Mam takie pytanie do was, szukałem na ten temat na forum i trochę znalazłem m.in. czyszczenie silniczka krokowego.
Ostatnio zdarza mi się coś dziwnego. Chodzi o to że gdy używam klimatyzacji jak jest tak parno jak dzisiaj obroty w pewnym momencie się zatrzymują i nie spadają kiedy stoję w korku.
Zdarza mi się to tylko w czasie upału, wiem że klima obciąża dodatkowo silnik no ale nie powinno tak być. Jak jest chłodniej to wszystko jest ok bo też włączałem klime by to sprawdzić. Tak samo na trasie.
Dzieje się to tylko w korku, gdy wracam z pracy do domu czasem nawet 1,5 godziny w korkach. Aha gdy włączam klime obroty mi podskakują, ale z tego co czytałem tak powinno być.
Macie jakieś pomysły co to może być?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 19:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi o to że gdy używam klimatyzacji jak jest tak parno jak dzisiaj obroty w pewnym momencie się zatrzymują i nie spadają kiedy stoję w korku.
na jakiej wartości się zawieszają ?
jak akumulator jest słaby to obroty się nieznacznie podnoszą aby go podładować
Hmm zazwyczaj jest to 2000-2500. TO jest zależne od tego jak przycisnę pedał gazu. Nawet dałem mu specjalnie więcej gazu myśląc że się zawiesił ale wtedy trzymał 3000 obr.
Dzięki za info z akumulatorem
lokodepako, spróbuj odciągnąć pedał gazu z powrotem
Nie rozumiem?? przecież napisałem że dzieje mi się to gdy stoję w korku... przecież wtedy nie trzymam nogi na gazie -.-...
Czy to może być coś związane z uszczelką i zasysaniem fałszywego powietrza?
A może to jest związane coś z linką? tylko że dzieję mi się totylko podczas dużych upałów.
Aha co do tam tego to sorrki bo chyba źle zrozumiałem chodziło CI żebym odciągnął pedał gazu, a ja to zrozumiałem jakbym miał trzymać nogę na gazie w czasie gdy stoję w korku hehe...
Ostatnio zmieniony przez lokodepako Pią Lip 17, 2009 20:26, w całości zmieniany 1 raz
to spróbuj odciągnąć pedał gazu z powrotem, może nie odbija i zostaje w tym położeniu akurat jak stoisz w korku
jeżeli to nie pomoże, można pod maską jeszcze zobaczyć czy się przepustnica nie zawiesza
Czyszczenie przepustnicy, krokowca, konserwacja i smarowanie sprężyny przy przepustnicy gdzie linkę odbija. Można jeszcze linkę zbadać czy się w pancerzyku nie przyciera i ewentualnie kropelkę oleju maszynowego napuścić.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum