ja smigam na takich http://moto.allegro.pl/it...accord_crv.html w sumie to to samo co twoje tylko ze otwarte.nie narzekam a przesmigalem juz na nich cale tamte lato.smialo brac
W orginalnych alu są nakretki SFERYCZNE a w podanych linkach są stożkowe ... gwint jest ok, ale joemax77, sprawdź jaki typ nakrętki jest dedykowany do Twoich felg
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Brt, mialem oryginalne felgi i na 100% oryginalne nakretki takie jak w 1 linku, z 10 Roverow serii 600 na oryginalnych alu 15 mialo takie wlasnie nakretki, to samo tyczy sie R45, w dodatku bardzo podobne z kolnierzem plastikowym (po 96r) byly stosowane do kolpakow, (przed 96) byly metalowe, natomiast nakretki te z drugiego linka byly tylko i wylacznie na R25/R200...
Dziwne? Ale prawdziwe...
Dla udowodnienia bedzie foto jakie nakretki wystepowaly...
1. Niewierny Brt będę i nie uwierzę jak nie zobaczę W R600 widziałem 2 egzemplarze i oba miały sferyczne, w R200/25 widziałem/znam chyba z 7 aut klubowych, które mają sferyczne, R400/45 3 sztuki ... wszędzie były sferyczne. Ale poczekam na dowody
2. Nie zmienia to faktu, że kolega joemax77, powinien przed zakupem sprawdzic jaki typ ma u siebie
[ Dodano: Czw Cze 04, 2009 11:56 ] joemax77, na tej aukcji masz fotki nakrętek stożkowych (górne fotki) i sferycznych (dolna duża fota).
http://moto.allegro.pl/it...nty_krakow.html
Chodzi o kształt płaszczyzny, która przylega do gniazda w feldze
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie wiem co mi odbilo ale chyba jeszcze nie wstalem, pomerdalo mi sie ze sprzeczamy sie czy byly otwarte czy zamkniete w Roverach a w ogole nie myslalem o tym czy stozek czy okragle...
Zaczalem robic fotki i dopiero slonce z deszczem mnie ocucilo o co chodzi
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 113 Skąd: warmia-mazury
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 13:31
jeszcze jedno pytanie, o co chodzi z podkladkami na nakretkach? znalazlem aukcje gdzie sa i gdzie ich brak. Jesli ich nie ma to trzeba dokupic? Wydaje mi sie, ze u mnie sa podkadki na starych nakretkach, wiec chyba musza byc?
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Neosss ... joemax ... żadnych podkładek .... po prostu kupujesz nakrętki do kół i to wszystko. Moga byc otwarte lub zamkniete, czasem są z plastikowym pierścieniem, ale zadnych dodatkowych podkładek nie trzeba
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Przepraszam ale sie podepne Jak mam u siebie alu seryjne i chce zmienic na inne to tez musze zmienic nakretki??
Zależy jakie felgi. Oryginalne alu i stalówki Rovera są na sferycznych, przynajmniej moje stalówki były na sferyczne przykręcone... a inne felgi to już różne jak wybierzesz np OZ to tam są chyba stożkowe więc będziesz musiał zmienić
Witam,
Kiedyś o tym już pisałem, ale przypomnę:
"Jeszcze w kwestii śrub do felg......, a własciwie to nakrętek, bo śruby (szpilki) w roverkach są na stałe w piaście/bębnie koła, a felgi przykręcamy nakrętkami. I zdecydowanie stwierdzam,że jeżeli mamy orginalne alufelgi, orginalne felgi stalowe i orginalne nakrętki, to napewno tymi nakrętkami jedne i drugie felgi pewnie przykręcimy. A jaka jest pewność,że dokupione nakrętki mają takie same kuliste zakończenie (chodzi o średnicę wycinka kuli/sferę) i nakrętka dokładnie całą powierzchnią dolega do gniazda otworu felgi ?, chyba że dokupimy nakrętki dokładnie do Rovera ew.Hondy, a nie jakieś uniwersalne lub do innego auta. Na pierwszy rzut oka można nie zauważyć różnicy, ale efektem może być luzowanie się koła i konieczność jego częstego dokręcania," pozdr.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum