Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] SILNIK czy można oprzeć sie na instrukcji z poloneza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200] SILNIK czy można oprzeć sie na instrukcji z poloneza
Autor Wiadomość
Mati_13 



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 2
Skąd: Końskowola



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 12:27   [R 200] SILNIK czy można oprzeć sie na instrukcji z poloneza

Witam mam roverka 200 1.4 benzyna + gaz 1998r. mam wycieki oleju poza tym dziwnie dymi nawet latem jak nie było mrozu płyn chłodniczy raz ubywa raz nie mozliwe że go spala? Jesli tak to powinienem wymienić uszczelke pod głowicą. Ten silnik był chyba montowany w polonezach więc moje pytanie czy naprawiając mozna się oprzec na instrukcji do naprawy poldusia czy nie?

Jeśli mozna to podpowiedzcie gdzie taka instrukcje znaleźć
Mam RAVE dla 200 ale tam nie ma nic jak i co naprawić ani z jaka siła dociągąć śrubę czy jakie wymiary uszczelek stosować.

Prosze o podpowiedź
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 07, 2009 12:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 12:59   

Mati_13 napisał/a:
Mam RAVE dla 200 ale tam nie ma nic jak i co naprawić ani z jaka siła dociągąć śrubę czy jakie wymiary uszczelek stosować.
nie mam przed oczami RAVE ale z tego co pamiętam to tam jest wszystko tylko trzeba odpowiednio poszukać na początku działu lub na końcu są potrzebne Ci informacje....
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 21:41   

Mati_13 napisał/a:
ubywa raz nie mozliwe że go spala


ee ja bym obserwowal i poczekal, glowcie zawsz zdążysz zwalic,
jesli by go spalal caly czas to i owszem, ale
przy takich objawch, to stawiam na np uszczelke kolektora ssacego

a co do instrukcji od poldka to w wiekszosci dostepnego tam materialu to mozna polegac
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Mati_13 



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 2
Skąd: Końskowola



Wysłany: Sro Cze 10, 2009 14:12   

Znalazłem przyczynę :mrgreen: sypneły sie uszczelniacze popychaczy - stąd dymienie z rury i duże ubytki oleju.
Po wymianie uszczelniaczy, uszczelki pod klawiaturę, i oringów nie ubywa oleju i nie dymi. Oczywiście musiałem wymienić tłumik bo okazało sie że wpychało w niego olej który sie spalił i jednoczesnie przepalił tłumik-wysypałem szufle czegoś jakby asfalt.
Teraz chodzi jak pszczółka :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214Si] Silnik poloneza
orzello Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Lip 12, 2016 16:49
polofix
Brak nowych postów [214i] Silnik z poloneza do 214i?
Sliver Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lut 22, 2008 19:56
PHJOWI
Brak nowych postów [R200 1.4] Czy można zamienić silnik na 1.6
dante27 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Maj 17, 2007 16:41
AndrewS
Brak nowych postów [R200] Czy można zaaplikować silnik 1.8 16V
bonus89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 39 Sro Paź 20, 2010 21:49
flapjck1
Brak nowych postów [R 216 Si, '96r] Silnik gaśnie_nie można odpalić
dawmax Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Sie 01, 2008 13:45
Zeus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink