Wysłany: Wto Paź 06, 2009 13:56 [MG ZR 2.0 idt] Auto nie chce jechać... Zamulone ;/
Witam Brat kupił MG ZR-a 2.0 L serie 113 koni i troche się zawodzi na nim...
Auto jest zamulone dość mocno Max prędkość jaką nim uzyskać można to 150 do 160 km/h ale trzeba się kulać i kulać do 100 jeszcze jakoś jedzie ale powyżej 100km/h auto nie istnieje
Turbina dmucha 0.9 bara Filtry oleje płyny wymienione, trzy przepływki przetestowane;/ czasami wskakuje bład EGR-a i po skasowaniu go po jakimś czasie znowu to samo ...
Auto nie kopci spalanie w normie.
CO o tym sądzicie??
Jak wyklada z przebiegem sprawa jak probowaliscie ori przeplwyki i dalej nic to ja bym jeszcze obstawil zeby EGR zaslepic bo moze jest caly czas otwarte a moze byc tez katalyzator zapchany.
[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 15:25 ]
A rury od IC sa wszystkie ok? moze cos zapchane jest. Mogl się tez dolot zapchać od EGR jak w załączniku widać.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
przebieg 190tys z książką a przepływke jak się wsadzi normalnie to całkiem kicha dopiero jak sie ją ustawi pod katem troche to wtedy mozna z niego wycisnąć 150km/h
Rury od IC są całe turbo dmucha nie leci nigdzie bokami. Dolot czyszczony i nic
a przepływke jak się wsadzi normalnie to całkiem kicha dopiero jak sie ją ustawi pod katem troche to wtedy mozna z niego wycisnąć 150km/h
Nie rozumiem twojej wypowiedzi? to testowaliście cie to na orig. Bosch czy na jakich podrobach? O co tobie chodzi z pod katem? Moze kable sa od wtyczki jakieś połamane i nie łączy.
A co z EGR? zaślepcie i spróbujcie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
same oryginały próbowalismy a pod kątem tzn ze jak włoży sie wkład bo o wkładzie mowimy... wiec jak sie go założy normalnie to nie jedzie w ogóle a obróci się ją z 15 stopni to wtedy lepiej juz jedzie...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 11:28
Firq napisał/a:
same oryginały próbowalismy a pod kątem tzn ze jak włoży sie wkład bo o wkładzie mowimy... wiec jak sie go założy normalnie to nie jedzie w ogóle a obróci się ją z 15 stopni to wtedy lepiej juz jedzie...
Panowie nie macie żadnych innych rad ??
A czy z całkowicie odpiętą przepływką (zdjęta wtyczka) próbowaliście?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 12:44
Dla mnie to dziwne jest, że zamiast zobaczyć o co chodzi z tym EGR-em, to uparcie kasujecie błąd. Jeśli on znowu wyskakuje, to coś jest nie tak Ludzie przecież nie naprawia się błędu poprzes wykasowanie go U mnie po wypadku zaświecił się check engine, gdy w końcu znalazłem elektryka, który mógł się podłączyć pod kompa zdiagnozował EGR - coś tam przy nim zrobił, kontrolka zgasła, od tamtej pory auto dużo żywsze(dodam, że wcześniej prawie wogule nie jechało). Od tego jest diagnostyka w silniku. Może to nie to, ale na pewno naprawienie tego nie zaszkodzi skoro występuje jakiś błąd. Powodzenia.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 202 Skąd: Polska
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 14:24
thef, naprawdę nie mam zamiaru czytać Twoich komentarzy na temat moich postów. Po prostu był w tym wątku post o EGR, więc zapytałem się o zaślepienie - już wszystko wiem. Troszkę milszej atmosfery trzeba
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 16:35
HuMaX napisał/a:
thef, naprawdę nie mam zamiaru czytać Twoich komentarzy na temat moich postów. Po prostu był w tym wątku post o EGR, więc zapytałem się o zaślepienie - już wszystko wiem. Troszkę milszej atmosfery trzeba
Nie rozumiesz, że robisz komuś offtop w temacie? Mam prawo Ci zwrócić uwagę, bo jestem moderatorem, ot tyle. Ostatnio nagminnie zdarzają się takie wcięcia ni z gruszki ni z pietruszki w czyimś temacie w usterkach, a to naprawdę powoduje coraz większy bałagan.
Ja dodam, że przepływomierz może mieć wpływ na pojawianie się błędu na EGR.
NO własnie bo było auto na diagnostyce i powiedzili nam ze przepływke sie dobrą założy i bedzie śmigał i założyliśmy i nic czy świeci bład EGR czy nie to auto i tak nie jedzie...
Spalanie w normie jest...
thef, Normalnie jak się wsadzi wkład prosto to masakra nic to nie daje a jak sie obróci tak jak pisałem ją pod kątem auto jedzie duzo lepiej ale i tak V-max 150 przy dobrych wiatrach
bociannielot napisał,
Cytat:
Ludzie przecież nie naprawia się błędu poprzes wykasowanie go
Błedu się nie naprawia tylko kasuje natomiast usterke sie naprawia tak na marginesie
Pozatym to chodzi ze właśnie naszym zdaniem co innego powoduje błąd EGR-a a nie sam EGR
Dodam ze auto nie dymi...
Po teście auto z odpietą przepływką jedzie tak samo jak z przepływką włożoną normalnie nie pod katem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum