Ale nie ma co pocieszac, trzeba od razu uswiadamiac ludzi z czym maja do czynienia
Malo informacji mamy od kolezanki, wiec nie wiemy jaki zakres usterek wymienic
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ROVER 75 CDTI, z lipca 2004 roku, klimatyzacja dwustrefowa, nawigacja, czujniki parkowania, czujnik deszczu i inne drobiazgi
[ Dodano: Nie Maj 31, 2009 13:12 ]
Ta fotka to cały on
[ Dodano: Nie Maj 31, 2009 13:14 ]
Kupiłam go w czwartek, na najbliższy wtorek jestem umówiona ze specem z autoryzowanego serwisu na wymianę wszystkich możliwych filtrów, oleju i dokładny przegląd.
- wentylator chlodnicy, jesli ten starszy typ to pewnie padnie
- wtryskiwacze - jesli bedziesz lac na stacjach II gatunku i nie bedziesz dosc czesto zmieniac filtra paliwa
- pompa sprzegla - tak bez kozery co jakies kilka tys. km bedzie sie pieprzyc, az wymienisz ja na zamiennik np. od BMW i przerobisz nieco ten uklad - o czym wiecej w poradach techninczych w watku - Pompka sprzegla pasuje od BMW podobno.
- zamki w drzwiach - od tak, potrafia sie zwalic. Nie bedzie sie zamykac, albo co gorsze, otwierac. Moze otiwerac sie za 4 - 5 przycisnieciem przycisku, az w koncu padnie.
- klamki w drzwiach - trzeba o nie dbac, smarowac itp. bo potrafia sie zacierac i mozna tez urwac sobie ciegno.
- zarowki szczegolnie z tylu i podswiedltenia tablicy rej. - padaja dosc czesto
- wysprzeglik/sprzeglo - razem trzeba wymieniac - ale to nie jest jakies szczegolnie usterkowe, jednak jak wymieniasz jedno wymieniaj drugie...
- tempomat - czujnik przy padel sprzegla - czesto sie odsuwa od pedalu sprzegla, ale naprawa nie jest w ogole kosztowna.
- odma wlotu powietrza - cos sie z nia dzieje, ale nigdy mariusz418 nie powiedzial mi co
- linki od maski oraz swoznie trzymajace lubia sie brudzic i zacierac - przez co ciezej chodzi caly mechanizm.
To chyba wszystko
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum