Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420SD] Plastikowa pokrywa na silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420SD] Plastikowa pokrywa na silniku
Autor Wiadomość
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 20:50   [R420SD] Plastikowa pokrywa na silniku

Witam, lata mi to ustrojstwo z tematu na silniku ;]
Zauwazylem, ze jakis "fachowiec" wkrecil 4 rozne sruby (ani jedna pewnie nie orginalna) oraz porozrywal gumowe przekladki, ktore mocuje sie w plastiku. Szukalem na forum i w Rave jakis oznaczen tych wkladanych uszczelek oraz srub, ale nie udalo mi sie. Moze ktos zna te oznaczenia albo chociaz dlugosc srub 10tek i jakie to maja dokladnie byc. Ponadto w tych uszczelkach znajduja sie jakby takie tulejki (ktorych jedna mam w moich porwanych uszczelkach). Ktos wie, czy takie czesci mozna nabyc?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Upgreydd Sob Maj 30, 2009 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 26, 2009 20:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:04   

Upgreydd napisał/a:
Zauwazylem, ze jakis "fachowiec" wkrecil 4 rozne sruby

a u mnie są tylko 3 i nie ma miejsca na 4 :wink:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:06   

szosownik napisał/a:
a u mnie są tylko 3 i nie ma miejsca na 4 :wink:


szosownik, Zależy od wersji klekota...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:07   

filo napisał/a:
szosownik, Zależy od wersji klekota...

a to nie wiedziałem :razz:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:09   

Upgreydd napisał/a:
4 rozne sruby


Oryginalnie miałem szpilki ale już trochę gwint sfatygowany ale idzie to dorobić.
Dawno nie zaglądałem pod maskę bo nie pamiętam ile mam tych szpilek :mrgreen: -chyba 3
Co do tulejek w uszczelkach to są to ograniczniki co by za mocno nie przykręcić...
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:09   

4 śruby są w SD, a 3 w mocniejszych Di/SDi
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:10   

Upgreydd, na pewno aby masz cztery śruby mocujące osłonę silnika? Bo takowe były w wersjach bez intercoolera, a przecież masz SDi.
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:15   

No mam turbine w tym swoim aucie i 105KM, wiec jest to SDi tak? :p
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:25   

No jak nie ma intercoolera to masz 4 sruby jak masz intercoller to tylko 3 :mrgreen:

Ja wywaliłem tez te orig. śruby bo mam teraz inną pokrywę na 3 śruby i te oryginalne kiepsko trzymały i mi pokrywa latała :evil: . Lepiej iść do sklepu z śrubami i kupić sobie parę śrub 10 i wypróbować które będą najlepiej pasować. :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:34   

Kiedys jak pytalem o silnik ktos na forum mnie uswiadamial, ze jak mam 105kucy pod maska, silnik 2.0 Diesel i Turbinke to mam SDI :p
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:34   

Upgreydd napisał/a:
No mam turbine w tym swoim aucie i 105KM,


A masz intercooler?
Bo jeśli nie to chyba tylko 86KM...
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:43   

Moj rover byl najprawdopodobniej skladany z kilku bo wiele czesci ma "innych" niz standardowe. Poza tym w dowodzie i innych papierach mam wpisane "TDI 105KM". Powiedz mi gdzie sie intercooler znajduje (najlepiej na zdjeciu pokaz) to Ci powiem czy mam ;p Na samochodach sie nie znam za bardzo :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 21:55   

Jak staniesz przodem do maski, to znajdziesz go po prawej stronie chłodnicy. Taki aluminiowy, zamontowany pionowo, z którego wychodzą górą i dołem gruby czarne węże ;) .

Na tym zdjęciu widać go między chłodnicą a lewym reflektorem samochodu (czyli po prawej na zdjęciu ;) ).
 
 
smak56 



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: zielona góra



Wysłany: Czw Maj 28, 2009 16:10   

Miałem to samo. Nawierciłem otwory wiertłem 6.8 mm i nagwintowałem M8, problem z głowy.
 
 
rtoip24 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 00:44   

Ja też miałem to samo -zamiast tłumić dodawała całą gamę nowych dźwięków-jeżdżę bez osłony :razz:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 15:22   

rtoip24 napisał/a:
zamiast tłumić dodawała całą gamę nowych dźwięków-jeżdżę bez osłony :razz:

a ja zauważyłem że dzięki osłonie silnik ciszej pracuje i tak go nie słychać jak bez osłony :wink:
 
 
turus 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 10
Skąd: zamość



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 17:01   

Uważajcie Panowie z tym dorabianiem i dosztukowywaniem śrub, ponieważ w mojej 600-ce pozrywano gwinty, a w prawy górny otwór ktoś wkręcił za długą śrubę i upssss przewiercił kolektor na wylot :/
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 20:09   

To juz wiem, ze mam rovera 420 SD ;] bez i.

Sorki, ze odgrzebuje, ale nie bylo mnie w domu kilka dni...
U mnie tez ktos wlasnie wkrecil za dluga srube i cieknie, dla tego chce kupic te 4 podkladki z tulejkami, by to troche zatrzymac :/

Poza tym po zimie strasznie zaczal mi olej silnikowy uciekac.
Cieknie miedzy rozrzadem a blokiem silnika (po lewej stronie, jak stoje przodem do silnika), poza tym ucieka mi na dwoch uszczelkach na bloku silnika (gorna i dolna uszczelka, ta z samej gory silnika) - uszczelka klawiatury zaworow, a ta druga nie wiem jak sie nazywa. Czy ktos sie orientuje jakie sa ceny za te dwie uszczelki i uszczelniacze zaworowe (bo to chyba przez nie cieknie od rozrzadu). I czy bede w stanie dokonac tej naprawy sam? Z gory dzieki za odpowiedz i przepraszam jesli pytania sa glupawe. Nie jestem mechanikiem, wiec nie orientuje sie zbytnio w takich rzeczach.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 10:35   

Ceny sprawdź w www.tomateam.pl .
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 19:52   

Upgreydd napisał/a:
uszczelniacze zaworowe (bo to chyba przez nie cieknie od rozrzadu).

Upgreydd napisał/a:
Cieknie miedzy rozrzadem a blokiem silnika (po lewej stronie, jak stoje przodem do silnika),

Zapewne cieknie z uszczelniaczy ale
Upgreydd napisał/a:
czy bede w stanie dokonac tej naprawy sam?


Na pewno nie bo napisałeś
Upgreydd napisał/a:
Nie jestem mechanikiem, wiec nie orientuje sie zbytnio w takich rzeczach
a to jest " za poważa" robota.
Do wymiany uszczelniacza wałka rozrządu należy zdemontować rozrząd.
Skomplikowana i trudna robota dla laika ze względu na złożoność operacji jak i brak narzędzi.
Do tego pasuje też wymienić uszczelniacz na wale i drugi uszczelniacz wałka rozrządu od strony pompy przy okazji...
Albo zrób to przy okazji wymiany rozrządu (uszczelniacze wymienia sie razem z rozrządem-nawet jeśli nie ciekną) jeśli nie dużo do niej zostało albo oddaj do mechanika ale dolicz nowy pasek rozrządu jeśli nie robisz całego.
Ewentualnie zalej bardziej gęsty olej :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45]plastikowa pokrywa silnika
kierowca Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Paź 01, 2013 15:03
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [r420sd 96'] Problem z podświetleniem zegarów i halogenami
mruwek000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Cze 10, 2009 22:32
mruwek000
Brak nowych postów [R416Si] ułamana plastikowa tuleja za pompą wody
superbl0ck Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Wrz 14, 2017 13:13
slax
Brak nowych postów [R400]Pokrywa zaworow
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Wrz 28, 2016 21:13
thomson93
Brak nowych postów [45]Pokrywa rozrządu w oleju
lukanio44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Sie 19, 2018 18:10
lukanio44



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink