pierscienie na 1 milimetr sa? taki trochemalutki ten pierscien
widze ze z btm jestes :D widze ze nie jestem samotnym roverkowiczem
a co do fotek to sie pochwale calym autkiem jak juz zakupie aluski narazie zwykla srebna 200 zero upgread'ow ale juz radio lezy + komplet glosnikow do tego naklejeczki zamowione za zamowienie jak beda aluski wszystko przypasuje i bedzie sie czym chwalic poki co wole byc incognito :D
No to dowiemy sie wszystkiego jak juz felgi dojada.
memphisto a jak u Ciebie wyglada z tym pierscieniem centrujacym? bo ja tez bede mial felgi, ktore jezdzily w golfie. Ogolnie to moja felga ma otwor 70 kilka mm ale jest juz tam zalozony pierscien centrujacy na te golfowskie 57,1mm
Czy ten 1mm luzu nie bedzie przeszkadzal? czy kolo bedzie pracowalo na samych szpilkach tylko? Mogą sie szpilki w takim przypadku urwac? Masakra by byla jadac nawet tylko 100km/h jakby sie kolo urwalo....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, na forum ktoś pisał, że MOŻE to wpłynąć na jazdę przy prędkościach powyżej 120km/h lub nawet wpłynęlo i na kierownicy były drgania poprzez luz ale wtedy nie było pierścienia wcale u mnie jest idealnie tak jak powinno proponuję Ci wziąć puszkę z pepsi albo i 2 wyciąć wsadzić to obecnego pierścienia i akurat ten milimetr się zapcha i będzie git mnie się wydaje, że jak będzie 1 mm luzu a 1 cm luzu to luz będzie i szpilki nie są wspierane przez nic innego ale nie wiem polecam patent z puszką
witam. co to tematu to : sam posiadam alumy z golfa 3, po zalozeniu pierścieni centrujących jest ok. alumy mają 7,5J niewiem jakie ET ,no może odrobinke wystaje ponad nadkola
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum