Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SD 97'] Czy i czym zwiekszyc moc w SD? czy warto...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SD 97'] Czy i czym zwiekszyc moc w SD? czy warto...
Autor Wiadomość
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 07, 2009 13:35   [R220 SD 97'] Czy i czym zwiekszyc moc w SD? czy warto...

witam,

Trafilem ostatnio na ciekawy post dotyczacy dodatkow do diesel'a zwiekszajacych tzw. "kulture pracy" i moc silnika - i teraz pytanie czy w silnikach bez IC to takze dziala i czy taka forma "dopalacza" sie sprawdza...? ponizej link do dodatku...

http://www.allegro.pl/ite...o_tdi_tdci.html

zastanawiam sie jeszcze nad zmiana ON na taki ktory takze "dodaje mocy" - aktualnie posuwam na VERVA, ale slyszalem wiele dobrego o ON Shell - czy ktos ma moze wiedze na temat tego czy faktycznie jest odczuwalny przyrost mocy i nizsze spalanie? Dzieki,

pozdrawiam, K.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 07, 2009 13:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 07, 2009 15:49   

Ani paliwo ani dodatek nie doda Ci mocy. Osobiście tankuje na Shellu ale Extra Diesel bo v-power jest przereklamowany co potwierdzają nawet testy z hamowni, nie ma wzrostu mocy ani momentu. Czy warto lać dodatek? Raczej nie zaszkodzi silnikowi ale jeśli tankujesz dobre paliwo to chyba nie ma sensu...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
grembi 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 161
Skąd: Jelenia Góra

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 07, 2009 18:45   

Możesz dołożyć intercoolera ;] to będziesz miał SDI i 105 km
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 07, 2009 20:37   

grembi, nie do końca u nas jest troche inaczej sprawa rozwiązana :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
grembi 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 161
Skąd: Jelenia Góra

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 07, 2009 20:59   

No tak ale jest to do zrobienia ... o ile się nie mylę to chyba remi tak ma
 
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Cze 08, 2009 21:35   

Panowie - nie chce "modyfikowac" silnika...zamiar jest tylko taki iz jesli mozna i sie da poprawiajac kulture pracy jednoczesnie zwiekszyc moc - to dlaczego nie...mowiac szczerze nei jestem zwolennikiem takich "partyzanckich" przerobek...jesli mialbym chrapke na 105km, to jedynym rozsadnym wyjsciem wg mnie jest sprzedac SD i kupic SDi...choc w moim przypadku ciezko byloby znalezc egzemplarz w podobnym stanie zarowno wizualnym jak i technicznym:)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 08:20   

grembi napisał/a:
Możesz dołożyć intercoolera to będziesz miał SDI i 105 km

chyba nie sądziłeś że dołożenie samego intercoolera zwiększy moc z 86KM do 105KM :wink:
intercooler sam w sobie nie jest w stanie zwiększyć o tyle mocy :smile:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 09:37   

krzysztof_ns, to jedynie co mozesz zrobic to podkręcic turbinę i ręcznie zwiększyć dawke paliwa i to wszystko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 09:44   

Raptile napisał/a:
krzysztof_ns, to jedynie co mozesz zrobic to podkręcic turbinę i ręcznie zwiększyć dawke paliwa i to wszystko

co się wiąże ze zwiększeniem spalania nietety :wink:
ale niektórzy na to nie patrzą np.ja :smile:
już dawno przestałem liczyć ile mi pali,po prostu leję ropę i dzida :smile:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 09, 2009 09:55   

grembi, stawiasz podstawowy błąd pisząc ze dokładając Intercooler zrobi z SD SDI moze podam ci przykład na autach Tupu VW
Tłumaczenie 99% ludzi oznaczenia TDI tj. TURBO DIESEL INTERCOOLER :mrgreen:
a tak naprawde ten skrót oznacza
Cytat:
TDI - zastrzeżony znak towarowy grupy VAG (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna jednostka silnikowa, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 09, 2009 09:56   

takie sztuczne "podrecanie" na sile dziwnie kojarzy mi sie z katowaniem turbiny i auta - jak dla mnie brzmi srednio...zatem pozostaje 86KM:) sadzilem ze moze dodatki + dobra ropa podciagnie ok. 5KM - ale jesli to jedna wielka lipa - nie ma sobie czym zawracac glowy...dzieki za pomoc,

PS. ja jednak na spalanie patrzam:)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 10:40   

krzysztof_ns nie obraź bo to co napiszę nie tyczy się twojego autka :wink:
ale jak to mówią "z gó... bata nie ukręci" :lol:
więc jeśli nie chcesz zmieniać fury z mocniejszym silnikiem to na razie musi ci wystarczyć te 86KM i nic tu nie zrobisz :wink:
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 09, 2009 11:13   

nie chce zmieniac - gdyby ak bylo zakupilbym SDi, a celowo wybralem SD, bo wg mojej teorii sa to jednostki bardziej zywotne, mniej "konfliktowe" a i ekspoatacja jest mniej kosztowna...chodzilo tylko o to ze jesli przy okazji "zadbania" o silnik i kulture pracy mozna dodac mu kilka koni - to dlaczego nie:)

PS. jezdzilem Roverkiem 400 z silnikiem cos pod 120KM i...moim zdaniem bez rewelacji - wg mnie jesli sie bawic to zapas mocy przynajmniej 150km,
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 11:35   

krzysztof_ns napisał/a:
wg mnie jesli sie bawic to zapas mocy przynajmniej 150km

też mam takie same zdanie na ten temat i dlatego mam w planach kupić VW TDI GTI z silnikiem ARL 150KM na wyjściu :smile:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 09, 2009 12:26   

chłopaki KOŃ to nie wszystko pomyślcie jak pięknie będą się skrecać pół ośki przy takiej mocy jak przeguby czesto bedziecie wymieniać i ile siana włożycie w ten swap za które mozna swobodnie kupić jakiegoś ładnego afn-a założyć coolera od sprinta dać chipa i jest 150 KM a w Roverkch to za długo nie pociągnie... o ile pociągnie...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 13:57   

krzysztof_ns, samym "zadbaniem" to możesz tylko utrzymać serie :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 14:48   

Firq napisał/a:
chłopaki KOŃ to nie wszystko pomyślcie jak pięknie będą się skrecać pół ośki przy takiej mocy jak przeguby czesto bedziecie wymieniać

chyba trochę przesadzasz że w ARL-u będą mi się takie rzeczy działy bo ma 150KM :wink:
kolega w VW Gof IV GTI 1,8 Turbo ma 250KM i nic mu się nie ukręca :wink:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 17:00   

Do każdej mocy są odpowiednio dobrane półośki przeguby itp itp (w sensie wytrzymałości)


A co do mocy mi by wystarczyło ze 120-130 Km i 1000 niutków :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Cze 09, 2009 17:21   

Raptile napisał/a:
1000 niutków

Jak w lokomotywie :D
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 20:27   

ale jakie pierdnięcie :mrgreen: :!: :!:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R220]JAK zwiekszyć moc ?
jamex19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Sty 22, 2012 20:55
marcin316
Brak nowych postów [R220] Intercooler czym zakleić?
pola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Sty 12, 2011 18:40
Brt
Brak nowych postów [R220 SD 97'] Klocki tył - TRW, czy warto?!
krzysztof_ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Lut 23, 2009 15:08
snake0908
Brak nowych postów [R220 sdi] Magnetyzer - czy warto?
zex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Cze 08, 2009 07:58
mcteusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink