Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i 98r.] czy podwieszać silnik jak odkręcę łapę?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i 98r.] czy podwieszać silnik jak odkręcę łapę?
Autor Wiadomość
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:16   [214i 98r.] czy podwieszać silnik jak odkręcę łapę?

Witam,
zamierzam zmienić pompę wody i rozrząd przy okazji. Będę musiał odkręcić łapę i teraz mam pytanie: czy podstawiać coś pod silnik, czy będzie sobie grzecznie wisiał bez tej jednej łapy?

drugie pytanie: czy trzeba odkręcać obudowę termostatu przy zmianie pompy?

Pozdrawiam,
Leszek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:22   

musisz podeprzec lape bo ci walnie na ziemie 0 najlepiej lewarkiem albo jakims klockami.
Nie trzeba ruszac termostatu wogole.
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:30   

będę to robił na najeździe typu sam-naprawiam. wystarczy że położę belkę jakąś i na to jakieś klocki albo lewarek? czy mam szykować coś bardziej wytrzymałego?
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:37   

sam lewarek, albo ulozyz klocki na odpowiednia wysokosc do miski olejowej. Podeprzesz go za miske.
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 18:57   

i jeszcze jedno:
jak przed zdjęciem starego paska przekręcę korbowód tak, żeby znacznik na kole rozrządu był 90 stopni na prawo (równo z górą głowicy) i znacznik na kole pasowym był pionowo (równo ze znacznikiem na dolnej obudowie rozrządu), to czy muszę blokować koło zamachowe...jak radzi RAVE? chyba się nie przekręci, prawda?
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 20:04   

jezeli bedziesz odkrecal zwyklym kluczem, nie pneumatycznym, to lepiej zablokuj jakąś łąpą albo prętem albo czymkolwiek. Rave mowi aby zablokowac, tylko on maja specjalny przyrząd do tego.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10925
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 22:57   

blokowanie koła zamachowego ma na celu tylko i wyłącznie poluzowanie śruby mocującej koła pasowe (ona tam jest solidnie dokręcona :/ ). jak już poluzujesz, to sobie ustawisz pasek na znaki i będziesz mógł rozbierać co Ci pasuje :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i] Silnik z poloneza do 214i?
Sliver Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lut 22, 2008 19:56
PHJOWI
Brak nowych postów [R200] co się stanie jak na lewarku odkręce śruby na kielich
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Paź 18, 2010 13:24
memphisto
Brak nowych postów [214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy
orson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Kwi 12, 2008 10:40
Abby
Brak nowych postów [214i] Silnik się grzeje
nitek44 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 31 Sro Paź 11, 2017 23:26
Gość
Brak nowych postów [214i]Slabnacy silnik...
zumi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Sty 09, 2010 23:00
zumi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink