Forum Klubu ROVERki.pl :: [216 97r Coupe] Swap na 2.0
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[216 97r Coupe] Swap na 2.0
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 13:43   [216 97r Coupe] Swap na 2.0

Witam w zwiaku z tym ze co chwile sa jakies problemy z moim autkiem a nikt nie che mi pomóc to zaczynam intensywnie myśleć o zmianie silnika na 2.0 znalazłem na allegro taki komplet w dosc ciekawej cenie:
http://allegro.pl/item771...k_skrzynia.html

Czy ktoś znający sie na temaciu swapu może mi powiedzieć ile kosztuje przerzucenie silnika. Wiem ze sie koszta duzo obniżą bo tez troche zarobie na starym silniku.

Jeszcze z ciekawosci co wy polecicie 2.0T czy 1.8 VVC w co lepiej zainwestować? 200km czy 150km jak jest z awaryjnością tych silników bo ponoc 2.0t to monstrum nie do zajechania a w VVC jak strzeli mechanizm to kaplica?!

Co radzicie?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 01, 2009 13:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 13:50   

Poniżej dwa pierwsze najbardziej obszerne tematy o swapie wchodząc w dział tuning mechaniczny na temat swapu jest informacji od cholery no ale po co szukać i czytać jak można zadać pytanie i czekać aż ktoś nas wyręczy :mur:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15249

http://forum.roverki.eu/v...0598e2bc#413258

Co radze ja? Sprzedaj samochód bo patrząc na historie twoich tematów, z których notabene prawie wszystkie są w dziale usterki wnioskuje, że jakieś padło kupiłeś...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:01   

mnie nie obchodzi swap silnika z coupetki do hatchbacka co zawsze sie konczy porazką. Te tematy czytałem wielokrotnie! ZApytałem o cene swapu robocizny i o wasze zdanie a nie o relacje z tego kto jak robił. Czytać też trzeba ze zrozumieniem a nie walic kogos ze szukac nie umie. Tak sie sklada ze jak zadaje pytanie to staram sie pytac o konkrety przez co zadko dostaje odpowiedz....

Samochod ogolnie jest zdrow tyle ze albo cos zle podlaczylem albo ktos mi zapchal wydech i nawet o tym nie wiem. Sprzedac heh od razu na łatwizne isc sentyment mi nie pozwala. Te coupetki ktore oglądałem na allegro to naprawde daleko im do mojej. DObry rocznik i wyposazenie. Za duzo sie gryzlem z tym samochodem zeby ot tak sie go pozbyc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Vesper416 Nie Lis 01, 2009 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:05   

Chłopaki ;>
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:10   

Właśnie czytanie ze zrozumieniem się kłania cena swapu i robocizny była podana w ww tematach i nie sądzę aby zbytnio się różniły między RF a XW i na pewno cena będzie większa niż wartość Twojego auta po za tym nie wiem czy będzie tak plug & play sadze, ze będzie tak samo problematyczny ten swap jak w RF...

Po za tym nie można było zapytać w odpowiednim dziale w istniejącym już temacie gdzie na pewno ktoś obeznany w temacie udzielił by odpowiedzi?

Tak kasjo? :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:14   

Sadze ze nie poniewaz r200Coupe na standardzie ma ten silnik a okrągła 200 nie ma w asortymencie wersji 2.0 w benzynie.

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 14:14 ]
Pływak,
Cytat:
Tak kasjo? :mrgreen:


Lizus :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:16   

Co z tego, że mam w standardzie jak to całkiem inny silnik niż ten u Ciebie trzeba przekładać wszystkie graty. Co najwyżej samo wpasowanie w komorę będzie łatwiejsze, a roboty z elektryką i innymi pierdołami tyle samo. Mimo wszystko życzę powodzenie choć nie sądzę aby ten swap doszedł do skutki i wyszedł w ogóle po za fazę planowania...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:19   

Uprasza się o odpowiedni poziom dyskusji :grin:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:21   

przecież link z allegro to kompletny silnik z całym osprzętem więc nie rozumiem Twojego uporu. NIe wiem może masz jakies złe wspomnienia z użytkowania samochodu ale nie musisz od razu komus w twarz piaskiem sypać i pod nogi kłody rzucać. Za Twoje wypowiedzi już CI dziękuje.
Mam dość wysoką krytykę wobec siebie i Twoja jest już zbędna
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:30   

Jaki piasek jakie kłody pytasz co sądzimy to napisałem. Co z tego, że cały silnik jest? Dwie osoby z forum miały kompletnego dawcę do przekładki w RF i niby wszystko udało się zamontować i pasowało, a co chwile były jakieś problemy, aż w końcu oba poszły do sprzedania z tego jeden na części, a drugi podobno sprawny i nie sadze aby była to wina innego nadwozia, a raczej tego, że silnika z turbo zawsze były problematyczne w swapie tym bardziej ten od R. Radze poczytać na forum mg-rover.org ile trwał porządny swap i jakie były jego koszty jest tam naprawdę dość obszerny temat z tego co pamiętam od kupna silnika do odpalenia minęło ok 12 miesięcy....
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:37   

Cytat:
od kupna silnika do odpalenia minęło ok 12 miesięcy....
rozumiem ze nie robil tego zaden zaklad mechaniczny tylko po prostu jakiś domowy miłosnik motoryzcaji.

A moje pytanie brzmialo w co lepiej zainwestowac w silnik 2.0 czy 1.8. Co sadzicie o tych silnikach....

Na moje jak sie bierze za przekladke silnika domowymi sposobami to są nikle szanse na powodzenie tego zabiegu no i czas jest kolosalnie długi. Ja mam zamiar dać do jakiegos pozadnego warsztatu. Zreszta jak sie pytam mechanikom o cene przekladki to jeszcze mi nie odpowiedzieli konkretnie tylko panie bo duzo roboty a to na pewno cos dojdzie i na koncu mowia ze to sie zobaczy w praniu........
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:47   

Vesper416 napisał/a:

Na moje jak sie bierze za przekladke silnika domowymi sposobami to są nikle szanse na powodzenie tego zabiegu no i czas jest kolosalnie długi. Ja mam zamiar dać do jakiegos pozadnego warsztatu. Zreszta jak sie pytam mechanikom o cene przekladki to jeszcze mi nie odpowiedzieli konkretnie tylko panie bo duzo roboty a to na pewno cos dojdzie i na koncu mowia ze to sie zobaczy w praniu........


A na moje jeśli ktoś ma odpowiedni sprzęt i wiedzę to nie ma różnicy gdzie to robi. Fakt sama przekładkę to może kilkanaście dni u mechanika jak się za to szybko weźmie ale co z tego jak będzie trzeba jeździć do niego przez następne kilka miesięcy z poważniejszymi lub drobniejszymi usterkami.. Koleś robił swap w garażu razem z kapitalnym remontem silnika bo imo lepiej to zrobić zanim jeszcze silnik wsadzimy w budę. Nie dziw się mechaniką, ze nie chcą się tego podjąć albo nie podają ceny bo właśnie mają racje wszystko wyjdzie w praniu czy to w ogóle zadziała i jakie będą ostateczne koszty. Pisze to tylko aby ostudzić Twój zapał i abyś sobie później nie pluł w brodę, że za te pieniądze mogłeś mieć samochód którego moc cię zadowoli bez swapu. Masz kasę na swap? Sprzedawaj 2setke i kupuj coś lepszego to jest moje zdanie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 14:56   

Vesper416, a pytałeś może mechanika, u którego leczy swojego R Zukowaty? Podobno godny zaufania fachowiec.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 15:10   

Zukowaty leczy w Puszczykowie u Pana Wojtka i jak mi powiedzial on ma robione po znajomosci i powiedzial to co on daje za przekladki to są grosze a normalnie to powiedzial ze bierze duzo i to wszsytko. Ogólnie zaklad w Puszczykowie nie nalezy do tanich. DObry i solidny ale nie tani.

Mi nie chodzi o to ze chce mocniejszy silnik. Skoro coś sie chrzani to lepiej sprzedac co sie da i wlozyc lepszy silnik ale co to za sens wkladac z powrotem 1.6???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 16:15   

Vesper mało dokładnie szukasz... zakładałem temat o swapie 1.6 na 2.0T i wnioski te same co Pływak ;)
Primo do wymiany:
-mocowania silnika
-mocowania skrzyni
-silnik
-skrzynia
-półosie
-wiązka silnika
-komputer sterujący, co za tym idzie stacyjka itp (immobiliser)
-chłodnica
-montaż IC
-zmiana osprzętu takiego jak: zbiorniczki, pompy itp
- zmiana zegarów
to tak w skrócie ;) do tego trzeba dołożyć:
-regenracja skrzyni biegów
-remont kapitalny silnika, minimum samej góry
-regeneracja lub wymiana turbiny
i masa pierdółek ;)
generalnie, jak chcesz 2.0T to kup Coupe Turbo... swap 1.8VVC bedzie prostszy bo 1.8 jest bliźniacze z 1.6 i wychodziło w budzie copue (1.8 145KM) ;) więc jak już, to pakować 1.8 ;)
pozdro
Chyba, że pójdziesz moim śladem i będziesz "dotleniał" swoje maleństwo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 16:26   

kurcze jak patrze na cene silnikow 1.8 to cena 2,2tys za sam silnik a tu za silnik ze wszystkim 2.9tys.

sam juz nie wiem co tu zrobic zeby bylo dobrze. Jutro oglądam mazde mx-3 i forda probe 96 2,2 180km na oku również mam Renault Megane Coupe jak cos mi wpadnie w oko to chyba zrobie przesiadke a roverka wstawie do tescia do lamusa i sie bedzie go robic z rok moze dwa az wszystko bedzie mial nowe...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2009 16:49   

kupiłeś zaniedbany egzemplarz i tyle...dlatego co chwila coś pada :/ silnik silnikiem, 1.8VVC będzie prawie pasował (różni się jednym mocowaniem, nie wiem jak skrzynia) a 2.0T to totalna rzeźba....do tego nie wiadomo czy ten 2.0 to z 800, 600 czy Tomcata jest, a to duuuża różnica w osprzęcie ;) co do wymienionych aut, hmmm....w zasadzie każde ma wady i to nie wiem czy nie większe od Coupe ;) pzdr
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [216]Felgi swap z 600 do 216 Coupe ?
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Pon Lip 06, 2009 16:26
Pływak
Brak nowych postów [rover 216 coupe] SWAP
Grequ Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
15 Sob Lut 12, 2011 23:50
Wojtek88
Brak nowych postów [Rover Coupe 1.6] SWAP vs Chip
Borowa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Wto Cze 05, 2012 23:47
Rhos
Brak nowych postów [R216] Swap silnika Rover 216 coupe - sugestie
adams94 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Pon Sty 19, 2015 22:28
bartq96



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink