Witam, problem mam jak w temacie czyli po dzisiejszej wymianie wahaczy przednich firmy Delphi dobierane według katalogu do R25 autem nie da sie jezdzic, a mianowicie strasznie lekko mi zaczęła kierownica chodzić, jak dam pełny skręt to auto jezdzi w kółko, nie odbija tak jak ma byc, musze kiere trzymac mocno bo od razu fosa,jak pusze to lata na lewo i prawo na byle nierównośći. Czy powinienem sie martwic? co zrobiłem nie tak? poradzcie cos z gory dzieki.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 23, 2009 19:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie,poprostu ustaw zbieznosc,albo najlepiej sprawdz cala geometrie przedniej osi. To czesto sie zdaza po wymianie wachaczy,czy koncowki wahacza, mimo ze to nie ukl. kierowniczy.Pozdr.
Uff..troche mnie uspokoiliscie, jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu geometrii czyli to co potrzebne. Jak je bede mial to dam diagnosćie i niech mi tak ustawi i sprawa powinna sie rozwiazac.
Uff..troche nie uspokoiliscie, jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu geometrii czyli to co potrzebne. Jak je bede mial to dam diagnosćie i niech mi tak ustawi i sprawa powinna sie rozwiazac.
Po co?. Troche zaufania do diagnostow,poza tym nie musisz koniecznie tego robc na stacji diagnostycznej.
Wiesz... mam różne doswiadczenia z diagnostami..... koles popatrzy w katalog zrobi co to jest MG i pozniej ja mu będę mowił niech pan patrzy na Rovera 25 no ale posłucham was i napisze co sie dzialo. Dzieki za czas i pomoc.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Wrz 23, 2009 21:37
samuro napisał/a:
jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu
zbieżność: 0 st. plus,minus 15'
kąt pochylenia: -0st. 20'plus,minus 45'
kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy: 1st.42' plus,minus 1st.
nachylenie sworznia zwrotnicy: 12st.7'
Auto nie obciążone.Nie dotyczy z silnikiem 1.8 .
zbieżność: 0st.plus,minus 0st.15'
kąt pochylenia: 0st.40' plus,minus45'
kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy: 2st.12' plus minus 1st.
nachylenie sworznia zwrotnicy: 12st.27'
teraz wszystko już jasne?
Witam, po objechaniu kompletu okolicznych warsztatów i straconych cennych godzinach trafilem na konkretnego goscia ktory to zrobił szybko sprawnie i bez łaski, teraz smiga az miło. Ten warsztat mogę polecić bez problemu, a znajduje sie on miedzy Rzeszowem a Łańcutem zaraz kolo stacji paliw Orlen tam gdzie stoją zawsze "krokodylki", okolicznii miejscowi beda wiedzieć o co chodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum