Wysłany: Wto Paź 27, 2009 21:33 [R214 Si '97] Problem z obrotami - za wysokie
Ostatnimi czasy, miałem problem z R214 SI, dzięki waszej pomocy tamten problem udało się rozwiązać, teraz mam troszkę inny.
Mianowicie auto po odpaleniu ma jakieś 1,5 tys. obrotów, przy wciśnięciu sprzęgła dochodzi do prawie 4 tys. Dodam tylko, że auto jest po czyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego i nie wiem, czy komputer się zaadoptuje i po pewnym czasie to się unormuje? Najlepiej byłoby gdybyście doradzili jak to ustawić, aby na biegu jałowym osiągnąć 850-900. No i dlaczego po wciśnięciu sprzęgła skacze aż na te 4 tys.??
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 27, 2009 21:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 27, 2009 22:33
Jeśli kręciłeś tą śrubką od położenia przepustnicy to nic dziwnego że, masz problem.
Należy ją ustawić na (przepustnica zamknięta) wartość 595-600 ohm na stykach z czujnika położenia przepustnicy. Inaczej będzie wariacja. Dodatkowo do sprawdzenia rezystancja czujnika temperatury cieczy.
Temp Resistance
0 4.8k-6.6k
10 4.0k
20 2.2k-2.8k
30 1.3k
40 1.0k-1.2k
50 1.0k
60 800
80 270-380
110 0.5
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
i ten problem rozwiązałem. Przepustnica po wyczyszczeniu się zacinała i wariowała, trzeba było ją wyregulować śrubkami (tymi w środku przepustnicy) i później lekko wkręcić śrubkę podtrzymującą gaźnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum