Wysłany: Pon Lis 16, 2009 13:34 [R 214Si] czy warto wymieniać silnik
Witam
Mam problem z silnikiem. Byłem u mechanika i powiedział że padł rozrząd, uszczelka silnika, przedostaje się olej do układu chłodzącego. W związku z tym wydał diagnozę że trzeba wymienić silnik. Czy warto to robić?
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Lis 16, 2009 15:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 13:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A skąd wiesz co kupisz moze kupisz fajny silnik ale będzie w takim stanie jak twój a jak zrobisz remont swojego to będziesz przynajmniej wiedział co masz
ZOUZA czy mogę prosić o rozwinięcie tematu? Jestem ogólnie w kropce bo musze mieć auto i to jak najszybciej. gdyby nie czas to wogóle bym sobie coś kupił. ale szkoda mi roverka bo go lubie
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 14:26
wg mnie gość wywalił taką cenę żeby Cię zniechęcić do naprawy - zmień mechanika i po sprawie - przecież cały silnik to koszt ok 1 tyś a wymiana to parę godzin roboty (w dniówce się zmyka)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pewnie tak jest, bynajmniej jestem laikiem i nie znam sie na tym. Druga rzecz nie znam zadnego dobrego mechanika który by mógł dokonac naprawy i nie oszwabił mnie
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 14:41
zrób jak radziła zouza, skontaktuj się z kolegą forumowiczem mariusz418 np na PW on również jest z w-wy i naprawia autka, będziesz wiedział co się opłaca - remont czy wymiana silnika
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jezeli nie poszedl dol i tloki nie sa bardzo pokaleczone oraz nie maja luzow na pierscieniach, to wtedy sprawdzac ile zaworow poszlo i je wymieniac badz cala glowice, dochodzi do tego nowa uszczelka, uszczelniacze (zaworowe, walkow) nowy rozrzad...
Latwo policzyc przykladowy koszt...
Jezeli tloki sa pokaleczone bardzo to juz inna bajka...
A co do tego ze jak sie przedostaje olej do plynu to nie znaczy ze rozrzad, tylko ze uszczelka pod glowica... A znaki trzeba sprawdzic...
NIE BYŁO TAK ŹLE HGF STANDARD SZPILKI USZCZELKI DODATKOWO ZROBIONA GŁOWICA 16 ZAWORÓW I USZCZELNIACZE ,DODATKOWO ROZRZĄDZI K KOMPLETNY ,ALE NIESTETY W KOLEGI W AUCIE WYSZŁO JESZCZE PARĘ SPRAW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum