Wysłany: Wto Cze 02, 2009 08:35 [rover 45 , 1,4 benzyna+Lpg rok 2000] 3 problemy techniczne
Na wstępie Witam Wszystkich użytkowników forum i serwisu roverki.pl
Jestem szczęśliwym posiadaczem od ponad miesiąca Roverka 45 1,4 benzyna+lpg rocznik 2000
I mam kilka małych a może i większych problemów mam nadzieje, ze szanowni użytkownicy, klubowicze pomogą „młodemu” dadzą kilka rad lub namiarów – tak propos jestem z Gliwic.
Mam 3 problemiki z moim roverkiem wymienię je pokrótce i napisze co już próbowałem z tym fantem zrobić:
1. Imobilaiser centralny zamek alarm problem jest następujący:
Na początku auto dało się otworzyć i zamknąć tylko za pomocą pilota po 2 tygodniach czasu wystąpił problem auta nie dało się czasem dość długą chwile otworzyć lub zamknąć za pomocą pilota, wymieniłem więc bateryjke ale problem pozostał udałem się do serwisu w Gliwicach gdzie zostało mi naprawione otwieranie kluczykiem drzwi i wyłączenie alarmu, mechanicy stwierdzili, ze miałem odłączony jakiś mały mechanizm który powodował wyżej wymienioną usterkę. Ale znów po kolejnym tygodniu użytkowania problem powrócił ale w innej wersji chciałem wejść do auta ale nie chciało się otworzyć za pomocą pilota więc kluczykiem otworzyłem, wsiadam jednak nie da się odpalić imobilaiser zadziałał i nie wykrywa pilota po kilku nerwowych naciśnięciach pilota rozebraniu go przedmuchaniu i modlitwach auto wykryło pilota i odpaliło. Pojechałem do serwisu z myślą taką, ze dokupię sobie pilota a oni mi go zakodują gdyż niestety posiadam tylko jednego a może problem tkwi w nim jednak serwis powiedział, ze się tak nie da że jedyna rada to wymontować cały system imobilasera i żeby auto jeździło bez niego.
Moje pytanie jest takie w czym może tkwić problem, czytałem na forum że jest możliwość zakodowania pilota i nawet sprawdzenia kodu awaryjnego otwierania który przydął by mi się bo go niestety nie posiadam, wiem , ze taki problem w roverkach jest częsty co radzicie drodzy użytkownicy. Serwis w którym byłem w Gliwicach mieści się na placu Piastów i jest , ze tak ujmę liderem w systemach zabezpieczeń więc zdziwiłem się ich odpowiedzią.
Probowałem również do tarnowskiego ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na zadanie im pytania a po kolejnych telefonach słyszę tylko proszę zadzwonić później gdyż pana z serwisu nie ma dziś i tak od 2 tygodni .
Problem nr 2.
Dmuchawa w ustawieniu nr 4 działa bez problemu ustawienie 1,2,3 brak jakiejkolwiek reakcji czym to może być spowodowane, jakie ewentualne są koszty naprawy i czy polecanie jakiegoś dobrego ( i logicznie cenowego) speca z terenu Gliwic
Byłem z tym problemem u jednego najbliższego mechanika ale powiedział, ze musze zostawić auto minimum na 2/3 dni bo jak on to rozkręci itp. Itd. A ja mam nadzieje, ze w jeden dzień da się to załatwić.
Problem nr 3 instalacja gazowa.
Odpalam na benzynie jadę jadę jadę i wszystko na benzynie OK., ale po przełączeniu na gaz jedzie ok. ale przy przychamowymaniu lub gwałtownym hamowaniu albo manewrach auto gaśnie i jest problem z odpaleniem kręcę kręcę i dopiero po 15-30 sekundach auto załapuje.
Wiem, że najpierw musi się spalić gaz potem znów benzyna i auto ma za dobra mieszankę na raz i dlatego nie chce odpalić za 1 razem ale dlaczego gaśnie? Czy to moja wina, ze źle operuje sprzęgłem lub zbyt dynamicznie jade? Mechanicy gazwnicy sprawdzili instalacje i stwierdzili że jest OK. wiec w czym tkwi problem ? Trochę zestresowany jestem jak mi gaśnie np. na światłach i stwarzam w godzinach szczytu korki wiec jadę teraz na benzynie, ale po to mam gaz, aby na nim jeździć.
Problem 4 to wyskakujący wsteczny bieg czasem ale mam ta to sposób trzymam drążek zmiany biegów jak cofam
Z góry dziękuje wszystkim za rady, porady i za chęć pomocy.
Pozdrawiam Krzysztof
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 08:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kup używany na allegro za 50-70zł lub nowy za 200 zł - zakodować jak najbardziej można. Niech koledzy i koleżanki ze Śląska powiedzą, gdzie jest tam Testbook i tam się udaj
Pilot masz po prostu zwalony. Możesz poza tym na www.tomateam.pl kupić zestaw naprawczy do pilota Radzę naprawić ten i dorobić drugi. Jak dorabiałem sobie ostatnio to kosztowało mnie wszystko 165 zł (99 zł programowanie + 66 zł pilot i przesyłka.
Edwardosks napisał/a:
Dmuchawa w ustawieniu nr 4 działa bez problemu ustawienie 1,2,3 brak jakiejkolwiek reakcji czym to może być spowodowane
ad1. wygląda na to, ze coś nie łączy w pilocie. Jeśli radzisz sobie sprawnie z lutownicą, to go obejrzyj, popraw podejrzane luty (nie podejrzane też), wyczyść, możesz też podmienić guziczkii powinien hulać. Jeśli nie masz pewności co do swoich umiejętności lutowania, to znajdź jakiś serwis telefonów komórkowych, tam Ci pilota przelutują za piwko
ad2. http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#64
u Ciebie jest dokładnie tak samo jak w R400. 15 minut roboty koszt do 5 złych za oporniki.
ad3. to już musisz się zgłosić do jakiegoś porządnego gaziarza
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
dzięki panowie za rady z gazem udam się do specjalisty z dmuchawą dzięki waszym radą też sobie poradze. tylko co do pilota gdzie na terenie Gliwic lub okolic można dokonac takiej usługi zakodowania drugiego pilota i odczytania kodu awaryjnego otwierania??
I gdzie mozna dokonac zakupu pilota do rovera? czy mozna kupić gdzieś nowy czy tylko na uzywki liczyć sprawdzałem już na allegro ale tam są całe komplety po 200-400zł
Napisz do użytkownika PHJOWI lub do mariusz418, jeżeli chcesz nowy pilot od razu z programowaniem (lecz trzeba do nich jechać).
Jeżeli nowy pilot to www.tomateam.pl
Używki w dobrym stanie na allegro można dostać
Warsztatów poszukaj TU
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Cze 02, 2009 18:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum