Typ: GLD Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1993
Witam,
mam pytanie odnosnie skutkow pekniecia paska rozrzadu w silniku 2700 mojego rovera 827.
Czy silnik jest tzw kolizyjny?
jakie moga byc potencjalne zniszczenia?
czy warto jest naprawiac taki silnik po peknieciu paska ( przebieg 120 tys km i jak dotad pracowal bez zarzutu)
Z gory dzieki za ew pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 22:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 11:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 18:17
Czy to manual czy automat? podobno manuale są bardziej brutalne dla pasków rozrządu.
Jak wymieniałem swój (automat) przy przebiegu 210tyś km to jeszcze był oryginalny pasek hondy, ale dosyć lużno aż dziwne że nie przeskoczył. Napinanie paska trzeba zrobić wg określonej procedury opisanej w workshopie i haynsie, i jest to trudne , mi zawsze wychodziło zaścisło ale jakoś jeszcze nie pękł.
Myślę że taniej będzie kupić drugi dobry silnik, i jeszcze na zewnątrz zrobić w nim najwięcej co się da, czyli pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, uszczelniacze wału i wałków, kasowanie luzów zaworowych, nowe uszczelki pod pokrywy, nowe sondy lambda, uszczelki pod kolektory, wyczyścić miskę olejową +nowa uszczelka.
Oczywiście trzeba by podliczyć ile wszystko by kosztowało i czy reszta samochodu jest w dobrym stanie że opłaca się wogóle go remontować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum