Witam dzisiaj podpompywałęm oponki i zauwazyłem ze w prawej mocno ścięta jest zewnętrzna częśc opony. Jest to koło którym wpadłem w dziurę . Byłem u Mariusza ale on powiedział ze fizycznie jest wszystko ok tylko musze poduszkę amortyzatora wymienić.
Ciśnienie w oponach mam prawidłowe.
U tu jest Ale:
1.Czy przez poduszkę może ciąć opone?
2. Co tą są "sanki"
3.Mozliwe że przestawiła sie geometria koła ? Auto jedzie prosto po puszczeniu kierownicy
4.Jest możliwość ze koło się cofneło chociaz wygląda ok
5 czy jest cos takiego jak kąt cofnięcia koła i kąt pochylenia ? I czy to sie ustawia ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 04, 2009 16:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
oczywiście że możliwe, ja miałem podobną sytuację, najlepiej podjechać na stację kontroli pojazdów, powiedz "gościowi" że chciałbyś ustawić u nich geometrię, wrzuci auto na szarpaki, posprawdza wszystkie luzy, i jak okaże się że są jakieś luzy albo coś z amorem to nic nie zapłacisz a będziesz wiedział co jest, a jak będzie ok to ustawienie geometrii to koszt ok 60pln, i będzie po sprawie
_________________ denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu, za głupotę innych
zapłacisz ale to jest koszt rzędu 10 zł za sprawdzenie zawieszenia, ale jak pisze marcze83 warto sprawdzić zbieżność sprawdzenie to koszt ok 25-30zł natomiast ustawienie jak to już kolega wyżej napisał będzie w granicach 60zł
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lis 04, 2009 22:34
jeśli tnie tylko 1 oponę a auto nie ucieka na boki to bardzo prawdopodobne, że przestawił Ci się kąt pochylenia koła po udarze i jeśli również przy tym została uszkodzona poduszka amortyzatora to trzeba ją przede wszystkim wymienić a później podjechać do diagnosty niech obejrzy wachacz czy jeszcze on nie ucierpiał i sprawdzi kąt
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moze ciac opone przez poduszke amortyzatora tak jak przez kazdy inny zuzyty el.zawieszenia. Sanki to potocznie rama pomocnicza, w roznych konstrukcjach (czasem nie wystepuje) to ta czesc od spodu auta dokrecona do nadwazia , a do niej mocowane jest zawieszanie,przekladnia kierownicza,osprzet silnika itp. Zwykle nawet lekko uszkodzone powoduja utrate geometri zawieszenia . Nie ma kata cofniecia kola,natomiast jest pochylenia kola tylko nie zawsze regulowany. Tak jak radza koledzy sprawdz geometrie.Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum