Moim problemem jest to iz jak wlacze dmuchawe na cieple(slabo cieple, ale moze to sie wiaze z tym problemem, ewentualnie zakamieniona nagrzewnica) to z srodkowego wylotu tego z lewej leci w miare cieple powietrze a z tego z prawej zimne. Natomiast na szyby boczne leci tez w miare cieple. Aha i nie wiem o co chodzi z tym suwakiem posrodku(w gore i w dol) U mnie nie ma zadnej roznicy jak jest w gorze albo w dole.
Samochod jest z gazem jezeli to ma jakies znaczenie
O co chodzi???
_________________ Coś za coś
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 17:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No to nie jesteś sam u mnie jest tak samo i jak na razie nie rozwiązałem tego problemu.
Przy przełączeniu na szybę po obu stronach dmucha ciepłe i tak samo jest przy przełączeniu na nogi. Natomiast środkowy działa tak jak u Ciebie.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 17:50
baksik28 napisał/a:
nie wiem o co chodzi z tym suwakiem posrodku(w gore i w dol)
Gdy dasz na niebieska strzalke to leci ze srodkowych nawiewow powietrze zmieszane z domieszka swierzego, nieogrzanego powietrza z zewnatrz pomijajac nagrzewnice. Zas gdy masz na bialej strzalce to leci powietrze o temp. takiej jaka ustawisz na panelu.
Ostatnio zmieniony przez Lechos Czw Lis 05, 2009 17:55, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lis 05, 2009 18:06
do ogrzewania to że samochoód jest z gazem raczej mieć nic nie powinno chyba że został żle wpięty parownik w układ chłodzenia,
odnosnie suwaka na środku to reguluje on dopływ powietrza z zewnątrz do kabiny właśnie do tego wylotu na środku - jak jest niebieski kolor to do autka wlatuje powietrze z zewnątrz mieszając się z ogrzanym a jak jest przełaczony w drugą stronę to powietrze jest brane z nagrzewnicy i jego temp jest zależna od ustwanień pokręteł na panelu
natomiast dlaczego na wylotach pojawia się na lewym ciepłe a na prawym zimne powietrze nie mam pomysłu, układ nagrzewnicy to jeden kompletny element i nie powinno być takiej różnicy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam, podepnę się do tematu.
Mam to samo, niestety.
R416 to moje drugie auto, wcześniej miałem Felicje i tam miałem sytuację niemalże taką samą.
Różnica polega na tym że tam nie było klimy a powietrze miało taką samą temperaturę takie samo niezależnie od tego którymi kanałami leciało.
Tam wymieniłem cały układ chłodzenia(chłodnica-rozsypała się, przewody, chłodnicę nagrzewnicy i płyn oczywiście) i dopiero pomogło.
W naszych R jest to na 85% sprawa związana z cięgnami i klapkami od tego kanału po środku deski, ale żeby to sprawdzić potrzebowałbym jakiś fotek wyjętej nagrzewnicy albo jakiś schematów samej nagrzewnicy.
Ja u siebie kiedy ruszam tym przełącznikiem od kratek po środku konsoli to nie słyszę żeby się coś przesuwało, a jak jest u Was?
_________________ Lubisz jeździć?To jeździj, ale rób to tak aby inni też mogli czerpać przyjemność z
jazdy.
Ja u siebie kiedy ruszam tym przełącznikiem od kratek po środku konsoli to nie słyszę żeby się coś przesuwało, a jak jest u Was?
U mnie jest podobnie.
A czy zmienia sie odczuwalnie temperatura nawiewu przy zmianie położenia góra dół.
Bo ja praktycznie nie odczuwam żadnej różnicy.
Hmm.... Być może mam spadnięte cięgno i przegroda jest ustawiona cały czs w jednej pozycji.
Ale to i tak chyba nie ma związku z problemem środkowego nawiewu prawo - lewo.
A może ktoś ma fotkę jak to wszysto wygląda od środka i podzieli się nią
U mnie zmiana temperatury jest minimalna.
Zastanawia mnie właśnie fakt że z jednej kratki leci cieplejsze a z drugiej zimniejsze.
Wygląda to na objaw zapowietrzonej/uszkodzonej nagrzewnicy.
Tylko dlaczego jak się ustawi nawiew na szybę i/bądź nogi to leci gorące?
Dziś może uda mi się conieco rozebrać i popatrzeć jak to wygląda.
Dam znać co z tego wyszło.
_________________ Lubisz jeździć?To jeździj, ale rób to tak aby inni też mogli czerpać przyjemność z
jazdy.
Właśnie jestem w trakcie składania manuala
wszystko działa
koszty? hm...
wkrętarke miałem...wiertło też...blachowkręt też...0zł
Manual wrzucę jutro przed południem.
[ Dodano: Wto Lis 10, 2009 16:58 ]
Przepraszam za poślizg w czasie.
Już wrzucam manuala.
Odpowiem na wszelkie pytania i z pokorą przyjmę słowa krytyki.
Poprawki i nowe foty mile widziane.
Po wejściu do linka folder Roverek a tam już jest instrukcja.Nie mogłem dać bezpośredniego linka...java w kontakcie z * w linku ignoruje dalsze znaki i link nie działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum