Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
Autor Wiadomość
3man 



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 10:36   [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam,
Roverek mi się dusi przy 3000 obrotów. Byłem u mechanika i diagnoza wyszła taka, że prawdopodobnie padła mi pompa paliwa w zbiorniku. Czy ma ktoś dane tej pompy albo informację gdzie mogę takową pompę dostać? Na allegro znalazłem tylko do słabszego silnika i podobno nie pasuje do mojego. Interesuje mnie symbol pompy albo gdzie mogę kupić lub ewentualnie jakiś zamiennik.
I jeszcze jedno pytanko gdzie mogę dostać amorki na tył do wersji kombi?

Pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 15, 2009 10:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pino 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 120
Skąd: Pełczyn/Lubelskie

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 15, 2009 10:45   

wszystko najprawdopodobniej u Tomiego, http://www.tomateam.pl/ :grin:
_________________
ROVER RULES! Elo roca
 
 
 
3man 



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:07   

Pupcia. :( W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:33   

3man napisał/a:
Pupcia. :( W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły?

Tomi ma dużo roboty więc radzę zadzwonić to szybciej się czegoś dowiesz :wink:
 
 
3man 



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:34   

telefon wyłączony :(
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:38   

3man napisał/a:
telefon wyłączony :(

musisz próbować bo czasami ciężko jest się dodzwonić,obciążenie sieci :wink:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 11:43   

szosownik napisał/a:
obciążenie sieci ;)
no i Zlot dopiero wczoraj się skończył ;) :D
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pietuszka 



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: s-ce



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 09:54   

3man ,dławi się czy gaśnie ,u mnie na kompie też pokazał że pompa zew.załatwiłem wymieniłem i lipa,okazało się że wtrysk przelewał,dałem do pompiarza zregenerował mi wszystkie koszt ok 1 tyś i jeżdzi jak ta lala nie pchaj się w koszty pompy paliwa od 200 do 1400 zł,ja kupiłem na początku pompę pierburga 600 bez sensu,na początku kom. pokazał 3 błędy pompa za małe ciśnienie 400 kmpa ale te pompki same sobie ustalają ciśnienie w zależności od zapotrzebowania,ciśnienie na magiatrali i czujnik ciśnienia pompy ciśnieniowej,a amorki to zamów u tomateam porządny facet i nie drogi
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 10:17   

pietuszka, ma rację problemem nie jest pompa paliwa, jeśli się dusi, to prędzej będzie filtr zatkany, w co nie wierzę. Masz problem z utrzymaniem wysokiego ciśnienia, raczej któryś wtrysk przepuszcza.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
3man 



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 19:12   

Ale byłem u machera. pomierzył mi ciśnienia na pompach i na pompie przed filtrem (swoją drogą jak wyskoczył problem to jako pierwszy wymieniłem) uzyskuje ciśnienie 2 atm. ale w czasie jazdy właśnie gdy wciskam pedał gazu do dechy i obroty wkręcają się na 3 tyś zaczyna się dławić tzn chce jechać a nie może jakby go coś za dupę trzymało ( taki sam efekt jest jak kończy się gaz w butli a chce człowiek przyśpieszyć i tylko słychać buczenie głębsze silnika spod maski a samochód wręcz zwalnia). tak więc na kompie w momencie gdy zaczyna się dławić ciśnienie spadało poniżej 2 atm. a nie powinno. Facio dobrał się do pierwszej pompy w zbiorniku i wyszło że ona wogóle nie podaje paliwa. tzn tak jakbym jeździł tylko na pompie tej która znajduje się przy filtrze. jak włączam zapłon i pompa zaczyna pracować tzn ssać paliwo ( którego nie podaje pierwsza pompa ze zbiornika) to słychać teraz takie bulgotanie jakby w paliwie było pełno bąbelków powietrza. tak że stawiamy na pompę tą w zbiorniku. Już ktoś z allegro poradził mi żebym dobrał się do zbiornika i na wieczku od pompy jest podobno napisany numer i muszę szukać pompy z tym numerem. Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne. No nic dzisiaj cały dzień byłem w Wawce więc dopiero jutro się do niej dobiorę.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Cze 17, 2009 09:32   

3man, też to przerabiałem, pompa w baku pracuje troche inaczej niż to sobie wyobrażasz. Fakt trzeba ją wymienić jeśli nie pracuje, ale ona nie ma nic wspólnego z dławieniem, raczej opiłki z tej pompki poszły Ci w układ wysokiego i masz to co u mnie. W najlepszym wypadku przypchało zawór wysokiego ciśnienia, a w najgorszym poszło we wtryskiwacze.
3man napisał/a:
Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne.

Tutaj rzeczywiście pojawia się problem. Ja kupiłem na allegro zamiennik za 170zł (oryginał jak pytałem w BMW w Kielcach 550zł :shock: ) Tyle, że ten zamiennik był trochę grubszy średnicą i nie wchodził w ten dwuczęściowy koszyk, więc to przerobiłem, wyrzuciłem tę dolną część koszyka, a w górnej wypiłowałem minimalnie, bo różnica była naprawdę minimalna, ale nie chciała wejść jednak.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75] Element w zbiorniku paliwa
cyborg Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Maj 03, 2018 22:41
cyborg
Brak nowych postów [R75] Wymiana pompy paliwa w zbiorniku
toster Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Lis 04, 2011 10:40
toster
Brak nowych postów [R75] Filtr paliwa w zbiorniku, kody błędów
stefciu11 Rover serii 75, MG ZT 15 Czw Paź 06, 2011 12:47
rafal71
Brak nowych postów [R75] Problemy z pompka paliwa cd....
patrysgn Rover serii 75, MG ZT 128 Sro Lip 08, 2020 12:05
marecki6
Brak nowych postów [R75]Problemy ze wskazaniem poziomu paliwa
gingol Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 06, 2012 18:15
Rowan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink