Forum Klubu ROVERki.pl :: [75vC5vMULTIPLA] czas zmian-zapraszam do dyskusji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Nie Gru 06, 2009 15:14
[75vC5vMULTIPLA] czas zmian-zapraszam do dyskusji
Autor Wiadomość
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 14:16   [75vC5vMULTIPLA] czas zmian-zapraszam do dyskusji

mam pytanie a wlasciwe sprawe zbilza sie moment zmiany auta cholerinie podoba mi sie 75 ale sie boje jej (awaryjnosc na forum duzo tematow zwiazanych z 75) chcialbym kupic cos dozego w miare dynamicznego i waham sie miedzy 75 cdti , c5 2,2 hdi badz MULTIPLE 1,9 jtd i tu pytanie do was co w r75 sie psuje nagminie jak z czesciami do tego modelu w gre wchodza roczniki 2002-2004 i tylko kombi
zapraszam do dyskusji
Ostatnio zmieniony przez gucwiz Nie Gru 06, 2009 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 06, 2009 14:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Joshua121 



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 105
Skąd: Śląsk\Dobieszowice



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 15:09   

No jeżeli chcesz coś dużego to raczej nie panda. A najbardziej dynamiczna wydaje sie byc C5
 
 
michone 



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 15:19   

a moze pug 607 ?? znajomy ma 2.2 hdi i bardzo fajany :) dość oszczędny, w środku wprost genialny, i wg mnie bardziej komfortowy od 75. Jechalem jako pasazer w r75 kolegi loo i w pugu znajomego.

Multipla ma bardzo fajny nie do zajechania silnik 1,9 jtd ale wyglad jest wprost obrzydliwy :) jak dla mnie najbrzydsze auto od 90' roku :)

w c5 ten sam silnik co w pugu wiec dosc oszczedny ale mocy na styk bez emocji.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Stachu 




Dołączył: 30 Sty 2002
Posty: 179
Skąd: Bydgoszcz

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 17:49   

gucwiz napisał/a:
tu pytanie do was co w r75 sie psuje nagminie jak z czesciami do tego modelu

Psuje się? Nic o tym niewiem. Przejechałem moim niewiele, 20000km i wymieniałem części które się zużyły bo przebieg ma 250kkm. (garaż) Bogate wyposażenie też spisuje się bez zarzutu. Z zakupem części niema problemu.
_________________
Stachu
 
 
 
krzychu.b 




Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 165
Skąd: Ryczówek

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 18:42   

Komfort r75 zajefajny jak się dba to się nie psuje .Sylwetka pełna brytyjskiej arystokracji. wnętrze przepełnione przepychem. :mrgreen:
_________________
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/MOJROVERUNIO75
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/FotoBud02#
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 18:57   

Co do C5 to znajomy ma C5 w dieslu kombi i chyba silnik 1,9 i mowi, ze strasznie zamula, slaby silnik jak na takie auto. Wiec watpie, zeby bylo duzo lepiej w tym aucie z jednostka 2,2 :/

Multipla od razu skresl:) jedynie silnik w miare okej

75 rozne opinie chodza, ale najlepsza jest wypowiedz krzychu.b :D brytyjska arystokracja a wewnatrz pycha :D Oczywiscie wersja kombi traci troche na brytyjskiej arystokracji po mojemu :)

skoro szukasz nowego auta to moze poszukaj Volvo S60 albo BMW serii 5 E39 :)

Ja gdybym mial sie przesiadac z Rovera to albo wlasnie na Beemke :) albo na Volvo :) drogie w utrzymaniu, z mniejszymi/wiekszymi mankamentami ale to sa super limuzyny!!!

Co do silnika Volvo w S60 polecam 2,4D 163 KM pali max 9 l w miescie...oczywiscie bez szalenstw, potrafi on rowniez spalic i 14-15 l ale przy predkosci 220 km/h

BMW to 2,5 TDS pali do 12 w miescie natomiast najlepiej spisuje sie 2.0 po 2000 roku montowany w E39 jest to jednostka na common railu i pali max 8 w miescie niestety moc juz tylko 136 KM
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 20:10   

gucwiz, każdego z tych co wymieniłeś można się bać. Ja osobiście nie mam się nad czym zastanawiać i wybrałbym 75 ale jeśli nie zamierzasz mieć żadnych problemów z szukaniem serwisu, części, tłumaczeniem w sklepach mot. że takie auto istnieje - weź Fiata po lifcie. Fiat nie sypie się tak jak C5 (choćby FAP) i serwis jest chyba w każdym mieście, a części dostępne w kiosku :ok:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 20:12   

Multipla Bardzo fajne praktyczne auto jedyny - to wygląd ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 20:13   

Raptile napisał/a:
Multipla Bardzo fajne praktyczne auto jedyny - to wygląd

Po lifcie jest w miarę znośny...
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 21:04   

C5 to nie jest dobre auto niestety. Znajomy ma nówkę z salonu i mój 15 letni już prawie Rover znacznie mniej się psuje, a inna rzecz to zupełny brak miejsca z tyłu...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Pon Gru 07, 2009 07:12   

a 75 w benzynie czy w dieslu beznyn to teilniki seri k chyba nie najlepsze ?? ????...... a w dieslu hmmmm to widze ile sprzeglo kolo dwumasowe i przeplywka nie moqiac o wtryskach a jeszcze pytanie automat czy manual
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 07, 2009 07:35   

gucwiz napisał/a:
a jeszcze pytanie automat czy manual

Jeśli wybierzesz wersję 2,5KV6 to masz 177KM i automat wtedy wskazany (chociaż katalogowe 9,5 do setki to nie wyczyn), przy wersji 2,0KV6 lub 1,8 turbo masz 150KM i z automatem to będzie muł. No chyba, że Ci na tym nie zależy.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Pon Gru 07, 2009 12:16   

bardziej mi zalezy na bezawaryjnosc a przyspieszenie rzecz drugorzedna
 
 
 
Marcinus 




Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Kielce



Wysłany: Pon Gru 07, 2009 13:33   

sTERYD nas na myśli nową C5 (ta od czerwca 2008)? Jak tak.to nie zgodzę się z Tobą. Ojciec ma ją (2.0 HDI 6-biegowy mamual) i odpukać nie ma najmniejszych problemów,jest super wygodny (pod warunkiem,że w nim nie śpisz :twisted: :razz: ) wystarczająco dynamiczny. Przeleciałem z tylu około 2kkm(drugie tyle za sterami) w czasie wyjazdu na wakacje i nie uważam,żeby było mało miejsca. Podobni w starszaj C5 ("jedynka"). W poprzednim C5 przez 6 lat poza standardowym serwisem mieliśmy problem z wyświetlaczem (generował błędy, naprawa na gwarancji) i kiedyś w serwisie kieleckim powalili coś z tylnymi hamulcami, zapiekł się,ale po zmianie klocków było wszystko cacy.
Pzdr. Marcinus
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 07, 2009 20:23   

masz dylemat podobny do naszego (tato + ja) sprzed kilku tygodni ;) Renault Laguna II, C5, Passat, Mondeo i R75 ;) zasięgnałem troche jeżyka na różnych forach i wzięliśmy R75 2.5V6 automat ;) nie żałuje ani troszke ;) co zaważyło na decyzji:
1) wygląd - 75 kasuje każde wyżej wymienione ;)
2) komfort - porównywałem z Passkiem B5 i VW nie ma czego szukać, zawias 75 to dla mnie mistrzostwo. Niesamowice komfortowy a jednak zapewnia pełna kontrole nad autem. Jestem pod wrażeniem, zresztą mój tato również - a miał 30 pare aut ;)
3) wyciszenie i spasowanie wnętrza + estetyka - tutaj tylko C5 miało jakieś szanse, bo jest w miare ciekawe wewnątrz, passat to robione od siekiery + twarde nieprzyjemne plasitki + nieprzeniknona szarość, Mondeło dla mnie jest troche nijakie, nie wzbudza żadnych uczuć i emocji :/ Renault mi nie spasował :/
4) Silnik - nie wiem jak Ciebie, nas najnormalniej w świecie nie stać na oszczędzanie dieslem :/ popatrz ile usterke na forum ma np: 2.5V6 i 2.0CDT/CDTi... jak chcesz diesla, kup nowego albo naprawde z pewnego źródła... taka jest moja opinia i mnie nie zjedzcie :D
5) Całokształt... 75 jest autem wyjątkowym, które mimo upływu lat ciągle sie podoba, zwraca na siebie uwage. Wyróznia się na tle nawet nowych aut (kiedy nasz 75 podjeżdża do tankowania w naszym miasteczku, nikt nie popatrz na A4 czy A6 zaparkowane obok... z całym szaczunkiem dla Audi, poprostu się już opatrzyły ;) Do tego silnik + automat, dla mnie jest to fenomen ;) W trasie bez wysiłku można zejśc do 7,5l/100km a jest czym jechać oj jest... zbiera się już od 2tyś obr/min i płynie przyśpiesza przez cały zakres prędkość obrotowych silnika ;) jedziesz jak dieslem, od samego dołu, tyle że do odcięcia ;) do tego wygodne fotele, delikatne podświetlenie wnętrza, całkiem fajne audio i potęzny bagażnik ;) naprawde dobre auto ;) a co do awaryjności - nie kupuj na przypał, poradź się na forum, sprawdź wg. porad na stronce www i dasz rade kupic zadbane auto, a wtedy będzie oki ;) każdy samochód, Audi, VW czy nawet Ferrari, jeśli jest zaniedbane i zapuszcozne będzie się sypać ;)
pozdrawiam ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 08:11   

reasumuajc jesli r75 to jaki silnik czy w benzynie 2,0:2,5 nie ma problemu z uszczelka pod glowica a co z silownikami od zmiennosci dlugosci kolektorow ??
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 08, 2009 08:20   

2.0KV6 i 2.5KV6 to bliźniacze silniki, do automatu polecam 2.5, różnica między nimy przy automatycznej skrzyni jest dość spora - jeździłem i jednym i drugim :)
Kv6 ma zastosowaną inną uszczelkę pod głowicą niż zwykła Kseria i tutaj HGF raczej się nie zdarzy ;) raczej, ale nie napewno...kupisz trupa to wszystko się może zdarzyć :/
jeśli chodzi o VIS - prędzej czy później padnie :mrgreen: alleee... Nasz Kolega - Żukowaty właśnie produkuje antidotum ;) czyli kolektor z metalowymi klapkami VIS, na przegubach i łożyskach ;) problem polega na tym, że oryginalny kolektor jest cały z plastiku..i sie rozlatuje poprostu. Nowy to koszt 3-4tyś zł z tego co kojaże, a Żukowaty ma to robić sporo taniej ;) zresztą nowy kolektor oryginalny dalej jest z plastiku więc tak czy siak szlag to trafi :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 08:33   

a silnik diesla??
 
 
 
Spali75 




Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 42
Skąd: Police



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 22:23   

Kilka słów ode mnie bo akurat C5 i 75 to samochody które są w rodzinie :wink:

Cytryna 02' 2.0 HPI 136km,sedan, nie wiem skąd biorą się te stereotypy na temat awaryjności, przez dwa lata użytkowania tylko wymiana tłumika, może jakiś wyjątkowy egzemplarz i ktoś powie że wyjątek potwierdza regułę, ale jednak :cool: . Moim zdaniem komfortem bije Rovera na głowę, z tyłu jest bardzo wygodnie w długie trasy jest idealna. Wykończenie środka mimo iż nie jest jakieś piękne to dobrze spasowane i nawet po 170kkm nic nie piszczy i nie odpada. Co do silnika to nie jest może idealny, ale dynamiczny i w miarę oszczędny.

75 2.0 V6 99, sedan, Rover jaki jest każdy widzi :wink: , jeżeli chodzi o wygląd to nie ma o czym dyskutować, C5 taki bardziej ludowóz chociaż do najbrzydszych nie należy!
Niestety Rover awaryjnością przegrywa z C5 i to bardzo ,fakt że już dwa razy był przez nią holowany o czymś świadczy :neutral: Samochody kupione w w podobnym czasie, a 75 dopadło bardzo dużo kosztownych usterek...
Wnętrze R bardzo ładne i tu wielki +
Jeżeli chodzi o silnik to gdybym kupował jeszcze raz 75 to tylko V6 najlepiej 2.5 w automacie, dynamika i przyjemność z jazdy niesamowita.

To tyle po 2 latach przygody z tymi autami, na C5 złego słowa nie powiem :razz: chociaż różnie bywa, wiadomo dla kogoś innego to kompletna porażka i też może mieć racje ...
 
 
gucwiz 



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Sro Gru 09, 2009 08:33   

a mozesz ppowiedziec jakie usterki dopadly rovera ?
u mnie automat odpada
i jeszcze jedno pytanie po jakim przebiegu pada vis??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Biuro Podrozy - zapraszam :-)
ernesto Offtopic 36 Sro Sie 12, 2009 07:39
llygas
Brak nowych postów Zapraszam do mojej galerii Roverka 400 a'la ZS
tommyyogi Offtopic 29 Czw Kwi 17, 2008 09:47
emes
Brak nowych postów [All] czy to juz czas??
zima sie zbliza
xavier Offtopic 23 Pią Lis 21, 2008 23:35
Eddek
Brak nowych postów czas na zmiany
Valander_wwa Offtopic 7 Pon Cze 04, 2007 09:29
Marian_K
Brak nowych postów Czas na zmiane
rodi_ Offtopic 13 Sob Lis 27, 2010 14:10
kaaaziuu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink