Wysłany: Sro Lip 08, 2009 18:50 [214 Si '94r.] Pomocy!!!
W czwartek (02.07.09) kupiłem Rovera. Samochód był delikatnie skorodowany i miał do wymiany dwa nadkola, bo nie było sensu ich naprawiać, spawać. Jedynym większym mankamentem miały być wyrobione wodziki. Biegi nie wchodziły zbyt dobrze. Dziś wybrałem się do znajomego mechanika na ogólne rozpoznanie i przegląd... Okazało się, że ze skrzyni nie ma co zbierać-wodziki wyrobione do granic możliwości, synchronizatory, itp do wymiany cała skrzynia (koszt regeneracji ok 3000). Nasuwa się pytanie co z tym robić... Dodam jeszcze, że w silniku przydałoby się wymienić wszystkie uszczelki i polowe przewodów, głownie od wspomagania, który jest zastąpiony rurka od gazu. Jaki silnik ma takie same mocowania na poduszkach jak ten 1.4 16V DOHC. Czy może najlepszym rozwiązaniem byłoby sprzedać go...?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 18:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
3000 za remont skrzyni ? jak na allegro za 3000 możesz kupić komplet silnik i skrzynia ja bym wymienił i tyle (może na 1,8 albo 1,6 serii K rovera)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 20:43
Do Twojego auta podejdzie silnik 1,6 16V bez problemu, koszt do 1500zł, skrzynia kosztuje około 600zł, do tego sprzęgło komplet za około 350zł plus olej jakieś 70zł za 2L i oczywiście robota ale to zależy od mechanika i może masz jakieś znajomości. Należy również wymienić olej filtr, filtr paliwa, sprawdzić klimę jeśli jest, do wymiany masz błotniki plus malowanie i wiele innych drobiazgów np w zawieszeniu. Lepiej go sprzedaj i poszukaj coś innego coś co nie będzie wymagało wymiany silnika, skrzyni, błotników itp. Wiadomo że jeżeli chodzi o wymianę filtrów pasków itp to od tego nie uciekniesz bo to zawsze należy zrobić po zakupie auta używanego.
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum