Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:17 Dyskusja dot. wielkości wnętrza R 400
Barosz1990 napisał/a:
no to teraz ja Roverek jest moim pierwszym autem w życiu
bałem się go kupować . nie znałem ile pali , jak się sprawuje , słyszalem pseudo opinie że się psuje , że drogie części.
moje auto jest z 96 roku i kosztowało blisko 2 razy mniej niż masz przeznaczone . nie mam alusów i klimy ale jest pełna elektryka poduszka itp.
jeśli chcesz auto idealne to zbieraj na salonowe . ja wolałem kupić w którym miałbym coś do zrobienia niż pseudo idealne . bo to byłoby podejrzane.
za tą kwote spokojnie znajdziesz 98 rok z full wypas wyposażeniem a i tak zostanie ci na ewentualne naprawy drobnostek
spalanie :
jeśli chcesz auto średnio spalające to szukaj 400 z lpg . bo naprawde wolno trzeba jeździć żeby zejśc poniżej 7-8 . ( chyba że ja nie umiem jeździć )
wielkość :
ażżżżżż nad to jak na pierwsze auto. miejsca w chorobe.
silnik :
1.6 16v . elastyczny , mocny . na pierwsze auto idealne
naprawy :
auto kupiłem z łożyskiem sprzęgła do zrobienia , brakiem jednej szpilki w kole i odklejoną podsufitką
a naprawy które mi wynikły :
-dzień po zakupie wysiadło auto. myśleliśmy że rozrusznik ale okazało sie ze był za duży akumulator wsadzony przez poprzedniego wlaściciela ( ewidentnie na złośc wymieniony bo szkoda mu było nowego dać ) i przecięło o jakąś blaszke. aku kupiony z rozbitka za 80zł .
podsufitka - nowa z wymianą to koszt ok. 300zł , podklejenie można samemu zrobić . mi kochana mamusia podszyła jakoś że nie wieje to że wisi w paru miejscach mi nie przeszkadza
łożysko do zrobienia - olewam padnie to zrobie dopiero . narazie nie jest tak źle by tracić kase.
pasek od alternatora - piszczał. naciągnięty , naprawa za free.
blacharka : mam troche rys , 2 wgniecenia delikatnee , i lekko łuszczący się lakier a rudej brak ale ja to mam gdzieś. może się w wakacje tym zajme.
ogólnie ceny częsci są do zniesenia
to auto używane więc musisz wiedzieć że co jakiś czas wyniknie naprawa.
ja jeżdże nim dopiero 4 miesiąc ale już uważam że to był świetny zakup . i auto trwałe. nie ma ze mną lekko i narazie nie odmawia posłuszeństwa.
Bez obrazy ale niema co się podniecać 400ką , miałem 97 rok z jasnym wnętrzem fakt ładnie a co do miejsca jak na tą fure to mało. Mam teraz volvo 855 kombi 94r starsze od rovera bajka dosłownie salon z kanapą , auto nie zniszczalne pełny ocynk jeśli chodzi o te fury to są fajne a jaki ROVER to byłby 825 lub 827 coupe są piękne a dla kolegi bym proponował coś z serii 600.Jeśli ktoś lubi duże auta prosze bardzo ale 400ka jest troche za mała moge coś o tym powiedzieć bo mam 175cm wzrostu czułem się jakbym siedział nad kierownicą , w żaden sposób nie mogłem się wygodnie ułożyć a co do części to miałem powarzny problem dostania drążków kierowniczych nie mylić z końcówkami
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 04, 2009 20:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli ktoś lubi duże auta prosze bardzo ale 400ka jest troche za mała moge coś o tym powiedzieć bo mam 175cm wzrostu czułem się jakbym siedział nad kierownicą , w żaden sposób nie mogłem się wygodnie ułożyć
Pierwsze słyszę coś takiego. Sorry ale najwyższy to nie jesteś, a jakoś nie słyszałam, żeby wyżsi narzekali
ericson napisał/a:
Jeśli ktoś lubi duże auta prosze bardzo ale 400ka jest troche za mała moge coś o tym powiedzieć bo mam 175cm wzrostu czułem się jakbym siedział nad kierownicą , w żaden sposób nie mogłem się wygodnie ułożyć
dokladnie...sprobuj sie przejechac maluchem:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bez obrazy ale niema co się podniecać 400ką , miałem 97 rok z jasnym wnętrzem fakt ładnie a co do miejsca jak na tą fure to mało. Mam teraz volvo 855 kombi 94r starsze od rovera bajka dosłownie salon z kanapą , auto nie zniszczalne pełny ocynk jeśli chodzi o te fury to są fajne a jaki ROVER to byłby 825 lub 827 coupe są piękne a dla kolegi bym proponował coś z serii 600.Jeśli ktoś lubi duże auta prosze bardzo ale 400ka jest troche za mała moge coś o tym powiedzieć bo mam 175cm wzrostu czułem się jakbym siedział nad kierownicą , w żaden sposób nie mogłem się wygodnie ułożyć a co do części to miałem powarzny problem dostania drążków kierowniczych nie mylić z końcówkami
ja mam 185 cm wzrostu i kompletnie nie narzekam na brak miejsca.
a kolega domyślam się że nie będzie woził palety cementu , siebie , 5 lasek , 10 zwłok po imprezie lub przewoził przeprowadzke babci że potrzeba mu duże auto...
wiem że są auta w których jest więcej miejsca. ale 400'tka jak na PIERWSZE auto w życiu jest w zupełności wystarczające
_________________ pie*rzyć wyglad , auto ma zapier*dalać
Jeśli ktoś lubi duże auta prosze bardzo ale 400ka jest troche za mała moge coś o tym powiedzieć bo mam 175cm wzrostu czułem się jakbym siedział nad kierownicą , w żaden sposób nie mogłem się wygodnie ułożyć
Pierwsze słyszę coś takiego. Sorry ale najwyższy to nie jesteś, a jakoś nie słyszałam, żeby wyżsi narzekali
Najlepszym przykładem jest Tomi
narzekać może nie narzekają, ja z począdku też nie narzekałem ale powiedziałem sobie po co mam sie podniecać ładnym wnętrzem i tym że mam rovera jak mi jest nie wygodnie. Komuś może pasuje nie twierdze że rover,y są do d...py fajne fury , od 400ki wole 200ke z tego względu że to są fury konstrukcji brytyjskiej ja kiedyś zamienie swoje volvo855kombi szwedzki krążownik bo tak moge go nazwać na rover,a ale jak wspomniałem w poprzednim poście serie 800 jakieś 2,5L może 2,7 coupe. A 400ka ma bardzo cienkie blachy pod palcem sie uginają , jest też słabo zabezpieczony antykorozyjnie, słaby silnik ja miałem 112 konny 4cylindry teraz mam 5cylindrów benzyna pięknie mruczy prawie jak v8 a to tylko żędówka także rover jak dlamnie to seria 800set 2,5l w wzwysz oczywiście benz.
Jeżeli chodzi o miejsce to jest to jeden z przestronniejszych kompaktów. Przyjaciółka ma Golfa IV w wersji Highline 5D (bardzo fajne autko) ale od razu zauważyła że u mnie jest więcej miejsca. I z przodu i z tyłu. Seat Toledo I też w środku jest mniejszy.
Twoja wypowiedź jest nieco bezsensowna bo wychodzi na to że największą wadą R400 jest to że jest to kompakt z S4 a nie krążownik z V8.
To nie ta klasa. Jak ktoś chce kompakt to ma w dupie szwedzkie krążowniki i R800. A jeżeli chcesz krążownik to nie bierz R400 i nie narzekaj ze za mały.
Wszystko zależy od potrzeb, ojciec ma Omegę V6 i też by nie zamienił na nic małego. Ale ja tam wole mojego Roverka. Gdybym chciał coś większego to bym miał coś większego. Proste. I tak R400 jest większy niż to co planowałem kupić.
Silnik 112KM całkiem nieźle wypada na tle konkurencji. Może nie mruczy ale za to mniej pali i ubezpiecznie 1.6 jest sporo tańsze. Słabe zabezpieczenie - no ocynku nie ma ale są samochody gnijące znacznie bardziej. Weźmy takie Fordy które gniją po 3 latach...
Mój ma 12 lat i trzyma sie całkiem nieźle. W tym miesiącu dam go do konserwacji.
PS. R800 też jest dżapańskie a nie brytyjskie,
PS2. Nie wiem czy masz 2.0 czy 2.4 ale Volvo 855 z silnikiem 2.0 5 cyl ma do setki tyle co R416 - 10,5s.
Jeżeli chodzi o miejsce to jest to jeden z przestronniejszych kompaktów. Przyjaciółka ma Golfa IV w wersji Highline 5D (bardzo fajne autko) ale od razu zauważyła że u mnie jest więcej miejsca. I z przodu i z tyłu. Seat Toledo I też w środku jest mniejszy.
Twoja wypowiedź jest nieco bezsensowna bo wychodzi na to że największą wadą R400 jest to że jest to kompakt z S4 a nie krążownik z V8.
To nie ta klasa. Jak ktoś chce kompakt to ma w dupie szwedzkie krążowniki i R800. A jeżeli chcesz krążownik to nie bierz R400 i nie narzekaj ze za mały.
Wszystko zależy od potrzeb, ojciec ma Omegę V6 i też by nie zamienił na nic małego. Ale ja tam wole mojego Roverka. Gdybym chciał coś większego to bym miał coś większego. Proste. I tak R400 jest większy niż to co planowałem kupić.
Silnik 112KM całkiem nieźle wypada na tle konkurencji. Może nie mruczy ale za to mniej pali i ubezpiecznie 1.6 jest sporo tańsze. Słabe zabezpieczenie - no ocynku nie ma ale są samochody gnijące znacznie bardziej. Weźmy takie Fordy które gniją po 3 latach...
Mój ma 12 lat i trzyma sie całkiem nieźle. W tym miesiącu dam go do konserwacji.
PS. R800 też jest dżapańskie a nie brytyjskie,
PS2. Nie wiem czy masz 2.0 czy 2.4 ale Volvo 855 z silnikiem 2.0 5 cyl ma do setki tyle co R416 - 10,5s.
po 1), to miałem golfa 3 wypadł lepiej chociaż miał dwie furtki rover jak wiadomo rover 4 furtki, mój stary mówił że rover jest ciaśniejszy od golfa3 ja tego nie zauważałem bądż nie chciałem zauważyć olewałem to ale do czasu. Wiadomo teraz mam volvo po 2), nie chodziło mi żeby się sprzeczać że ten model rover,a jest do d..py ale oto że jak czytałem wcześniejsze posty kolegów i koleżanki że ten model ma dużo miejsca nie jest taki wszechstronny, po 3), nie jestem fanem dużych aut kupuje to co mi się podoba nawet małe po 4), moje volvo ma 2,5L 140 KM 206Nm 5cylindrów rzędówka a nie v8 (kolega nie czyta dokładnie)benz+gaz sekwencja. Pali tyle gazu co zagazowany rover 400 z silniczkiem 1,6 po 5), wiem bardzo dobrze że nie które silniki R serii 800set jest japan a wnętrze honda legend i wreszcie 6)ste, chodzi mi też że R200 jest konstrukcją angielską mam na myśli wersje chyba po 96r okrągłą nie tą kanciastą. Rzecz w tym że dla kolegi Jacka P proponował bym serie 600,z tego względu że jest wygodniejszy a co do tego że twoja koleżanka twierdzi że twoje autko jest większe po prostu chciała ci zrobić przyjemność, co do seata to nie wiem ale wydaje sie że jest to samo co w R400, i tu twoja wypowiedż jest nieco bezsensowna ach jeszcze ubezpieczenie płace tylko o 100 zł więcej, ale za to jaka przyjemność z jazdy do setki mam 10s bez rewelki wcale sie tym nie przejmuje w końcu to auto do wygodnej jazdy a nie na wyścigi.
1) Jechałem tym Golfem IV i nasze spostrzeżenia są zbieżne. W R400 miejsca jest więcej.
2) Jest to jedno z przestronniejszych aut segmentu C, czy ci sie to podoba czy nie. Bazuje na Hondzie Domani i jest to właściwie coś pomiędzy C a D.
3) Przeczysz sam sobie - kupujesz to co ci sie podoba, nawet małe. Ciekaw jestem czy jakikolwiek mały samochód by ci sie spodobał skoro masz takie wymagania co do przestrzeni że R400 był za ciasny.
4) czytam dokładnie, ale nie całkiem rozumiesz. Gdzie napisałem że masz V8?
5) Jeżeli R416 palił tyle co silnik 2.5l to coś z nim nie tak.
6) Tylko R200 jest konstrukcją brytyjską. R800 i R600 są bardziej japońskie niż R400, bo ten przynajmniej silnik ma brytyjski (choć czy to taka zaleta nie wiem - HGF).
7) W kwestii Seata to nie wiem jakim cudem uznałeś tą część za bezsensowną bo mam takie autko i wcale nie jest małe (coś jak Octavia, przerośnięte C). A miejsca jest mniej.
Z reszta mam jeszcze Omegę B i Vectrę C czyli segment D i E do porównania więc gdyby R400 był ciasny to na pewno bym zauważył.
8 ) Co do ubezpieczenia płacisz tylko 100zł więcej to jeszcze pochwal sie zniżką. Bo jeżeli mówimy o pierwszym aucie dla młodego człowieka to może wcale nie być tak różowo. Firmy ubezpieczeniowe zdzierają i robią zwyżki za co sie da. Na początek za młody wiek płeć męską i brak dzieci.
Pomijam fakt że nowi kierowcy nie lubią wielkich samochodów.
9) Znowu przeczysz sam sobie, najpierw narzekasz że silnik R był słaby a teraz sie okazuje że to Volvo jest tylko delikatnie szybsze ale właściwie to ci na tym nie zależy.
Ericson porównujesz dawida z goliatem . tak jakbyś chciał ukazać wyższośc volvo nad roverem .
1.miałem na stanie długo golfa III ale z dwoma furtkami i z przodu miejsca było mniej .
jeżdże często mondeo MKII i Vectrą B i szałowo więcej miejsca nie ma.
2. zauważ wkońcu że my rozmawiamy że auto jak na pierwsze auto w tej klasie jest dość przestronne . ( no chyba że ktoś chce miejsca mieć jak w salonie . jeszcze chipsy i plazma )
3. jak sobrus. kupiłbyś 200tke i byś narzekał że w volvo było więcej miejsca.
5. ile pali twoje volvo gazu ?
8. ja za swojego płace ze zniżkami 340zł . nie uważam to za dużo.a jak sobrus wspomniał. w wieluuuu firmach jako młody kierowca jak chciałem wziąść auto na siebie i współwłaścicela z kompletem zniżek to i tak wychodziło 500-600zl
9. jeśli 1.6 dla ciebie jest słabe to nie wiem czego się spodziewałes ? weź pod uwage ile lat ma kolega i że to pierwsze auto - chyba lepiej żeby nabrał doświadczenia
_________________ pie*rzyć wyglad , auto ma zapier*dalać
1) Jechałem tym Golfem IV i nasze spostrzeżenia są zbieżne. W R400 miejsca jest więcej.
2) Jest to jedno z przestronniejszych aut segmentu C, czy ci sie to podoba czy nie. Bazuje na Hondzie Domani i jest to właściwie coś pomiędzy C a D.
3) Przeczysz sam sobie - kupujesz to co ci sie podoba, nawet małe. Ciekaw jestem czy jakikolwiek mały samochód by ci sie spodobał skoro masz takie wymagania co do przestrzeni że R400 był za ciasny.
4) czytam dokładnie, ale nie całkiem rozumiesz. Gdzie napisałem że masz V8?
5) Jeżeli R416 palił tyle co silnik 2.5l to coś z nim nie tak.
6) Tylko R200 jest konstrukcją brytyjską. R800 i R600 są bardziej japońskie niż R400, bo ten przynajmniej silnik ma brytyjski (choć czy to taka zaleta nie wiem - HGF).
7) W kwestii Seata to nie wiem jakim cudem uznałeś tą część za bezsensowną bo mam takie autko i wcale nie jest małe (coś jak Octavia, przerośnięte C). A miejsca jest mniej.
Z reszta mam jeszcze Omegę B i Vectrę C czyli segment D i E do porównania więc gdyby R400 był ciasny to na pewno bym zauważył. jeden lepszy od drugiego
8 ) Co do ubezpieczenia płacisz tylko 100zł więcej to jeszcze pochwal sie zniżką. Bo jeżeli mówimy o pierwszym aucie dla młodego człowieka to może wcale nie być tak różowo. Firmy ubezpieczeniowe zdzierają i robią zwyżki za co sie da. Na początek za młody wiek płeć męską i brak dzieci.
Pomijam fakt że nowi kierowcy nie lubią wielkich samochodów.
9) Znowu przeczysz sam sobie, najpierw narzekasz że silnik R był słaby a teraz sie okazuje że to Volvo jest tylko delikatnie szybsze ale właściwie to ci na tym nie zależy.
Barosz1990
Ericson porównujesz dawida z goliatem . tak jakbyś chciał ukazać wyższośc volvo nad roverem .
1.miałem na stanie długo golfa III ale z dwoma furtkami i z przodu miejsca było mniej .
jeżdże często mondeo MKII i Vectrą B i szałowo więcej miejsca nie ma.
2. zauważ wkońcu że my rozmawiamy że auto jak na pierwsze auto w tej klasie jest dość przestronne . ( no chyba że ktoś chce miejsca mieć jak w salonie . jeszcze chipsy i plazma )
3. jak sobrus. kupiłbyś 200tke i byś narzekał że w volvo było więcej miejsca.
5. ile pali twoje volvo gazu ?
8. ja za swojego płace ze zniżkami 340zł . nie uważam to za dużo.a jak sobrus wspomniał. w wieluuuu firmach jako młody kierowca jak chciałem wziąść auto na siebie i współwłaścicela z kompletem zniżek to i tak wychodziło 500-600zl
9. jeśli 1.6 dla ciebie jest słabe to nie wiem czego się spodziewałes ? weź pod uwage ile lat ma kolega i że to pierwsze auto - chyba lepiej żeby nabrał doświadczenia } (((((((Powiem tak bo nie będe się sprzeczać jeżdzicie R400 dla was są super dobra tak w ogóle to gówno prawda wiem z innych opini nie z forum ale ogólnie z tych którzy używają R400 lub też mieli, to po1)sze po2)gie wole R200 mały w swojej klasie i taki jest a r400 niby obszerny a tak nie jest i dziwi mnie to że niewidomi jeżdżą po drogach jak nie widzą różnicy w gabarytach wnętrz, bo co do golfa to szerokość w mm 1735z lusterkiem R400 1695 z lusterkiem i w końcu R200 1690 z lusterkiem k...wa niema dla was różnicy? b...any hhaaahaaa jeżdze se roverkiem 400 jest wypasiony niema lepszych. To jest wasze motto dzieciaki z was :rotf jeden lepszy od drugiego ale czad nos w neta i poczytać lektóre a tak w ogóle jeżdze autem 3lata i miałem dostatecznie dużo o autach wiem lepiej co jest dobre a co nie jestem wymagający mógłbym być expertem nawet R200 wygodniejszy jest ma lepsze fotele nara ziomy. PS.rover seria 800 były z silnikami rovera 400tki 5D jak sie przyjżeć z profilu jest podobny nawet linie nadwozia do hondy civic 5D w moim volviaku pali gazu 13L po mieście 10L trasa (sobrus) z moją instalką jest jak w największym porządku
ericson, za swojego poprzedniego posta otrzymujesz warn. Każdy ma prawo przedstawić swoją opinię. Nie powinno się jednak przy tym obrażać pozostałych uczestników dyskusji.
ericson, za swojego poprzedniego posta otrzymujesz warn. Każdy ma prawo przedstawić swoją opinię. Nie powinno się jednak przy tym obrażać pozostałych uczestników dyskusji.
co to moja wina że ktoś wciska bzdury upiera sie patrzeć na realia
[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 16:52 ]
Yog-Sothoth napisał/a:
LPG śmierdzi
to wsadz nos w rure wydechową i powąchaj jak pachną spaliy benzyny albo ropy
ericson, nie chodzi o to co napisałeś, bo to Twoja sprawa i masz prawo mieć o aucie taką opinię, jaka Ci pasuje. Chodzi o sposób w jaki zwracasz się do piszących w tym wątku.
ericson, nie chodzi o to co napisałeś, bo to Twoja sprawa i masz prawo mieć o aucie taką opinię, jaka Ci pasuje. Chodzi o sposób w jaki zwracasz się do piszących w tym wątku.
ok sorry, ale na przyszłość radze nauczyć się troche matematyki jak ktoś nie zna się na cyfrach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum