Mam takie pytanie, bo mam teraz letnie oponki przód i tył: Nokian H 175/65R14 82 H
Ze mam dwie trochę źle zjechane, przez złe ustawione kola tak było, chciałem kupić dwie nowe Cały komplet opon mam dopiero 2 lata i ta druga para to jest jak igła, i tylko ta źle zjechana para mnie denerwuje trochę.
Tylko pomyślałem sobie żeby kupić na przód Nokian H 185/60R14 82 H , a na tył zostawić te Nokian H 175/65R14 82 H
Co wy o tym sadzicie będzie to jakiś pozytywny efekt w prowadzeniu auta
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 18:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dużej różnicy nie odczujesz, przyczepność będzie kapkę lepsza, ale dalej będzie bujać się na tej wysokiej gumie. Ja przeszedłem ze 185/55/15 na 195/45/16 i poczułem ogromną różnicę. Jedna sprawa, że trochę szersze, ale większość robi profil. Samochód na zakrętach jak przyklejony
To mówisz ze dużej różnicy nie będzie Myślałem ze choć trochę będzie czuć się autko się lepiej klei
Z Nokiana R14 są tylko takie rozmiary:
175/65R14 82 H
185/65R14 90 H XL
185/60R14 82 H
185/55R14 80 H
Ehh Chyba sobie dam z spokój z tym i trzeba będzie jak Markzo dobrze mówił sprzedać R14 i kupić R15 bo jest większy wybór
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kup od razu 16"
Nie jest wcale tak źle na niskim profilu jak 45, a myślę, że przy 195/50 też nic nie powinno trzeć.
Poza tym przy dieslu na przód ja nie chciałem kupować opon z indeksem nośności 80, wolałem dopłacić parę zł i kupić 84. Jednak diesel ciężki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum