Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Klimatyzacja "zdechła" i co dalej?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Klimatyzacja "zdechła" i co dalej?
Autor Wiadomość
BogdanR60098 



Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: olsztyn



  Wysłany: Nie Lip 19, 2009 20:25   [R620] Klimatyzacja "zdechła" i co dalej?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Padła mi klima,bo podobno mam dziurawą chłodniczkę, mechanik mi zaspiewał 700 zł i nie wiem czy bulić,czy mogę ją wymontować i polutować lub gdzies kupic używaną,ale całą. Jeżeli miał ktos podobny problem,to proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 03, 2011 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 19, 2009 20:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 08:53   

BogdanR60098 napisał/a:
czy mogę ją wymontować i polutować

tych chłodnic raczej nie lutują, bo one muszą przetrzymać wysokie ciśnienie
BogdanR60098 napisał/a:
gdzies kupic używaną,ale całą

Jeśli będziesz miał pewność że cała, to nie widzę przeszkód.
powiedz gościowi, żeby Ci odessał czynnik, to będziesz mógł sobie sam kupić i wymienić. np taką:
http://allegro.pl/item682..._accord_96.html
:cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
arcx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 36
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Lip 20, 2009 14:11   

rozumiem, że o tej chłodniczce powiedział Ci mechanik ?


Pierwszą rzeczą którą musisz sprawdzić to ciśnienie (ilość) czynnika roboczego.
Zgodnie z tym co mówi RAVE elektrosprzęgło nie załącza kompresora do pracy jeżeli ciśnienie czynnika roboczego jest za duże lub za małe.
Za duże to raczej nie zrobiło się samo ale już za małe mogło się zrobić w wyniku nieszczelności.

Zatem najpierw trzeba zobaczyć czy ilość czynnika jest ok i/lub wprowadzić kontrast by zlokalizować wyciek (kontrast wpuszczają w serwisach kilmy).
_________________
arcx
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 10:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Regulacja
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Gru 13, 2009 15:00
turus
Brak nowych postów [R620] Stuki w lewym przednim "kole"
michalk Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 29, 2008 19:06
michalk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink