Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 19:25 zawieszenie do ROVERA 400
chcialbym zmienic zawieche w moim Roverku troche ja utwardzic i obnizyc.. slyszalem, ze do Roverkow pasuja czesci od MG (tzn na pewno pasuja) tylko chodzi mi o to,ze MG maja bardziej sportowe zawieszenie sprezyny sa krotsze.. - ale moje pytanie jest takie od jakiego MG beda najlepiej pasowaly amorki i sprezyny do R400 - zeby o obnizyly..
troche zamotalem ale mam nadzieje,ze ogolny zamysl jest zrozumialy
pozdrawiam
koni
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 19:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 20:29
To i ja się przyłącze do tematu kolegi .. Zamierzam kupić fele 17 " i chciałbym miec jak najlepszy komfort z jazdy wiadomo polskie drogi .... Jakie polecacie amory i sprężyny żeby wszystko dobrze amortyzowało nierówności ...
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 20:59
andrzejziom napisał/a:
To i ja się przyłącze do tematu kolegi .. Zamierzam kupić fele 17 " i chciałbym miec jak najlepszy komfort z jazdy wiadomo polskie drogi .... Jakie polecacie amory i sprężyny żeby wszystko dobrze amortyzowało nierówności ...
Może lepiej załóż swój temat, bo kolega koni pyta o 400kę, a Ty o 600kę i znając życie zaraz się tu namota za bardzo
jesli chodzi o 400 to zawieszenie od wersji Silverstone.
1. Zakup dedykowanego zestawu (koszt kolo 1,5 tys zl)
2. Zakup uzywek - jak sie znajdzie to ok 600zł
3. wymiana amortyzatorow na gazowe
4. regeneracja amortyzatorow - zalanie ich gestym olejem co sprawia, że są twardsze
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 21:07
michone napisał/a:
jesli chodzi o 400 to zawieszenie od wersji Silverstone.
1. Zakup dedykowanego zestawu (koszt kolo 1,5 tys zl)
2. Zakup uzywek - jak sie znajdzie to ok 600zł
3. wymiana amortyzatorow na gazowe
4. regeneracja amortyzatorow - zalanie ich gestym olejem co sprawia, że są twardsze
dedykowany zestaw to chodzi o jakies firmowki czy ciagle mowimy o Silverstone?
amorki gazowe chyba nie obniza mi auta
a od jakiegos MG ZR ZS itp nie bedzie pasowac??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
od ZR raczej nie bo to na bazie 200/25.
Wg mnie może być duży problem.
Wiem, że są jeszcze firmy przerabiające zawieche (nie mówie tu o obcinaniu zwoi), sprawa polega na zdjeciu spreżyn, podgrzania ich palnikiem, scisniecie w maszynie i zahartowanie. Do tego wymiana amortyzatorow na gazowe, lub olejowo-gazowe.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Mar 03, 2008 22:15 Re: zawieszenie do ROVERA 400
koni napisał/a:
chcialbym zmienic zawieche w moim Roverku troche ja utwardzic i obnizyc.. slyszalem, ze do Roverkow pasuja czesci od MG (tzn na pewno pasuja) tylko chodzi mi o to,ze MG maja bardziej sportowe zawieszenie sprezyny sa krotsze.. - ale moje pytanie jest takie od jakiego MG beda najlepiej pasowaly amorki i sprezyny do R400 - zeby o obnizyly..
troche zamotalem ale mam nadzieje,ze ogolny zamysl jest zrozumialy
pozdrawiam
koni
moze chcesz moje amory org MG ZS ?
ja chyba bede wymieniał na seryjne bo dla mnie za twardo jest
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
Jesli chcesz to mam do sprzedania sprezyny H&R, tylko musisz zalozyc jakies krotsze amory. Mi na oryginalnych czasami bujal ale i tak bylo o wiele lepiej niz na oryginalnych sprezynkach. Tak wygladal
odgrzewam kotleta;D
powiedzcie jaka jest roznica w zawieszeniu r45 iDT a MG " zs ?" ?
czy zakladajac z mg sprezyny i amory auto bedzie nizsze?? twardsze??
rozgladajac sie po roznych stronach zauwazylem ze ciezko z zawiecha sportowa do 400/45/zs a jak cos jest to cena w porownaniu do innch aut spora.
wiec mysle wlasnie o zawiesce z zs'a tylko czy tam przy wersjach silnikowych tez byla roznica w zawiesce??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum