Wysłany: Sro Lis 25, 2009 11:44 [Rover 400 16V 99 rocznik] Problem z silnikiem K
Witam wszytskich, 2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem takiegoż roverka. Z uwagi na koszty (jako że jestem studentem ) zamontowalem sobie tydzien temu gaz sekwencyjny. Niestety panowie gazwonicy nie postarali sie, nie dopieli wezownicy chlodnicy i samochod mi sie delikatnie zagotowal. Jednak wskazowka wody nie osiagnela maksa, wskazywala gdzies w optymalnym wychyleniu 3/4 tarczy (ale dymek spod maski sie pojawil). Teraz nastaly same problemy, moj silnik wydmuchuje powietrze, zamiast je wciagac. Poza tym po zamontowaniu jakos dziwnie swiszczy. Wiem ze to ogolny opis, ale moze ktos mial cos kiedys takiego podobnego:P? Prosze o odpowiedz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 25, 2009 11:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sro Lis 25, 2009 12:19
hehe widac jak sie slabo znam w miejscu laczenia przewodu idacego od chlodnicy do przewodu idacego gdzies do silnika nie dokrecili zaciskow. Ciekl mi tam plyn chlodniczy strumieniem, wiec defakto, nie mialem plynu chlodniczego w obiegu.
Jak uciekł ci płyn to naturalnym następstwem w tym silniku jest padnięta uszczelka pod głowica czyli masz HGF ale jak to mechaniory spieprzyły to ich powinieneś obciążyć naprawą bo do najtańszych ona nie należy
[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 12:23 ]
ja miałem podobnie w polonezie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
MG TF 160 srebrny pocisk
wymienić uszczelkę pod głowicą silnika jedyne rozwiązanie niestety drogie te silniki są okrutnie wrażliwe na przegrzanie i jak ci się tak stało to nie obejdziesz tematu niestety.