Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Różnica pomiędzy 2.5 K6V i k4f
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Różnica pomiędzy 2.5 K6V i k4f
Autor Wiadomość
kRisj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 60
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lip 27, 2009 13:45   [R75] Różnica pomiędzy 2.5 K6V i k4f
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Zastanawiam się (i nigdzie nie mogę znaleźć informacji) jakie są różnice pomiędzy silnikami 2.5l montowanymi w Roverach 75. Według większości katalogów części do 2001r montowany był silnik o oznaczeniu K6V, a później k4f (dokładniej 25k4f). Co ciekawe silnik 2.0l ma od początku oznaczenie 20k4f.
Wie ktoś coś na ten temat?

Taka informacja przydałaby się np przy kupnie jakiś części. Zastanawiające jest jeszcze to, że starszy silnik ma (wg tabeli) 175KM, a nowszy 177KM. Co ciekawe ja mam z 2000r i w dowodzie mam 177KM

PS. Odświeżam temat. Ktoś coś napisał, ale jak były problemy z serwerem to się usunęło i nawet nie przeczytałem. Proszę więc o replay :)
_________________
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i roverkowiczów :D
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 27, 2009 13:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lip 28, 2009 15:37   

KV6 (a nie K6V) to oznaczenie typu silnika a raczej jego całej rodziny (skromnej jedynie 2 jednostki 2.0 i 2.5) - to tak jak silniki L (diesle), T (2.0 R4), K( odpowiednik KV6 ale z czteroma cylindrami)

oznaczenia np 25k4f - to kod konkretnego silnika (chodź nie wiem czy to na pewno prawidłowe oznaczenie). Oznacza w kolejności pojemność, typ silnika, ilość cylindrów (??) ...
 
 
kRisj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 60
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lip 28, 2009 21:03   

Sorki racja KV6, ale w katalogach jest to jednak oddzielone, np:

Kod:
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(1uyeim45fradufaqqmpqcl45))/Samochod1.aspx?L=019&Reg=1033


Kod:
http://elitecat.cz/CarSelection.aspx

czy

Kod:
http://sklep.intercars.com.pl/
(tutaj trzeba wybrać R75)

i ta inna moc, to tak jakby to była trochę inna konstrukcja.
_________________
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i roverkowiczów :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lip 29, 2009 19:54   

Znalazłem coś takiego w EPC:

 
 
kRisj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 60
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 22:41   

no ale to jest z 2003 tak?
Ja się dowiedziałem, że w tej "nowszej" wersji był montowany dodatkowy czujnik temperatury płynu w dolnej części silnika. We wcześniejszej był tylko na górze, więc jak był wyciek płynu, to kierowca dowiadywał się o tym dopiero jak poszła uszczelka.
_________________
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i roverkowiczów :D
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 01:27   

Nie chce mi się klikać tych linków ale wyprowadzę Was z niepewności.
2.5 KV6 to 25K4F
2.0 KV6 to 20K4F
Miałem pod maską oba.

[ Dodano: Pią Lip 31, 2009 02:29 ]
kRisj napisał/a:
więc jak był wyciek płynu, to kierowca dowiadywał się o tym dopiero jak poszła uszczelka.

A jak poszła uszczelka to silnik na szmelc :cry: bo się przegrzał.
W tym aucie i tak wystarczająco do dupy jest wyskalowany wskaźnik temp. I milion czujników już mu nie pomoże.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Różnice pomiędzy 2.0 a 2.5 V6
scareface Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Paź 01, 2014 20:56
Markzo
Brak nowych postów [R75] - różnice pomiędzy modelami - foty [EN]
R75 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Mar 06, 2015 22:33
R75
Brak nowych postów [R75] Odpływy pomiędzy silnikiem a kabiną
z serii "poprawiamy fabrykę"
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 49 Sro Sty 27, 2016 18:15
prebenny
Brak nowych postów [R75] 2.0 CDT Dziwne drgania pomiędzy 1500 a 2000 obrotów
manek566 Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Maj 11, 2012 08:53
21matys
Brak nowych postów [R75] Jaka różnica w MAF ....
argail Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Paź 13, 2008 22:27
henryk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink