Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 2.0 iDT] - Jakie maksymalne obroty?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 2.0 iDT] - Jakie maksymalne obroty?
Autor Wiadomość
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 22:47   [MG ZR 2.0 iDT] - Jakie maksymalne obroty?

Witajcie!
Do ilu obrotow maksymalnie wkrecaja sie silniki 2.0 iDT? w moim MG na cieplym silniku do 4 tysiecy, nie wchodzi na czerwone pole. To jest normalne? Silnik nie kopci, jezdzi w porzadku.
Turbine slychac od 2 tysiecy obrotow i od tych obrotow zaczyna lepiej przyspieszac..

Jeszcze jedno pytanie, gdzie moge dostac taka nowa rure i jaka cena? chodzi mi o ta po lewej stronie : http://img257.imageshack..../schowek01g.jpg

Czekam na odpowiedzi!
pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez HuMaX Sro Lip 01, 2009 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 01, 2009 22:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 22:59   

Odepnij wtyczkę przepływomierza i sprawdź na odpiętej jak się wkręca na obroty. Jak będzie lepiej to przepływomierz do wymiany.

A rurę zapewne dostaniesz w TomaTeam.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 23:34   

praktis napisał/a:
Odepnij wtyczkę przepływomierza i sprawdź na odpiętej jak się wkręca na obroty. Jak będzie lepiej to przepływomierz do wymian

U mnie na niesprawnej przepływce kręcił grubo ponad 4000 obrotów.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 23:39   

http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=-&c=21
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 23:58   

Po czym poznac, ze waz od intercooler'a jest do wymiany?
Po odpaleniu silnika obroty na biegu jalowym sa lekko ponad 1000.. jutro zaobserwuje jak jest na cieplym, ale wydaje mi sie ze chyba nie zmniejszaja sie.. w czym szukac problemu?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 00:15   

HuMaX napisał/a:
Po odpaleniu silnika obroty na biegu jalowym sa lekko ponad 1000
Za dużo. Spadają po chwili czy nie?
HuMaX napisał/a:
Po czym poznac, ze waz od intercooler'a jest do wymiany?
Mała moc, świst, ubytki w wężu.
HuMaX napisał/a:
w czym szukac problemu?
W wężach intercoolera, w czujniku pedału hamulca, w przepływomierzu (odepnij wtyczkę i zobacz jaki będzie wynik).
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 08:38   

HuMaX napisał/a:
Po czym poznac, ze waz od intercooler'a jest do wymiany?
Po odpaleniu silnika obroty na biegu jalowym sa lekko ponad 1000.. jutro zaobserwuje jak jest na cieplym, ale wydaje mi sie ze chyba nie zmniejszaja sie.. w czym szukac problemu?



dotknij węża jeśli będzie od oleju to masz do wymiany,
też to przerabiałem wyczyściłem wąż przejechałem 20km i był z powrotem cały mokry od oleju
 
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 14:55   

Witajcie ponownie!
Dzis odlaczylem przeplywke i owiele zwawiej reaguje na pedal gazu i szybciej wkreca sie na obroty. Po ponownym podlaczeniu przeplywki samochod byl troszke zmulony na wkrecanie obrotow, ale wkrecal sie do ponad 5 tys obrotow, nagle znowu do max 4 tysiecy. Po odlaczeniu przeplywki kreci sie maxymalnie do 4 tysiecy ale jest owiele bardziej zwawy. Weze od intercoolera strasznie puchna, ze nie da sie ich utrzymac takze sa sprawne.

Czyli wniosek z tego jest jaki?
Przeplywka do wymiany?
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 15:35   

HuMaX napisał/a:
Przeplywka do wymiany?

Spróbuj najpierw (ostrożnie) przeczyścić przepływomierz np. benzyną ekstrakcyjną - najlepiej pod ciśnieniem, nie dotykając tych blaszek.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 22:19   

To normalne ze bez przeplywki rowniez wkreca sie max do 4 tys obrotow?
Nawet obroty sie zmniejszyly na biegu jalowym ;))
Musze odkrecic ta cala przeplywke od rury tak? czym pod cisnieniem ja przemyc?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 02, 2009 22:38   

HuMaX napisał/a:
Musze odkrecic ta cala przeplywke od rury tak? czym pod cisnieniem ja przemyc?

nie wiem jak jest w iDT może tak samo bo w SDI i DI wystarczy odkręcić dwie śrubki na torx tam gdzie jest wtyczka podłączona do przepływki,wyjąć ten wkład i przepłukać w benzynie ekstrakcyjnej, bynajmniej ja tak u siebie czyściłem przepływkę
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 02, 2009 22:44   

z tego co pamietam po odpieciu przeplywki komp przechodzi w tryb seriwsowy i blokuje obroty ponad 4 k rpm, wiec po odpieciu tak bedzie.

jezeli weze sa szczelne a zamula auto ,po odpieciu ozywia sie, to stawialbym na przeplywke :)

sa watki o uzywkach i zamiennikach z opla tylko poszukaj na forum tematu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Lip 02, 2009 23:27   

Wklad przeczyscic?
Dzieki Wam za wszelkie odpowiedzi :))
Mozecie mi podac link jak sie przeklada te plytki z przeplywki z opla do starej oryginalnej?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 03, 2009 00:34   

Cytat:
Mozecie mi podac link jak sie przeklada te plytki z przeplywki z opla do starej oryginalnej?

dwie śrubki torx i po sprawie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 03, 2009 07:47   

Dodam, że to nietypowe śrubki torx na środku mają bolec więc sam śrubokręt musi mieć na środku dziurkę.

pozdrawiam
 
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Lip 19, 2009 12:54   

Gdzie moge dostac konkretnie tego torxa?
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lip 19, 2009 13:01   

HuMaX, jeśli narazie nie wymieniasz przepływki, to wstrzymaj się z zakupem klucza. Odepnij przepływomierz (nie tylko sam wkład) z całą rurą (klipsy przy air-boxie i dalszej części dolotu) i przedmuchaj kompresorem + ekstrakcyjna. Jeśli wyjmiesz (odkręcisz) sam wkład, to musisz obchodzić się z nim, jak z jajkiem. Nawet dotknięcie blaszek (np. wacikiem kosmetycznym), może okazać się zbyt mocne i prowadzić do zabicia przepływki. Możliwe, że ta Twoja jest sprawna, ale poprostu brudna.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Lip 19, 2009 22:39   

Dzieki bardzo za wskazowki :))
Ekstrakcyjna jak najlepiej przemyc? chodzi o plastik i srodek?
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 00:32   

Środek
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 20, 2009 08:15   

HuMaX napisał/a:
Ekstrakcyjna jak najlepiej przemyc?

ja wlałem benzynę do plastikowego pojemnika i przemyłem przepływkę trzymając ją od góry i mieszając nią jak łyżeczką :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] maksymalne spalanie
kitek88 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Sob Kwi 04, 2015 08:20
prigoda1
Brak nowych postów [R25] Maksymalne ogrzewanie - non stop?
rajdon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Gru 08, 2013 19:45
rajdon
Brak nowych postów [R214i 97 8V] Jakie obroty najlepsze?
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Gru 15, 2008 20:29
zapal
Brak nowych postów [R200] Jakie kable? Jakie swiece?
tricolore Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Nie Cze 06, 2010 21:36
atrax
Brak nowych postów [R25] Obroty
jarorygul Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Cze 05, 2007 14:45
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink