Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Widziałem, że problem pojawiał się kilka razy ale w konteście innych niż R75 modeli.
Mam jeden oryginalny klucz (nie licząc plastikowego wzornika) a chciałbym mieć dwa.
Jedyny zakład, któy chce się tego podjąć jest około 100km ode mnie i robi takie rzeczy w tym modelu za 350zł - podobno dużo roboty (nie zaprzeczam bo nie wiem). Na dodatek chcą to zrobć na jakimś uniwersalnym pilocie i kluczyku. Mnie zależy na oryginalnym kluczyku do R albo chociaż od Coopera bo różnią się tylko logiem.
Może mi ktoś coś poradzić... w rozsądnej odległości od dziurawej stolicy małopolski?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 15:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 00:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sknerko napisał/a:
a w R75 też jest kod immo do wyłączania immo kluczykiem?
tak ,ale do uruchomienia silnka, potrzebny jest jeszcze pilot kluczyka
Nie bardzo rozumiem. Jak jest kod to rozumiem ze jak go wklikam kluczykiem w zamku to immo przestanie działać i co? wtedy jeszcze pilot jest potrzebny żeby odpalić?
Mnie sie wydaje ze ja ten kod nawet posiadam na wydrukach od PHJOWI ale nie wiem na pewno, bo jestem w pracy a papier w domu, a podpytuję sie bo mogę nie mieć i wolałbym jednak wiedziec co począc jak by sie cos przydarzyło
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Również przymierzam się do dorobienia zapasowego kluczyka do swojego roverka, czy ktoś mógłby podać orientacyjny koszt operacji- nowy kluczyk/ przekładka ewentualnie gdzie i kto, w moim przypadku prawdopodobnie najbliżej będzie Warszawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum