Wysłany: Sro Lis 13, 2013 17:15 [R 75] Wariująca elektryka w aucie - roleta/wycieraczki itp.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
ostatnio mam problem Ze swoim Roverkiem. Kiedy wciskam przycisk tylnej rolety załączają mi się wycieraczki - działają same przez się. Kiedy uruchamiam spryskiwacz szyby elektryka również wariuje - włącza się i wyłącza radio, zapalają się na chwilkę lampki w kabinie.
Jaką obstawialibyście przyczynę? Przebicie na masę, czy raczej coś innego? Gdzie zacząć poszukiwania, za panelem sterowania radiem i klimą?
Jeden elektryk oglądał auto, coś pogrzebał i jeden dzień było dobrze...
Może ktoś z Was miał już podobny problem i go rozwiązał.
Z góry dziękuję za wszelkie rady.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 17:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ktoś kiedyś pisał na forum, że warjują wycieraczki. Okazało się, że masa nie poluzowała się. Masę masz z przodu po stronie kierowcy i pasażera na wysokości przycisku do otwierania bagażnika, a może trochę wyżej hmm.. nie pamiętam dokładnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Problem powrócił, auto gdy tylko lekko namoknie od razu wariuje. Początkowy objaw komunikat o spalonej żarówce migaczy po prawej stronie auta. Włączam roletę - włączają się wycieraczki, radio przygasa, zapalają się lampki wewnątrz auta.
Mechanik/el;elektryk nie może nic znaleźć, bo auto schnie na warsztacie..
Miał ktoś taki problem? Może polecicie dobrego elektryka/mechanika od 75 w Łodzi lub okolicach, bo do swoich mechaników straciłem cierpliwość - ostatnio wymieniali wentylator chłodnicy TRZY tygodnie...
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany przynajmniej tak się wydaje - winna wiązka kabli po lewej stronie silnika.
Ostatnio zmieniony przez adibeat Sro Lut 12, 2014 15:17, w całości zmieniany 1 raz
A sprawdzałeś standardy ?
Czyli wiązki i wilgoć nad schowkiem pasażera, puszkę bezpieczników, moduł komfortu itp.itd?
Ja też mam problem z wycieruchami jak jest mokro... może to być wiązka przewodów idąca lewym nadkolem... musisz się do niej dostać i przebadać całą.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum