Wysłany: Sob Lis 21, 2009 17:01 [R620] Opornik przy skrzyni biegów (automat.)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam.
Zacznę od obawów:
Mechanik wyregulował mi niby zawory, owszem silnik lepiej pracuje i ciszej, zmienił uszczelke pod pokrywą zaworów, stwierdził też że wymagana jest szybko wymiana płynu w skrzyni aut. i filtra. Lecz po tej naprawie jak silnik odpalam po nocy z rana pracuje dobrze, rozgrzewa się ( mech. kazł mi czekać aż sobie troche popracuje, nic nie naciskać i potem dopiero jechać) Drugi raz jak go w ciągu dnia odpalam, po 12 godz pracy, obroty spadają do 200 poki silnik sie nie rozgrzeje( po rozgrzaniu utrzymują się na wys 800-900 ) a raz nawet jak skręcałem i zachamowałem jednocześnie na ulicy zgasł mi całkiem. Mechanik powiedział że trzeba wymienić jakiś czujnik( ponieważ skrzynia pobiera za dużo prądu i jest za duże obciążenie) i sprawdzi jego cene w sklepie-sprawdził 300zł i powiedział że to dużo i że przerobi jakiś czujnik wstawiając większy opornik( mało tego już to zrobił tylko czeka aż przyjadę olej wymieniać to wtedy i to naprawi. Czy słyszeliście o czymś takim. Mechanikiem nie jestem ale trąci mi to ściemą co o tym sądzicie.
Druga sprawa, prosiłem by sprawdził wycieki z silnika. Czy wyciek mniej więcej w tym miejscu to uszczelka głowicy (przy silniku) Chodzi o wyciek poniżej porywy zaworów z pokazanego boku to ok 10 cm w dół od łączenia kopuły zaworów z resztą. Z tyłu silnik cały zapocony. Jak trzeba to zrobię w ciągu dnia zdjęcia dokładne. Dziś już za ciemno jest.
Pomóżcie proszę
_________________ Rover 620si 2,0 kat . 130 km-automat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 21, 2009 17:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
stwierdził też że wymagana jest szybko wymiana płynu w skrzyni aut. i filtra
Jak już wspominałem w innym wątku; żeby wymienić filtr w automacie, trzeba wyjąć cały automat. Na Twoim miejscu zapytałbym gościa ile czasu będzie trwała wymiana filtra i oleju i co trzeba tam zrobić. Jeśli powie, że pół godz. góra, tzn, że ściemnia i nawet nie zamierza wyjąć skrzyni. Poza tym sprawdźstan oleju, czy jest czerwony i przezroczysty na bagnecie. A skrzynia źle Ci działa?
Marcin620si napisał/a:
mech. kazł mi czekać aż sobie troche popracuje, nic nie naciskać i potem dopiero jechać
Ciekawe zalecenie... bzdura wg mnie.
Marcin620si napisał/a:
Mechanikiem nie jestem ale trąci mi to ściemą co o tym sądzicie
Mi też trąci... a zapytaj w jaki sposób on to zdiagnozował.
Marcin620si napisał/a:
Czy wyciek mniej więcej w tym miejscu to uszczelka głowicy
Z tym wyciekiem nei jestem pewien ale pocić się może w 3-ch miejscach: pokrywa zaworów, głowica, miska olejowa. Na miskę to za wysoko, pokrywa to nie jest, więc obstawiam głowicę ale mam nadzieję, że ktoś kto lepiej się zna, napisze konkretniej.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Myślę, że tu chodzi o czujnik temperatury do komputera którego nie da się oszukać w żaden sposób opornikiem na stałe. Koszt tego czujnika nie powinien przekroczyć 100zł, myślę, ze nawet ani 50zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum