www.tomateam.pl - tylko zadzwoń, a nie pisz maili (w sklepie internetowym tego raczej nie znajdzesz) - jak Tomi nie będzie miał z Rover'a, to dowie się w Hondzie - ostatnio ściągał mi uszczelki do przepustnicy - szybciej było z Hondy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jeżeli już szukać na allegro to do Hondy Accord CC7 2.0 dla silnika F20Z1, ewentulanie powinien pasować od F20Z2, ale spytanie Tomiego daje 100% szans na właściwą część za rozsądną cenę.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Silniczek krokowy to Zawór powietrza biegu jałowego (Idle Air Contrl Valve).
Ktoś, mimo "wieloletniego doświadczenia" i podszywania się nazwą pod "Auto West" - dealera Hondy w Warszawie, nie ma pojęcia co sprzedaje.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No tak ale skąd wiedzieć czy jest dobry???Dwa zepsute już mam i nie potrzebny mi trzeci Chyba że cena nowego będzie z kosmosu to wtedy pomyśle.Zaraz jade przeczyscić w benzynce swojego może coś to da??
Dlatego chyba lepiej kupić nowy.
Dzwoń do Tomiego.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ogólnie problem jest taki że w czasie jazdy po naciśnięciu pedału sprzęgła zwiększają się obroty silnika nawet do 2000obr i silnik strasznie wyje.Jak się zatrzymam obroty spadają do 900.Myślałem że to przepustnica się zacina ale to nie to.Jeżeli odłącze przwód od silniczka krokowego wszystko jest ok tylko pali sie check i obroty sa zbyt niskie ale to normalka.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 16:33 ]
Ale na benzynie jest to samo
[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 16:59 ]
Błedy kompa poprzez zmostkowanie złacza diagnostycznego też sprawdzałem i nic nie wybija check.Reset też wykonałem
[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 19:55 ]
Właśnie wyczyściłem krokowca i tak jak myślałem jest lipa Odłączyłem go i jest wszystko ok tylko check się pali ale to leprze od wakrotu silnika na wysokich obrotach Troche inaczej jest zepsuty bo jak za pierwszym razem mi padł to obroty skakały jak szalone i paliieł się check.Teraz nie pali sie check tylko obroty wzrastają.I o co kaman
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum