[ Dodano: Wto Cze 30, 2009 13:49 ]
A na jaki wymieniłeś przepływomierz? Mam nadzieje ze Boscha, bo z tego co wiem to te inne się zaraz psuja i nie trzymają.
Sprawdziłeś jeszcze czy tak samo auto działa jak masz odpięty przepływomierz
Sprawdź jeszcze węzy od Turbiny oraz ta gumowa nakładę od Turbiny do tej czarnej metalowej rury ktory idzie do Intercoolera.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A który otwór sie zaślepia? ten od dołu czy boczny?
Obojętne to w sumie jest Miałem tak i tak i bez różnicy to jest. Tylko użyj nowych uszczelek bo mi np teraz dmucha z pod zaślepki bo jest stara uszczelka
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A czy zaślepienie EGR wpływa jakoś na pracę silnika? Bo słyszałem, że można w ten sposób zwiekszyć moc/moment obrotowy. Czy to prawda??
Ehh trochę więcej mocy sie ma zanim turbo zaczyna działać na niższych biegach bo czyste powierza jest zasysane bez spalin. Ale czuć tego raczej tak bardzo sie nie czuje jest minimalna poprawka.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 20:32
Remi55 napisał/a:
Ehh trochę więcej mocy sie ma zanim turbo zaczyna działać na niższych biegach bo czyste powierza jest zasysane bez spalin. Ale czuć tego raczej tak bardzo sie nie czuje jest minimalna poprawka.
Zawór EGR kieruje spaliny do dolotu tylko na biegu jałowym i ewentualnie przy puszczeniu pedału gazu, zatem przy sprawnym EGR nie powinno być żadnej różnicy w mocy..
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 18 Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 14:57
Witam i pozdrawiam. Czytałem tą wcześniejszą korespondencję ale i tak się nie dowiedziałem z tych dialogów gdzie się znajduje w roverze 25 iTD zawór EGR. Remi 55 odsyła do lina ale tam nic nie ma. Jestem również zainteresowany jego lakalizacją w tym samochodzie i ewentualną poradą jak go wyczyścić. Czy to jest wogóle możliwe, czy trzeba kupić nowy i za jakie pieniądze. Pozdrawiam
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 15:24
Biały, na forum jest taka funkcja "szukaj", wydaje mi się, że jeszcze z niej nie korzystałeś, spróbuj, było trochę tematów o EGR i jego czyszczeniu i zaślepianiu, na pewno znajdziesz. Zawór EGR jest przykręcony do kolektora wydechowego, nad turbiną, znajdziesz go patrząc pomiędzy silnik a ścianę grodziową. Na poniższym rysunku oznaczony jest nr 1.
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 18 Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 17:17
Dzięki thef za szybką reakcję i podpowiedż. Korzystałem z funkcji "szukaj" i dlatego wszedłem na wasz link ale nic o czyszczeniu nie znalazłem. Być może nie mam wprawy w formowaniu parafraz wyszukiwania. Będę próbował dalej. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum