Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witajcie.
Jako że kończę poprawiać auto Taty po niezbyt estetycznie zrobionej przekładce.
(Mechanicznie zrobili super - więc nic do nich nie mam) niestety nie maja poczucia estetyki.
i mam co nieco porozbierane postanowiłem zrobić foto poradnik jak przełożyć mechanizm wycieraczek tak by było to dobrze zrobione.
Wiele osób mówi że się nie da, a ja mówię bzdura da się.
Trochę inwencji, dobra spawarka, trochę lakieru, szlifierka kątowa jakieś 3-4 godzinki i gotowe.
Pierwsze od czego musimy zacząć to wyjecie starego mechanizmu.
Następnie należy rozwiercić oryginalne mocowanie blachy na której siedzi silnik i przesunąć ja o długość tej blachy jednocześnie odwracając o kąt 180 stopni.
Widać to doskonale na zdjęciach gdzie są otwory po starych nitach.
W samym mechanizmie przestawiamy ramię ogranicznika o 180 stopni (Taka środkowa śrubka w mechanizmie)
Następnie należy dokonać odpowiedniego przedłużenia kabli na drugą stronę.
Nie pamiętam już czy przepinałem coś na kostce, ale to już sobie sprawdzicie.
Reszta to już dopasowywanie ramion, ale to dokładnie widać na zdjęciach.
Najważniejsze jest odpowiednie dorobienie tego uchwytu przy błotniku tak by w pełnym zakresie pracy nic nie obcierało.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 23:49, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 11:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witajcie.
Jako że kończę poprawiać auto Taty po niezbyt estetycznie zrobionej przekładce.
(Mechanicznie zrobili super - więc nic do nich nie mam) niestety nie maja poczucia estetyki.
i mam co nieco porozbierane postanowiłem zrobić foto poradnik jak przełożyć mechanizm wycieraczek tak by było to dobrze zrobione.
Wiele osób mówi że się nie da, a ja mówię bzdura da się.
Trochę inwencji, dobra spawarka, trochę lakieru, szlifierka kątowa jakieś 3-4 godzinki i gotowe.
Pierwsze od czego musimy zacząć to wyjecie starego mechanizmu.
Następnie należy rozwiercić oryginalne mocowanie blachy na której siedzi silnik i przesunąć ja o długość tej blachy jednocześnie odwracając o kąt 180 stopni.
Widać to doskonale na zdjęciach gdzie są otwory po starych nitach.
W samym mechanizmie przestawiamy ramię ogranicznika o 180 stopni (Taka środkowa śrubka w mechanizmie)
Następnie należy dokonać odpowiedniego przedłużenia kabli na drugą stronę.
Nie pamiętam już czy przepinałem coś na kostce, ale to już sobie sprawdzicie.
Reszta to już dopasowywanie ramion, ale to dokładnie widać na zdjęciach.
Najważniejsze jest odpowiednie dorobienie tego uchwytu przy błotniku tak by w pełnym zakresie pracy nic nie obcierało.
Witaj SyntaX wczoraj próbowałem przełożyć mechanizm wycieraczek no i klapa poddałem się bo stwierdziłem że się nie da Byłbym bardzo wdzięczny jeśli byś wysłał fotki z Twojej przekładki na mój adres adamtrzyna@interia.pl pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum