Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Zdecydowałem się wymienić rolkę napinającą pasek klinowy gdyż zaczęła już piszczeć. Jak wiadomo są 2 paski i nie chodzi mi tu o ten co napędza klimę tylko ten napędzający alternator itd.
Mechanik namierzył że jest to ta wyższa rolka czyli napinająca (prowadząca jest niżej)
Zamawiam rolkę w sklepie. Pierwszy raz otrzymałem rolkę napinającą od paska klimy.
Drugi raz otrzymałem rolkę prowadzącą od paska alternatora.
Za każdym razem mówię że to nie jest ta rolka a sprzedawcy w większości sklepów w moim mieście nie potrafią mi jej znaleźć mimo że już została ona wykręcona i pokazałem ją.
Może ktoś pomoże, zna jakiś numer LUK'a, Ruville'a czy FAG'a po którym mógłbym odszukać gdzieś tą rolkę?
Na wyjętej rolce jest numer BMW 1128-2 247 713 ale nikomu on nic nie mówi.
Please, może ktoś wymieniał, miał podobny problem i coś podpowie?
Podałeś dużo numerów. Wszystkich nie sprawdzałem ale
Ruvill - EVR 55045 oraz LUK-INA 532036320
są to rolki prowadzące a nie napinające (fotki, które znalazłem do tych numerów
odpowiadają tej rolce, którą zamówiono mi jako drugą i jest to napewno
rolka kierunkowa/prowadząca.
A ja szukam napinającej
Może ktoś jeszcze coś podpowie...
[ Dodano: Pon Wrz 14, 2009 22:15 ]
Już bardziej przypominająca moją rolkę jest rolka
w katalogu LUK-INA o numerze 531078810
Gdzieś na chińskiej stronie znalazłem u jakiegoś
producenta powiązanie numeru OE z mojej
rolki z numerem OE 11 28 2 354 131, którego
odpowiednikiem jest wyżej podany LUK-INA.
Tylko nie wiem czy zdecydować się zamówić i sprawdzić.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 22:48
Wymieniałem w warsztacie. Napinająca, która była dostępna od ręki to INA, nr katalogowego nie znam, ale bez problemu w katalogu internetowym hurtowni (chyba hart) została znaleziona - myślę, że wg marki samochodu. Pamiętam jakieś wątpliwości co do montażu, nie wyrzucaj śrub i ewentulanego osprzętu dopóki wszystko nie zapasuje. INA to raczej nie chińskie, przynajmniej jeżeli chodzi o tą rolkę.
P.S. przy jednej robocie wymień obydwie rolki i pasek. Wg mnie mechanik robi głupie oszczędności. Jak Ci się zablokuje rolka prowadząca (dużo tańsza) to zerwany pasek może pod maską narobić trochę bałaganu.
Hmmm, no przecież napisałem że chodzi o rolkę napinającą paska klinowego czyli ta na napinaczu
Oprócz niej jest tylko jedna rolka na pasku klinowym - prowadząca.
Jeszcze na pasku od klimatyzacji jest rolka napinająca
Dokładnie to jest na zdjęciu - ale jest na nim cały napinacz
Rolkę już wymieniłem i faktycznie znalazłem ją po numerze OE 11 28 2 354 131
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum