwa,czujnik połozenia przepustnicy-a moze poprostu zapchany kat. albo syf w baku
merlin11228 napisał/a:
wezyki podcisnienia trzeba sprawdzic
No i masz pełną listę. Skoro sprawdzałeś rzeczy wymienione przez kolegę NEOSSS, to pozostaje to co wymienił kolega merlin11228, ja obstawiam pompę paliwa, a żeby to na szybko sprawdzić, zostaw poluzowany korek wlewu paliwa - tak żeby nie robiło się podciśnienie w zbiorniku, następnie pojeździj i zobacz czy szarpie, jeśli szarpanie ustanie - to masz odpowiedź, pompa do wymiany.
Jeśli to nie pomoże to polecam raz jeszcze dobrze sprawdzić cewkę, przewody WN, świece, kopułkę, palec rozdzielacza, wężyk podciśnienia, wyczyścić przepustnicę.
samochód był u kilku mechaników, sprawdzany był komputer i dalej nic. Mam podejrzenie, że to może być wina komputera. Podobno jest tam coś w rodzaju czujnika podciśnienia, który może powodować tego typu cuda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum