Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
witam
jak w temacie
a dokładnie, kupiłem GO jakieś trzy m-ce temu, (pokochałem to auto ), podjechałem pod dom, a że miałem drugie auto i szykowałem go do sprzedania to kilka dni śmigałem fordem. Po ok 3-4 dniach podchodzę do Roverka i nic, nawet zamka z pilota nie otworzył, pomyślałem stary aku i wymieniłem na nowy.
Ok. miesiąca spokoju i pewnego ranka wszystko w środku pyłga mruga, nie odpalił
Ładowanie prostownikiem 4-5dni trzyma i znowu pada.
Wymieniłem w ramach gwarancji aku na nowy (udało się ) i znowu 1,5 miesiąca i padł akumulator .
Sprawdzam alternator, ładowanie ok. nie wytrzymałem pojechałem do elektryka, wstępna diagnoza radio żre prąd.
na przyżądach przy wyłączonym radiu pokazuje pobór 2 ampery czy coś, wyjął bezpiecznik od radia pobór prądu 0,13 czy jakoś tak.
I tu mam pytanie czy ktoś z kolegów miał taki przypadek bo tak bez radia jeździć to smutno troszkę, czy może to zmieniarka coś nie teges( o ile jest pod jednym bezpiecznikiem, ale chyba tak bo jej nie słychać jak mieli)
Jeżeli to faktycznie radio to co w nim nie tak i jak to wyciągnąć????????
pomocy
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Sie 13, 2011 22:44, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witam ja tez mialem taki problem i jak narazie nie rozwiazalem go gdyz nie stwierdzilem przyczyny...
wczesniej mialem naprawiany alternator bo mi padl ale pozniej bylo wszystko ok
gry pojechalem do elektryka tez stwierdzil mi ze to radio zre prad(ja mam fabryczne z tv)
lecz ja sie nie poddawalem i sam podpiolem amperomierz, pobor wlasnie wynosi troszke ponad 2A i tak droga dedukcji wyciagalem po kolei kolejne bezpieczniki pod schowkiem...
diagnoza byla podobna ze to bezpiecznik od radia...
ale co zauwazylem ze po zamknieciu auta po kilku minutach (ok.5) teraz juz nie pamietam ile
pobor pradu spada do okolo 0,05 A co jes dopuszczalne i najwyrazniej ma wylaczenie
czasowe podobnie jest jak jest otwarte auto pobor niski wystarczy otworzyc drzwi i znow
prad plynie i u mnie np wlacza sie navi w bagazniku i wentylator od tv na kilka minut i sie wylacza gdy sie nic nie robi...
takze ta teza raczej odpada
pozdrawiam
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Nie wiem zobaczymy, mam wyciągnięty bezpiecznik od radia, jak mi nie rozładuje akumulatora przez 3-4 dni tzn. że to jednak radio, jak aku padnie to będę szukał dalej.
[ Dodano: Pon Wrz 22, 2008 16:40 ]
Minęło już pięć dni i akumulator trzyma, teraz zostało dorwać jakiegoś elektronika, niech sprawdzi co żarło prąd bo pod tym samym bezpiecznikiem jest radio i nawigacja.
[ Dodano: Nie Wrz 28, 2008 10:27 ]
Znalazłem złodzieja prądu.
Nawigacja, ( ta skrzyneczka w bagażniku) pobierał min. 0,41A a skakał nawet do 1,2A tak jakoś nierówno pobierał prąd.
A,że nawigację mam tylko tą ze strzałkami to odpiąłem to i spokój.
Pozdrawiam.
mam ten sam problem co wy tzn. pada mi akumulator jak auto nie jest odpalane duzej jak 2-3 dni orginalne radio z TV i rowniez elektryk stwierdzil pobór pradu na radiu.
mam ten sam problem co wy tzn. pada mi akumulator jak auto nie jest odpalane duzej jak 2-3 dni orginalne radio z TV i rowniez elektryk stwierdzil pobór pradu na radiu.
Czy ktos z was rozwiazal ten problem??
Na forum opisane chyba dwa przypadki że tuner TV w bagażniku rozładowywał a w nim chyba jest też i radio.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 12 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 17:22
Wyczytalem na Gogle tlumaczenie angielskie na polski -zeby rozlaczyc akumulator z nawigacja w Rover 75 nalezy odtworzyc wszystkie drzwi i klapy,wyjac kluczyk ze stacyjki -nie dotykajac klamek poczekac az zgasnie dioda power w nawigacji rozlaczyc klemy.Nie wiem czy to nie bajer.Drugi uzytkownik rozlaczyl akumulator -efekt nie wlacza sie monitor-ma tylko lekkie podswietlenie lcd.Ja osobiscie zamontowalem orginalna nawigacje i efekt mam taki=nawigacja sie wlacza -pali sie dioda przyjmuje i wysuwa plyte,monitor przyjmuje i wysuwa kasete lecz monitor jest lekko pdswietlony na bialo i nie chce sie zapalic ta trojkatna dioda monitora.Dlatego mam pytanie-kiedy sie wlacza ta dioda przy monitorze -czy naciskam ,czy po wlaczeniu stacyjki-chodzi mi o to,zebym mial menu na monitorze.Odnosnie wylaczania akumulatora-chodzi o to-ze nie odpowiednie rozlaczanie powoduje ,ze sypie sie soft w nawigacji -ale czy to prawda nie wiem Pozdrawiam
Bardz ale to bardz długo borykałem sie z tym problemem w teścia roverze 75
montowałe tam całą navigacje i po zamontowaniu jej po trzech dniach padł akumulator.
ciagłe ładowanie doprowadzało nasz do furi
I poczytałem troch w necie a tam fajna ciekawostka na pinie nr 9 jest podczymanie napięcia w roverze i pisało gdzieś ze po zamknięciu auta ono zanika ale u nas nie zanikało cały czas pracował tuner czytnik i pewni TV tez.
więc rozebrałe jeszcze raz panel navi i odciołem ten kabel ale jak go nie bedzie to nic nie diała wieć podłączyłe go do plust który ukazuje sie po przekręceniu stacyjki chyba pin 5
wieć wszystko sie załącza z małym szokpułem ze z podczymaniem zmieniarka nie sprawdzała za kazdym razem czy śą płyty w środku a teraz jak tylko kluczy przekrencimy to sprawdza magazynek.
Ale akumulator nie czerpie i trzym normalnie.
Więcej mozna znaleś w necie a zwłaśzcz czeba poczytać o koste z BMW bo to tosamo.
Myśle ze jakoś mogłem pomuc w tej kwestji.
Pozdrawaim ziajn
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 19:17
marynabiala napisał/a:
zeby rozlaczyc akumulator z nawigacja w Rover 75 nalezy odtworzyc wszystkie drzwi i klapy,wyjac kluczyk ze stacyjki
otworzyć wszystkie drzwi, to znaczy nie zamykać centralnym a kluczyki z pilotem mieć w kieszeni.Dotyczy to wszystkich R75 bez wzgłędu na wyposażenie.Chodzi o to,że po ponownym podłączeniu aku , może zamknąć się centralny.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: Pią Lip 31, 2009 10:05
mam podobny problem z tym że ja w swoim R 75 2.0 cdt nie mam ani navi, ani zmieniarki, ani tv po prostu zwykłe radio. A powiedzcie koledzy jaką pojemność powinien mieć aku w 2.0 cdt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum