Wysłany: Czw Maj 28, 2009 16:04 [rover 420Si] rozrząd i pompa wody
Witam
Prosze o rade gdzie dostał bym rozrząd i pompe wody do samochodu rover 420 pojemność 2,0 benzyna 136 km rocznik 1999. Przymierzam sie do zakupu jego i ponoc w tym modelu jest inna pompa niz w innych prosze o rade i pomoc z góry dzieki
a i co powiino sie wymienic w takim roverku po jego zakupieniu ?
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Maj 28, 2009 17:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 16:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 16:46 [rozrząd i pompa wody] rover 420
DZieki za pomoc
kiedys jak przegladalem forum znalazle posta gdzie bylo podane kilka linkow do firm ktore maja czesci do roverka jezeli znacie jeszcze jakies stronki to prosze podac z gory dzieki i ponawiam pytanie co powinienem wymienic po zakupie takiego autka
masz silnik serii T i do takiego potrzebujesz pompę wody.
Dlaczego chcesz ją wymieniać? Cieknie?- może wystarczy uszczelnienia wymienić? Razem z rozrządem nie musisz, bo nie jest napędzana paskiem rozrządu.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 17:26 co powinienem wymienic po zakupie takiego autka
ok dzieki za podpowiedz bo slyszalem ze jak sie kupi autko a to ma byc moje piersze to musze wymienic rozrzad i pompe. dzieki za rade ze pompke mam sobie odpuscic bo po co wydawac kase na marne i mam jescze pytanie co powinienem wymienic po zakupie takiego autka procz rozrzadu
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 17:59
wypadalo by sprawdzic w jakiej kondycji sa klocki i tarcze hamulcowe, przewody WN, swiece, kopulka i paluch (o ile wystepuja), wymienic oleje i plyny eksploatacyjne wraz z filtrami (oleju, paliwa, powietrza).
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 09:07
No i sprawdź kondycję tej grubej rury z odpowietrznikiem. To jest ból tego modelu i lubi pękać.Zajrzyj do zawieszenia,sprawdź końcówki.I zobacz jak kondycja ostatniego tłumika,lubi korodować.Poza tym to bezproblemowe auto,mój brat ma takie i chodzi bez zarzutu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum