Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,4Si + LPG 99r] Nie wkręca się powyżej 6tys na LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1,4Si + LPG 99r] Nie wkręca się powyżej 6tys na LPG
Autor Wiadomość
Rain 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 12:39   [R200 1,4Si + LPG 99r] Nie wkręca się powyżej 6tys na LPG

Zacznę od tego że w środę założyłem gaz, sterownik Stefanelli, reduktor Tomasetto, wtryskiwacze Valtek. Na pierwszy rzut oka nie czuć różnicy gaz a benzyna, jednak powyżej 5 tyś obrotów na gazie auto łapie "muła" i coraz wolniej przyspiesza i obrotomierz zatrzymuje się na prawie 6 tys obrotów i ani myśli iść w górę. Dodam że na benzynie auto właśnie w tym przedziale ma największego kopa i wkręca się do czerwonej skali bez najmniejszego problemu. Gazownik mówi że to może być wina układu zapłonowego, we wtorek wymieniam świece, przewody, kopułkę, palec. Jeśli to nie pomorze ma zamiar regulować gaz a w ostateczności rozwiercić wtryskiwacze gdyż te podobno mogą się nie wyrabiać!
Co o tym myślicie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 12:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 13:49   

Rain napisał/a:
Gazownik mówi że to może być wina układu zapłonowego, we wtorek wymieniam świece, przewody, kopułkę, palec.

Tradycyjna gadka durnych gazowników. Wymienisz pół auta, a i tak nie będzie chodziło jak trzeba. Więc moja rada: NIE WYMIENIAJ NICZEGO. Jedź do niego, niech wsiądzie do auta z lapkiem, pojeździ i to wyreguluje.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 14:09   

Za słaby reduktor, a Valteki to wtryski z bardzo niskiej półki, mogą nie wyrabiać.
Jeśli na benzynie chodzi dobrze to znaczy, że gazownik spieprzył robotę. Przymulenie na wysokich obrotach jest ewidentnym objawem tego, że reduktor nie daje rady z dostarczeniem odpowiedniej ilości gazu. Może także być konieczne rozwiercenie dysz wtryskiwaczy.


PS. Nie wymieniaj żadnych świec, przewodów itp. Gazownik ma poprawić spartaczoną robotę. Ile zapłaciłeś za instalację?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Rain 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 14:46   

praktis napisał/a:
Jeśli na benzynie chodzi dobrze to znaczy, że gazownik spieprzył robotę

Dokładnie tak.

Jeden przewód zaizolowany jest taśmą także świece i przewody wymienię żebym miał z tym spokój, a jeśli reduktor jest za słaby to rozwiercenie dysz wtryskiwaczy coś da? I czy rozwiercenie dysz wtryskiwaczy wiąże się z zwiększeniem spalania?
Za instalacje zapłaciłem 2400 z wlewem w klapce i butla w kole.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 15:33   

Rain napisał/a:
Jeden przewód zaizolowany jest taśmą także świece i przewody wymienię żebym miał z tym spokój, a jeśli reduktor jest za słaby to rozwiercenie dysz wtryskiwaczy coś da?

Zacząłbym od wymiany reduktora. Jaka jest teraz średnica dysz?

Cytat:
I czy rozwiercenie dysz wtryskiwaczy wiąże się z zwiększeniem spalania?

Przy normalniej jeździe nie. Natomiast jak będziesz kręcił na czerwone to wzrośnie :twisted:
Na Twoim miejscu zastanowiłbym się też nad zmianą wtrysków na Matrixy HD344. Są szybsze, precyzyjniej dawkują gaz, są bardziej odporne na syf, nie rozkalibrowują się (pięta Achillesowa Valteków). Zużycie gazu na tych wtryskach powinno spaść (sprawdzone w dwóch autach).

Cytat:
Za instalacje zapłaciłem 2400 z wlewem w klapce i butla w kole.

Dość sporo jak na instalkę opartą na najtańszych podzespołach.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4i 8v 98r] Szarpie muli i słabo wkręca się na obroty
bartoszk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lut 24, 2010 19:12
bartoszk
Brak nowych postów [MG ZR160]odcinka przy 6tys
scorpion Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Cze 26, 2011 23:10
marcinmarcin
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 IDT] spadek mocy po ok 2,6tys check engine
Kafarek85 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Czw Maj 22, 2014 18:03
Kafarek85
Brak nowych postów [R200 '97 1.4 16V] Samochód mułowaty powyżej 3000 obr/min
...po wizycie u mechanika.
Homi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Wrz 12, 2008 10:08
Homi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink