Geny, a czemu chcesz ją wymieniać jak nie cieknie to nie ruszaj ... nie trzeba jej wymieniać wraz z rozrządem jak w benzyniakach
rozumiem, ale delikatnie uciekał mi płyn nie mogliśmy znaleść gdzie zobaczyliśmy że ucieka poprzez pompę wody delikatnie
ale raz na dwa tygodnie średnio musiałem dolewać płynu bo wskazywało poniżej minimum
[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 14:13 ]
praktis napisał/a:
I popraw oznaczenie modelu w temacie Rover nie miał w ofercie silników TDI Volkswagena
ma ktoś zdjęcie jak powinien być nałożony pasek od alternatora?
mówisz poważnie czy robisz sobie z nas jaja?
hehe mnie się przydarzyła kiedyś sytuacja gdy musiałem założyć pasek a nie wiedziałem jak. Po prostu mi strzelił na trasie. Ale wtedy dowiedziałem się też (z doświadczenia pozyskanego przy próbie jego założenia) że nie ma opcji inaczej go założyć niż powinien być. tak jak mówi Brt
Brt napisał/a:
ten pasek tylko w jeden sposób da się założyć
bo albo by był za luźny albo za krótki, tak że nawet nie wiedząc jak, metodą prób i błędów da radę założyć samemu.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
ok, ok
juz wszystko gra, własnie chyba tylko tak pasuje xD jak za pierwsza próbą nałożyliśmy
teraz wszystko łądnie gra, zmieniona pompa wody i pasek od alternatora
Witam, takie małe pytanko mam, bo już zgłupiałem całkowicie. Pompa wodna w dieslu L napędzana jest paskiem wielorowkowym tym samym co alternator itp, czy paskiem rozrządu ?
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lip 05, 2010 22:51
PiotrekGran napisał/a:
Witam, takie małe pytanko mam, bo już zgłupiałem całkowicie. Pompa wodna w dieslu L napędzana jest paskiem wielorowkowym tym samym co alternator itp, czy paskiem rozrządu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum