Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 1.4i 96r] JAK ZDEMONTOWAĆ TYLNA KANAPE .
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214 1.4i 96r] JAK ZDEMONTOWAĆ TYLNA KANAPE .
Autor Wiadomość
ziomek30 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

  Wysłany: Pią Paź 16, 2009 17:10   [R214 1.4i 96r] JAK ZDEMONTOWAĆ TYLNA KANAPE .

WITAM SERDECZNIE MAM PROBLEM Z WSKAŹNIKIEM PALIWA W ROWERKU 214 DLATEGO CHCE SIE DOSTAĆ DO POMPY PALIWA DLATEGO CHCE ZDEMONTOWAĆ TYLNA KANAPĘ ALE NIESTETY POMIMO USILNYCH STARAŃ ANI DRGNIE ,NIE CHCE SZARPAĆ JEJ NA SILE BO JESZCZE COŚ URWĘ ----- WIECIE MOZE JAK SOBIE Z TYM PORADZIĆ
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 16, 2009 17:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 17:15   

i co to tobie da ze kanapę wyciągniesz :?: Trzeba cały bak od spodu odkręcić zęby się dostać do pompy.

A po 2 kanapę jest na 3 śrubach przykręcona tam gdzie uchwyty od pasów idą w kanapie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ziomek30 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 17:38   

ziomek30, z tego co mi mechanik powiedzial to ze powinien byc dostep do baku pod kanapa .
_________________
Życie ma uroki kiedy wpinam sie w bloki .
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:06   

ziomek30 napisał/a:
z tego co mi mechanik powiedzial to ze powinien byc dostep do baku pod kanapa .
Niestety jest w bledzie. Aby dostac sie do pompki paliwowej musisz zwalic zbiornik tak jak kolega Remi55 napisal.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:07   

ziomek30, Widze ze mechanik nie zna za dobrze Rovera. Bedzie jak z moim mechanikiem i się potem z niego śmiałem bo na darmo kanapę wyciągał :mrgreen: Bo mu mówiłem ze tak nie jest :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pią Paź 16, 2009 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:08   

w roverach serii 200 i 400 dostep do pompy jest po zdjeciu baku :D

dla zmylki jest klapka ktora wyglada jak zasalaniajaca pompe ale jej nie zaslania bo jest dokladnie po drugiej stronie :P
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:13   

ziomek30, może zacznijmy od tego jaki masz problem ze wskażnikiem paliwa który jest dosyć hmm specyficzny w naszych autach :) :) być moze okaże się ze jednak wcale nie potrzeba się dostawać do pompy itp itd
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
ziomek30 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:46   

Problem hym mianowicie mój wskaźnik paliwa jak chce to działa a jak nie chce mu się to opada do samego zera , trochę dziwne myślałem ze może to sam zegar jest uszkodzony i wymieniłem go ale to samo dzisiaj akurat sie naprawił po 3 tygodniach bycia na zero , kiedys pomagało mi jak pobujałem autem na boki ale nie da długo .
Nic tez nie pomaga tankowanie mogę mieć full i nagle bum nie działa . :?:
 
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:50   

to może problem leży w sprężynie wskazówki? nie dotykałeś jej czasem? jest bardzo delikatna i można ją zepsuć...
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
ziomek30 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:59   

Sęk w tym ze w starym jak i nowym wskaźniku występuje ta sama usterka wiec watpie by był uszkodzony a potrafi dobrze działać nawet pare tygodni .
_________________
Życie ma uroki kiedy wpinam sie w bloki .
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:50   

Sprawdź lepiej przewody, czy dobrze kontaktują, czy poprzecierane nie są ...
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 16:29   

Podchodzi Ci wskazówka do samej góry i do samego dołu ? U mnie np. gdy mam pełny bak pokazuje jedynie 3/4.
Jak tak to możesz zmierzyć napięcia między zaciskiem "-" a "FC" (chyba tak jest oznaczony) i napisać ile Ci wskaźnik pokazuje.
Miło by było jak by bak był pełny i dokonał byś pomiaru, ale nie musi być.

Pozdrawiam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 22:12   

ADI-mistrzu, czy pełny bak = tankowanie do pierwszego odbicia czy pod korek ?? Jeśli do odbicia, to nie jest pełny ... między pierwszym odbiciem a zalaniem pod korek jest jakieś 10 litrów różnicy ;) i wtedy wskazówka pójdzie do samej góry :]
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 22:20   

Czy ktoś jasno i czytelnie przypilnuje tematów Roverków bo to co się dzieje na tym forum to samowolka. Prosze o kasowanie temató powiązanych, chodzi o czystosc forumm. !

R user.
_________________
^_-
 
 
 
Spiro 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 11:36   

Brt napisał/a:
ADI-mistrzu, czy pełny bak = tankowanie do pierwszego odbicia czy pod korek ?? Jeśli do odbicia, to nie jest pełny ... między pierwszym odbiciem a zalaniem pod korek jest jakieś 10 litrów różnicy ;) i wtedy wskazówka pójdzie do samej góry :]


U mnie przykładowo jak się zatankuje do 1 odbicia to odrazu wskazówka idzie na full i do idealnie.
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 11:44   

Brt napisał/a:
[ między pierwszym odbiciem a zalaniem pod korek jest jakieś 10 litrów różnicy ;)



O_O ile >? u mnie jak odbije i doleje litr gora 2 jak sie prawie ulewa, to max ! :D tylko czy fakt ze mam klekota moze dawac roznica ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 15:48   

moze w r25/ZR poprawili odpowietrzenie baku :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
ziomek30 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 22:51   

Tu nie chodzi o ilosc zatankowanego paliwa moge miec full pod korek i tak wskazówka nagle opadnie na dam dół i tak moze zostac przez jakis czas a pozniej niewiadomo kiedy zaczyna pokazywac stan paliwa .
_________________
Życie ma uroki kiedy wpinam sie w bloki .
 
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:12   

no to masz coś zepsute... bo ja jak zaleje po sam korek to pokazuje mi dokładnie na kresce a jak mam bardzo mało paliwa i jadę na rezerwie i mam już na czerwonym polu to auto zaczyna szarpać zaciąga syf z baku i raz już sobie tak narobiłem bidy... więcej tego nie robię dlatego wole mieć zawsze trochę więcej paliwa i jak widzę że mało jadę dotankować na czerwone pole nie wchodzę...
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Jak wymontować całą tylną kanapę?
BrunoWarcianski Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Sie 31, 2015 13:09
NoPE
Brak nowych postów [r200] Jak wyjąć kanape tylną?
mietekpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Lip 12, 2020 10:33
werdew
Brak nowych postów [R214] Jak wymontować tylnią kanapę 3D ?
kondzio508 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Maj 03, 2011 14:03
Brt
Brak nowych postów [R214] Jak zdemontować zegarek
adylth Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Lis 29, 2010 15:38
mentos
Brak nowych postów [R214 SI 96r 1.4 16V] jak zdemontować tylni zderzak??
kasiapila Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Lip 12, 2010 11:29
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink