Forum Klubu ROVERki.pl :: [620i] Demontaż Podtlenku LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620i] Demontaż Podtlenku LPG
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

  Wysłany: Pon Cze 01, 2009 23:15   [620i] Demontaż Podtlenku LPG
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Lepiej wystawic na sprzedaz instalacje LPG, czy oddac ja firmie demontujacej? Ogolnie, czy wogule da sie znalezc kupca na takie cos? Instalacja BRC, butla w kole i takie tam...
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 01, 2009 23:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Cze 01, 2009 23:34   

Perez napisał/a:
[620i] Demontarz Podtlenku LPG


To dobrą masz instalację :) Też bym chciał nabijać podtlenek na stacjach LPG :lol: Ja poproszę takie coś do Poldka :) NO i jeszcze butla w kole...musi starczac na sporo strzałów :hahaha:

Proszę Cię wybacz ale nie mogłem się powstrzymać :razz:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 01, 2009 23:37   

Nie mów, ze pierwszy raz spotkałeś się z określeniem "podtlenek lpg" lub "polskie nitro" ;)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Cze 01, 2009 23:58   

A żebyś wiedział :wink: Nie rozumiem właściwie czemu polskie nitro skoro Włochy, Holandia, Niemcy(trochę) i kilka jeszcze miejsc ma rozbudowana sieć LPG.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 00:07   

Może dlatego, że tylko w Polsce (i za naszą wschodnią granicą) można spotkać samochody, które szybciej wyglądają niż jadą... wszelkie zdezelowane E30, Golfy, Calibry itp. po "tuningu" w których podstawową modyfikacją jest podtlenek lpg... EOT
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:29   

Pływak napisał/a:
których podstawową modyfikacją jest podtlenek lpg... EOT

:mrgreen: :ok:
Co do tematu to można instalacje wystawić na allegro i kupi jakiś zdesperowany rolnik bo i tak nie wklepie jej w dowód. Ewentualnie rozsprzedać na części jeśli zbiornik nadal ma legalizację i masz do niego papiery.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 12:33   

Papiery chyba jakies mam, zbiornik ma wazna legalizacje.

Zukowaty, BTW patrzac na opis Twojego Roverka jakis laik moglby skojazyc, ze masz takowy podtlenek. Z reszta u mnie tez :rotfl:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Aurii 



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 14:41   

a jaki masz ten gaz??? sekwencje czy zwykły??? Znam kogos kto by odkupił od ciebie sekwencje;)


Co do gazu w aucie .... jestem za nawet bardzo za ;) 18 zł za przejechanie 100km to zaspokaja moje minusy a silnik w razie awari mozna smiało wymienic... Poza tym zrobilem juz ponad 50 tys km na gazie i jest bardzo dobrze ...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 14:48   

Aurii napisał/a:
18 zł za przejechanie 100km to zaspokaja moje minusy a silnik w razie awari mozna smiało wymienic...

Jak instalacja LPG jest dobrze założona, to awarii nie będzie, ale nie zamieniajmy tego tematu w kolejną dyskusję ideologiczną o LPG ;) , bo Perez chyba już podjął decyzję.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 16:24   

Aurii napisał/a:
Poza tym zrobilem juz ponad 50 tys km na gazie i jest bardzo dobrze ...


Co to jest 50tys. Ja uwazam, ze sa samochody lubiace gaz i nie znoszace. Moj Roverek nie lubi.

Aurii napisał/a:
silnik w razie awari mozna smiało wymienic


No to faktycznie by sie zwrocila jazda na LPG.

maciej napisał/a:
Perez chyba już podjął decyzję.


Perez mial juz kilka aut z gazem i jak kupil Roverka to przelaczyl go na benzyne i juz nie przelacza w druga strone, a instalacja zabiera miejsce.

maciej napisał/a:
nie zamieniajmy tego tematu w kolejną dyskusję ideologiczną o LPG


Tak jak z dieslami... :razz:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 03, 2009 08:36   

Perez napisał/a:
Co to jest 50tys. Ja uwazam, ze sa samochody lubiace gaz i nie znoszace. Moj Roverek nie lubi.

Tu się akurat mylisz - silniki Hondy serii F i H nie mają żadnych problemów z LPG.

Mój poprzedni R623 został przeze mnie zagazowany przy przebiegu 162 tys. km, a ostatnie wieści o nim miałem przy 300 tys. km i jakoś mu LPG nie szkodziło, a przecież to H23A3 "słynący" z pękających głowic. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620i]zamiana silnika 620i
zolti21 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Wrz 03, 2011 11:59
Perez
Brak nowych postów [R 620i] Chłodnica
mariuszgit Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Lip 20, 2012 18:42
mariuszgit
Brak nowych postów [R600] 618Si a 620i?
pavel3d Rover serii 600, Honda Accord 16 Czw Mar 04, 2010 09:07
Perez
Brak nowych postów [R600] 620i na 620si
Perez Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Maj 25, 2009 23:37
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Alarm w 620i
Vickers Rover serii 600, Honda Accord 9 Czw Maj 01, 2008 16:05
marcel_n



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink