Jeżeli jest to filtr mokry to bieżącą woda z mydłem, ewentualnie dedykowanym płynem K&N lub Pipercross po wysuszeniu koniecznie nasączyć dedykowaną oliwką.
Suchy nie musi być gąbka ja mam japońską Fujite który ma strukturę bardzo podobną jak mokry K&N a jednak jest suchy nie wymaga żadnej oliwki tylko częstego odkurzania i szczerze powiem ze to najlepszy i najbardziej wydajny filtr jaki miałem ale co tu się dziwić jak jeździ na nim 3/4 driffterów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2003 Posty: 171 Skąd: Siedlce
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 12:43
dobryziom napisał/a:
Jeżeli jest to filtr mokry to bieżącą woda z mydłem, ewentualnie dedykowanym płynem K&N lub Pipercross po wysuszeniu koniecznie nasączyć dedykowaną oliwką.
Płyn do mycia KN jest jak jakiś łagodny detergent a oliwka po kolorze zapachu i konsystencji niczym ATF do automatyczniej skrzyni. No chyba że ktoś mi podmienił zawartość pojemników.
[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 12:43 ]
A i pamiętaj żeby płukać filt od wewnątrz na zewnątrz wodą pod małym cisnieniem najlepiej grawitacyjnie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum