--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
hertz25, jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
ja w swoim rover'ku wymienilem po roku uzytkowania i tylko dlatego ze czekala mnie dosc daleka podroz ponad 1000km w jedna strone...
powinienes zmienic paski zaraz po zakupie mimo zapewnien sprzedajacego.... tyle ze u mnie paski byly w rzeczy samej faktycznie nowo zalozone przynajmniej z mojego puktu widzenia --dlatego odlozylem wymiane ..... poza tym wymiana paskow rozrzadu i napinaczy to nie tania inwestycja - totez ja odwlekalem ....
ja zalozylem bodaj ze paski GATES
a po co te nerwy? po wentylach na zdjeciu widac ze to jest 214 Si
ani z nerwami ani z modelem nie trafiłeś .... a gdyby użytkownicy choć odrobinę próbowali się zapoznać z zasadami i z wyszukiwarką to zarówno tego jak i 50% innych pytań na usterkach by nie było .... pobędziesz trochę na forum sam zobaczysz ....
a po co te nerwy? po wentylach na zdjeciu widac ze to jest 214 Si
ani z nerwami ani z modelem nie trafiłeś .... a gdyby użytkownicy choć odrobinę próbowali się zapoznać z zasadami i z wyszukiwarką to zarówno tego jak i 50% innych pytań na usterkach by nie było .... pobędziesz trochę na forum sam zobaczysz ....
500pln z robocizną,ale 350 pompa+pasek?na necie pompa od 85pln do 120pln ,pasek kolo 100pln... ale zwisa mi to...kupie se ksiazke typu "zrob to sam" i se samemu bede naprawial póki co sa wszystkie booki po angielsku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum